Console was zo dat ik hem kocht.
Moet ff langs de sloop voor een ander want de radio hangt nu ook niet goed.
Dit ken inderdaad enorm hard rammen

Zo gauw als ik ff tijd heb nog de 2 versterkers voor de compo-sets erin bouwen

Bin there done that!Steven schreef:Gewoon ff hard tegen de stoep oprossen, is dat ook weer opgelost.
Dit is toch het resultaat van hard tegen de stoep rossen, of ros ik verkeerdSteven schreef:Gewoon ff hard tegen de stoep oprossen, is dat ook weer opgelost.
Ik heb vorige keer met m'n iPhone de auto waterpas gezet en toen ook camber gesteld, ook met de waterpas op de iPhone.tutuur schreef:zelf camber stellen met de waterpas en dan uit laten lijnen
Niet als je ook nog uitgebreid cambersettings gaat laten stellen, dan word ik altijd op het meerpunts bonnetje gekiept en is het €65jacques schreef:40 eurotutuur schreef:wat betaal je daar voor uitlijnen + camber verstellen?
Mijn 19 gespot??krickie_11turbo schreef:de wielen staan idd net als een fiat 500 zag de auto net staan..
Check!Steven schreef:@Ronald, neem je Iphone ff mee naar Zandvoort, kan ik ook ff bijstellenjacques schreef:40 eurotutuur schreef:wat betaal je daar voor uitlijnen + camber verstellen?
dat is die kleine zeker?Siem schreef:Bij Henk den Boer in Zwaag op Faktorij werkt Passan. Die jongen doet niets anders als de hele dag auto's uitlijnen.
Is scherp qua prijs.
Wil wel bellen voor je voor goei prijs.