Gefeliciteerd.
Hallo, ben nog niet bejaard dus gewoon poken met die handel..AnthonyR schreef:Met of zonder EDC?
Tja moet op een meeting toch wel een beetje mee kunnen komen qua uiterlijk en uitvoering...Arco schreef:Potverdikkeme..... wat een mooie keuze.
Ja kost een paar centen maar dan heb je ook wat, al is het ook zo dat het in mijn geval gewoon noodzaak is.Ronnie schreef:Sjiek hoor die Megane, ik hoop dat zoiets ook de opvolger wordt van mijn huidige Megane II.
Vind deze niet verkeerd, maar eerst maar eens even in het "echie" zien.tutuur schreef:sjieke bak hoor en ook ik ga overstappen naar diesel voor dagelijks...
ik zou alleen wel wat aan die velgen doen!
Wat is er lollig aan de opmerking: Snelle Megane met dikke motor?.....Ivo van Achthoven schreef:Leuk om te horen Arno...., we hebben erg veel bekijks gehad door verschillende klanten....
"Zo das zeker zo'n snelle Megane met een dikke motor..."![]()
![]()
Erg geslaagde combi, veel fijne km's Arno...
Kan iemand dat even voor me fotoshoppen?Jacob Priem schreef:Mooie Megane !
Wat Patrick ook al aangeeft : het stripje op de deur mee laten spuiten zal mooier staan.
1.5dci met 110 pk en 240nm bij 1750 rpmMrtn schreef:Wat ligt er onder de kap dan?
Nette auto hoorAl vind ik de Renaults van dit moment weinig geslaagd, deze ziet er goed uit
Ik zoek iemand die de zwarte strippen even kan foto shoppen en de velgen zijn oke voor mij ( geld is ook opChris schreef:Da's niet mis Arno! Veel plezier ermee!![]()
Hoe zou het eruit zijn met de strips in kleur en zwarte/antraciete velgen eronder?!