Ardennenweekend 2010, 2-3 okt *THE DAY AFTER*
-
Btw, diegene die met een tentje gaan nemen ook een pompje mee om hun luchtbed op te pompen?
Het punt is dat ik er geen heb en vroeg me af of ik heb dan ff hem kon gebruiken.
Het punt is dat ik er geen heb en vroeg me af of ik heb dan ff hem kon gebruiken.
ik heb er zin in 

en kussensloop dacht ik, en als je lekker wilt slapen zou ik ook nog een kussen mee nemen 

Vertrek in maastricht idd.
Voor als iemand de pomp vergeet is dit misschien een oplossing
http://www.dumpert.nl/mediabase/1126631 ... azen_.html

http://www.dumpert.nl/mediabase/1126631 ... azen_.html
Megane R26 -> Megane 4 RS
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Is 't alleen hopen dat je niet zo'n idioot in de buurt hebt die het stopje er uit trekt.. dan kun je de volgende ochtend lekker uitslapen met je koolmonoxide tent. 

Lees het commentaar bij het filmpje 

Megane R26 -> Megane 4 RS
Dat commentaar in dat filmpje is zoals altijd echt kansloos, de echte helden/einsteins achter het toetsenbord weer 
Even wat anders, gezien Siem en Rick er ws. niet zijn (zal van de week nog even porren), hebben we wel een vuurkorf en hout nodig.
Nu kan ik ws. wel wat pallets zien te scoren, maar weet niet zeker of dat droog hout is. Iemand die een vuurkorf kan versieren? Alhoewel, de BBQ zonder rooster doet het ws. ook wel
Of Riël, kan dat via de camping geregeld worden? Wil ook weer geen slapende honden wakker maken dat we straks helemaal nix mogen.

Even wat anders, gezien Siem en Rick er ws. niet zijn (zal van de week nog even porren), hebben we wel een vuurkorf en hout nodig.
Nu kan ik ws. wel wat pallets zien te scoren, maar weet niet zeker of dat droog hout is. Iemand die een vuurkorf kan versieren? Alhoewel, de BBQ zonder rooster doet het ws. ook wel

Of Riël, kan dat via de camping geregeld worden? Wil ook weer geen slapende honden wakker maken dat we straks helemaal nix mogen.
niet verzamelen bij carwash bodegraven?Ivo van Achthoven schreef:Ehhh, was er nou een toertocht vanaf Maastricht...? Of moeten we zelf op eigen gelegenheid gaan....?
Wij rijden rond 10 uur vanuit Oudewater weg...
Immer wieder die verdammte Holländer
-
Ik heb hier thuis een vuurkorf staan en kan die zo meenemen als dat nodig is en kan ik misschien wel een paar blokkies meenemen maar niet veel dus dat zou nog extra geregeld moeten worden.Steven schreef:Dat commentaar in dat filmpje is zoals altijd echt kansloos, de echte helden/einsteins achter het toetsenbord weer
Nu kan ik ws. wel wat pallets zien te scoren, maar weet niet zeker of dat droog hout is. Iemand die een vuurkorf kan versieren? Alhoewel, de BBQ zonder rooster doet het ws. ook wel![]()
Alleen is dan ook nog steeds de vraag, danwel ook aan Riël, of er iemand met mij meerijd ivm inpakken enzo ook, wat ik zowiezo heel leuk lijkt dat er iemand anders meerijd.
En neemt er nog iemand een pompje mee voor een lucht bed en hoelaat komt iedereen bij elkaar in Maastricht?
vanaf hoe laat?Riël schreef:Vertrek in maastricht idd.
misschien kan de startpost even aangepast worden met de laatste vertrekinformatie?
ow nee hoor, heb zelfs nog meer nieuws voor jeSteven schreef:Hehe je hebt de hoop opgegeven?-Ray- schreef:niet verzamelen bij carwash bodegraven?

Komt van de week!-Ray- schreef:vanaf hoe laat?Riël schreef:Vertrek in maastricht idd.
misschien kan de startpost even aangepast worden met de laatste vertrekinformatie?
-
- Über-Spammer
reden van verkoop: uit de hand gelopen hobby 

allemamachies!

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
hoor ik hier het Ardennen Thema 2010?
nee, de hele dag slagroomtaartjes eten 

er zit een auto bij 

Startpost geupdate 

Heh,
Ray, ik vraag het jouw maar, ik krijg het verzoek van de camping: Gas of Kolen?

(ik denk dat ik het kan raden).
Ray, ik vraag het jouw maar, ik krijg het verzoek van de camping: Gas of Kolen?

(ik denk dat ik het kan raden).