en hoe staat het met de 850???
we willen snel komen kijken wat ie doet.
Lekkervdbworks schreef:nou lex heeft de vingerplant gewonnenk20a met 6 bak en lsd dif:
tja en een b18ft.....in een gte....dat is heiligschennis!!!!! lol..
en honda...kan prima....nu heb ik een ronda![]()
oja nog bedankt voor het verkleinen van de foto,s, zal ff kijken hoe je het deed,
Ja daar heb je gelijk in ....een GTE heeft geen turbo.vdbworks schreef:het is een gte he,,,,dus 10000rpm!! zonder bladblazer en +- 250 pk
Jij bent gewoon een F slet en hebt op je werk en thuis niets te doen ....dus ga je overal op internet kijkenLex schreef:Lekkervdbworks schreef:nou lex heeft de vingerplant gewonnenk20a met 6 bak en lsd dif:
tja en een b18ft.....in een gte....dat is heiligschennis!!!!! lol..
en honda...kan prima....nu heb ik een ronda![]()
oja nog bedankt voor het verkleinen van de foto,s, zal ff kijken hoe je het deed,tja, als je horizon wat verder rijkt dan Renault dan ga je dat soort blokkies ook herkennen.
Ik heb al gelezen over een CRX en Civic VTi met een K20A met 245pk NA/power.....en wij maar tobben
Geen ideeSteven schreef:Ja 245pk met watvoor koppel Lex?
O.a. in de Civic EP3Ivo van Achthoven schreef:Tjee zeg, dat zal lekker klinken met een leuk filtertje erop.....
Leuk ale die codes, maar in wat voor frikandel is dit blok geleverd eigenlijk...? Een 2.0 Accord Type R...?
Erg dik Jeroen, ben erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat
Dit is besloten op de afgelopen A.L.V., fijn dat je het positief oppakt Jeroen, inderdaad gezellig lid wordenMartijn Kool schreef:Ja sorry vdb, maar project topics zijn toegewijd aan leden. Dit is een voorstel topic, dus ik wil je verzoeken om lid te worden want dit willen veel mensen volgen.
Of je moet even sponsor worden natuurlijk