Ik hoop iig dat de nieuwe clio er toch even iets anders uit komt te zien.

En gelijk een mooie basis voor de nieuwe wrc standaard.AnthonyR schreef:Er is nog geen 1 officiële foto opgedoken van de nieuwe Clio, dus vooral die shop is te enthousiast in elkaar geflanst. En in de wandelgangen spreken ze inderdaad over een 1.6Tpaulvanrooij schreef:ze zeggen toch dat t geen atmo-motor meer wordt?
ziet er wel uit als een erg goedkope sjonnie-fotoshop trouwensHopelijk zal het gewicht dan ook minimaal 100 kilogram dalen en dan is het helemaal een bommetje.
Zozo, goeie praatAnthonyR schreef:Er is nog geen 1 officiële foto opgedoken van de nieuwe Clio, dus vooral die shop is te enthousiast in elkaar geflanst. En in de wandelgangen spreken ze inderdaad over een 1.6THopelijk zal het gewicht dan ook minimaal 100 kilogram dalen en dan is het helemaal een bommetje.
tis maar 2 uur vanaf duiven.Adinsx schreef:misschien dat het nog hooguit 2km/u harder gaat o.i.d. maar ik vond het wel genoeg zo, zaterdagavond op de A18
Bank moet inderdaad nog, eigenlijk icm Fastchip, maar de aankomende keer komt me niet zo uit. Daarnaast, Goes is een pokke-eind weg
Nou, is het vrij lastig goed grip te krijgen op het filter om deze los, maar zeker ook goed vast te krijgen.Christiaan schreef:Ik probeer het ook eerst wel even zo maar denk dat ik er niet bij kan.
Dan moet je wel spaghetti armen hebben![]()
Een filtertang heb ik niet, is dat echt noodzakelijk?