Ardennenweekend 2010, 2-3 okt *THE DAY AFTER*
-
Wijvenbak
Ik kan me nog een Ardennenweekend herinneren dat we in de zeikende regen onder een tentje stonden te BBQ'en. Dat was misschien wel de beste tot nu toe! Gerald die met z'n zatte kloten in andermans tent was gaan liggen en ik kan me ook nog wat hilarische momenten herinneren over een roze binnenbandje...-Ray- schreef:nou ja, met ze allen onder een tent heeft ook wel wat. allemaal in 1 caravan lijkt me wat overdreven.... als het bier maar koud isIvo van Achthoven schreef:Zou erg fijn zijn als het met de BBQ een beetje droog blijft....., heb er wel echt zin in...

Weer is niet altijd een factor.

-
poetser
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Ik wou zeggen, ik heb ook nog nooit een droog Ardennenweekend meegemaakt, volgens mij regent het altijd daar.. heb me tot nu toe meer dan vermaakt dus ik maak me er niet zo druk om..Merijn schreef:Ik kan me nog een Ardennenweekend herinneren dat we in de zeikende regen onder een tentje stonden te BBQ'en. Dat was misschien wel de beste tot nu toe! Gerald die met z'n zatte kloten in andermans tent was gaan liggen en ik kan me ook nog wat hilarische momenten herinneren over een roze binnenbandje...-Ray- schreef:nou ja, met ze allen onder een tent heeft ook wel wat. allemaal in 1 caravan lijkt me wat overdreven.... als het bier maar koud isIvo van Achthoven schreef:Zou erg fijn zijn als het met de BBQ een beetje droog blijft....., heb er wel echt zin in...
Weer is niet altijd een factor.
Dat vroeg ik me van de week ook al af waarom ik daar aan begonnen ben, uiteindelijk de rommel zo ghetto-style in elkaar gerost dat ie alweer aan alle kanten bekrast is.. maar hij doet het goed want hij staat sinds maanden weer eventjes thuis voor de deur. morgen alleen nog nieuwe bandjes monteren en rondom nieuwe remblokken.Steven schreef:Zucht waarom moet ik nu weer de poetser uithangen om die kooi een andere kleur te geven![]()
Ik hoop dat ik het allemaal ga redden, de grootse vingerkruiser is de apk, zal wel vrijdagmiddag kwart voor 5 worden

ja pas een maand of 5Martijn schreef:Is das ding al verkocht?

Immer wieder die verdammte Holländer
dat klopt, hij was van mijn vrouw. beetje respect hè! sjikkadim wallaWilleon de Zoete schreef:Wijvenbak
@Martijn, ja ik heb er nu alweer spijt van, had em er gewoon in moeten trappen
@Ronald, mooi kom je vrijdag ff helpen dan?
Ik zie mezelf nog wel een toertocht skippen wegens last minute work.
En het is nog even bezien of Timmie meegaat, das ook allemaal wat rammelende.

@Ronald, mooi kom je vrijdag ff helpen dan?

ow, dan kan Sjors mooi met jou meerijden, of jij met hemSteven schreef:@Martijn, ja ik heb er nu alweer spijt van, had em er gewoon in moeten trappen![]()
@Ronald, mooi kom je vrijdag ff helpen dan?![]()

-
Ik wou je wel helpen maar vrijdagavond zit er ook nog iemand op me te wachten die ik de hele week al niet gezien heb omdat die auto klaar moest.Steven schreef:@Martijn, ja ik heb er nu alweer spijt van, had em er gewoon in moeten trappen![]()

't is nog ff wachten op Raymond van DPT, heb de remblokken nog niet binnen, hoop morgen.. anders neem ik ze wel mee en gaan we weer lekker ghetto-style in de regen op het grasveld blokken wisselen om ze daarna netjes in te remmen op de bochtige weggetjes in de Ardennen.

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Ronald, als je ze op moet halen in didam, kan je ze wat mij betreft ook even in Duiven bij mij wisselen. sta je iig nog droog met allle gereedschap bij de hand. 
Project: GTT Blue Sport
-
- Moderator
- Car: MB
Komop, moet goed komen. En is Timmie rammelende of de astra?Steven schreef:@Martijn, ja ik heb er nu alweer spijt van, had em er gewoon in moeten trappen![]()

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
mocht er vrijdagmiddag nog bijgebeund worden dan hoor ik het welSteven schreef:@Martijn, ja ik heb er nu alweer spijt van, had em er gewoon in moeten trappen![]()

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
O soepkip ....
Bij ons naast was er ook zo'n handige donder die bezig was zonder de beschermkap.... ff zijn been in, gelukkig was het zo'n goedkoop ding. Dus toen ie door zijn broek ging liep ie al aardig vast anders had ie ff naar de hap kunnen gaan. Nu had ie en vieze vuile schamjaap.

Bij ons naast was er ook zo'n handige donder die bezig was zonder de beschermkap.... ff zijn been in, gelukkig was het zo'n goedkoop ding. Dus toen ie door zijn broek ging liep ie al aardig vast anders had ie ff naar de hap kunnen gaan. Nu had ie en vieze vuile schamjaap.
-
Ze zijn al onderweg, verwacht ze vanmiddag.. heb de 19 meegenomen naar het werk zodat ik ze zo hier even kan wisselen.Gerald schreef:Ronald, als je ze op moet halen in didam, kan je ze wat mij betreft ook even in Duiven bij mij wisselen. sta je iig nog droog met allle gereedschap bij de hand.

-
Aangezien er verder niemand met mij meerijd (en vice versa) rijd ik lekker direct naar La Roche toe.
Dit ook omdat het wat veiliger is dan rijden & route kijken tegelijk. Ik zal wel gewoon beginnen in
Maastricht/De Geusselt, is net zo gezellig.
Dit ook omdat het wat veiliger is dan rijden & route kijken tegelijk. Ik zal wel gewoon beginnen in
Maastricht/De Geusselt, is net zo gezellig.
ik vind het wel leuk zo'n pusselritje, tenminste wat afwisseling na 3 uur rijden en dan kan me vriendin zich ook een beetje vermaken 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Riël, heb je al een route?
Dan kan ik die morgen op het werk nog printen 

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Jep.
Hiero.
Let op: morgen wordt deze tocht gechecked. Het is een oude bekende
Maar daardoor kunnen er (of zitten er) waarschijnlijk missers in.
http://dl.dropbox.com/u/7020587/arit2010_geenvragen.doc
Hiero.
Let op: morgen wordt deze tocht gechecked. Het is een oude bekende

http://dl.dropbox.com/u/7020587/arit2010_geenvragen.doc
http://www.weeronline.nl/Europa/Duitsla ... rg/4102510Merijn schreef:Het weer ziet er voor zondag bij de Ring niet slecht uit! 19 graden, paar wolkjes en een zonnetje... Hopelijk blijft dat zo.
dan pak ik toch voor de zekerheid me korte broek in

zaterdag nog steeds 10:00 uur de Meern? dan sluiten wij ook aan.
-
- Moderator
- Car: MB
Heb ik zo iedereen?
MartijnG en Aranka - Tent
Jochem en Florus - Tent
Wouter - tent
Cabine: Merijn, Dennis, Rob, Tom
Cabine: GJ, Gerald, Martijn, Dick
Cabine: Ronald+intro, Arthur+intro
Cabine: Raymundo, Rainier, Timmie, Steve