hallo jongens ik heb een vraag over de renault sport monitor.
ik ben in het bezit van een megane rs voor 5 weken
ik heb de 3d suround systeem op laten zetten maar ik heb vergeten de sportmoniter erbij te bestellen en nu vertel de dealer mij dat dit niet meer te herstellen is dus ik kan nooit meer de monitor op mijn auto krijgen op een auto van 5 weken uod vind ik te gek voor woorden kan iemand mij helpen met een oplossing bij voorbaat bedankt
renault sport monitor
-
- Moderator
- Car: MB
Welkom hier met een leuke auto.
Durf zelf niet te zeggen of dit op te lossen is maar volgens mij kan de RS monitor alleen in combinatie met het kleine schermpje op het dashboard. Het is een optie van 200 euro meen ik dus veel hardware zal het wel niet zijn.
Durf zelf niet te zeggen of dit op te lossen is maar volgens mij kan de RS monitor alleen in combinatie met het kleine schermpje op het dashboard. Het is een optie van 200 euro meen ik dus veel hardware zal het wel niet zijn.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Car: Clio III RS Lux 2008
Dacht dat dat niet zomaar ging..
ja dat klopt een optie van €200.
Alles staat op de juiste plek, alleen niet geaktiveerd
Alles staat op de juiste plek, alleen niet geaktiveerd
-
- Moderator
- Car: Megane
wat anders, staat je auto al in het megane rs register?
ja de display zit in het midden van de auto
Als alle kabelbomen er ook al liggen zal het niet veel werk zijn, maar dergelijke onderdelen kosten achteraf vaak goudgeld. Tuurlijk is het allemaal te bestellen als je weet wat je nodig hebt, maar als ik een gok moet doen denk ik dat je het 4-voudige kwijt gaat zijn...
Toch snap ik het niet helemaal. Een pak suiker koop je zonder nadenken, maar een nieuwe auto toch niet? Zo lang is de prijslijst van de RS nou niet in vergelijking tot de meeste andere auto's. Wees maar blij dat je dan geen Audi hebt besteld, dan was je 2/3 van je opties vergeten mee te bestellen.
Toch snap ik het niet helemaal. Een pak suiker koop je zonder nadenken, maar een nieuwe auto toch niet? Zo lang is de prijslijst van de RS nou niet in vergelijking tot de meeste andere auto's. Wees maar blij dat je dan geen Audi hebt besteld, dan was je 2/3 van je opties vergeten mee te bestellen.

- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Op het Autoweekforum was laats ook een forumlid die een hele waslijst aan opties had gekozen, maar niet de Sport monitor. Slechts 200 euro op een auto van ruim 34k.
Voor zover ik weet is dit inderdaad niet na de tijd bij te bestellen, maar Ivo zal er vast duidelijkheid in kunnen verschaffen.
Voor zover ik weet is dit inderdaad niet na de tijd bij te bestellen, maar Ivo zal er vast duidelijkheid in kunnen verschaffen.
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
- Adinsx
Ja, maar hij heeft geen navigatie, alleen het 3D Arkamys.
Sportmonitor icm navi gaat niet samen inderdaad.
Zal van het weekend eens wat boeken induiken om te kijken hoe dat systeem nu eigenlijk werkt.
Sportmonitor icm navi gaat niet samen inderdaad.
Zal van het weekend eens wat boeken induiken om te kijken hoe dat systeem nu eigenlijk werkt.
navigatie is standaard op de RS, je betaald dus 200 EUR om de navigatie te laten vervallen en de monitor te krijgen.
Navigatie is niet standaard op een RS!
- Adinsx
Ik wou net zeggen, op de RS is juist de TomTom niet standaard. Optie van uit m'n hoofd 500 euro?
Maargoed, daar schiet de TS niets mee op.
Maargoed, daar schiet de TS niets mee op.
Kreeg het advies van een dealer om de monitor erbij te nemen icm met bij behorende radio.
Dit zou bij een eventuele verkoop goed uitkomen.
Dit zou bij een eventuele verkoop goed uitkomen.
Zie inderdaad dat het niet standaard is, dan was ik in de war. Sorry.
Ben benieuwd of dit nog te realiseren is naderhand.
Ben benieuwd of dit nog te realiseren is naderhand.