Maar we zullen zien. Ik kijk even tegen die tijd of ik kom, gezien de winter en de daarbij horende weersomstandigheden.

De afsluitmeeting is de afgelopen jaren altijd in het zuidelijke/ centrale deel van Nederland geweest, dus zo raar is Meppel niet. En Meppel is weer beter bereikbaar vanuit Duitsland.rikie schreef:meppel ligt ook mooi centraal in nederland...
ook leuk voor de belgen die altijd komen !
jammer dat het niet bij de meern is, zou wat makkelijker zijn voor iedereen denk ik......
Worden je velgen vies, moet je daarna weer poetsen...Willem-Jan schreef:Daarnaast blijven we een autoclub, dus ik begrijp niet wat veel mensen tegen rijden hebben...
Zo centraal ligt ie ni, dik 3 uur enkele rit.rikie schreef:meppel ligt ook mooi centraal in nederland...
tjah, diverse redenen. Zoals bovenstaand, poetsen, vies maar er zijn ook andere redenen. Sommige mensen vinden hun auto niet geschikt of niet betrouwbaar genoeg om zulke afstanden te rijden. Ik heb er niks op tegen om afstanden te rijden, als het maar vooruit gaat. Je hoeft niet als een mongool te rijden maar de gang moet erin blijven.Willem-Jan schreef:Daarnaast blijven we een autoclub, dus ik begrijp niet wat veel mensen tegen rijden hebben...
Non-argument, Willem-Jan. Het maakt mij geen ruk uit waar de meeting gehouden wordt, maar dit slaat nergens op. Onze club richt zich primair op Nederlandse en Belgische Renault liefhebbers. Dan is Noord Brabant gewoon de meest centrale plaats. Duitsland is veel groter dan NL en is dus niet relevant. Als er mensen uit bijvoorbeeld Nordrhein Westfalen moeten komen, dan moeten ze ook een eind rijden. Laat staan als ze nog zuidelijker wonen.Willem-Jan schreef:De afsluitmeeting is de afgelopen jaren altijd in het zuidelijke/ centrale deel van Nederland geweest, dus zo raar is Meppel niet. En Meppel is weer beter bereikbaar vanuit Duitsland.rikie schreef:meppel ligt ook mooi centraal in nederland...
jammer dat het niet bij de meern is, zou wat makkelijker zijn voor iedereen denk ik......
Daarnaast blijven we een autoclub, dus ik begrijp niet wat veel mensen tegen rijden hebben...
Ik denk dat weinig mensen hier problemen zullen hebben met afstanden rijden, echter wel met de tijd die je eraan kwijt bent.Willem-Jan schreef:Daarnaast blijven we een autoclub, dus ik begrijp niet wat veel mensen tegen rijden hebben...
Das sterk... sinds wanneer ligt Zwolle zuidelijk, of westelijk ? Der waren nochtans ook genoeg Belgen aanwezig net zoals op de meeste openingen/afsluitingen die tot hiertoe georganiseerd zijn. Wij lullen niet over afstanden, dure benzine of slecht weer.Willem-Jan schreef:Omdat de RTC vaak meetings in het Westen en Zuiden organiseert komen er Belgen op af. Dus jouw argument vind ik persoonlijk ook niet erg sterk.
TSSSSSSSSSSSSSS slimmerdWillem-Jan schreef:De afsluitmeeting is de afgelopen jaren altijd in het zuidelijke/ centrale deel van Nederland geweest, dus zo raar is Meppel niet. En Meppel is weer beter bereikbaar vanuit Duitsland.rikie schreef:meppel ligt ook mooi centraal in nederland...
Daarnaast blijven we een autoclub, dus ik begrijp niet wat veel mensen tegen rijden hebben...
Jo, jij ( en je landgenoten ) bent ( zijn ) dan ook geen Hollander.....-jo- schreef:Das sterk... sinds wanneer ligt Zwolle zuidelijk, of westelijk ? Der waren nochtans ook genoeg Belgen aanwezig net zoals op de meeste openingen/afsluitingen die tot hiertoe georganiseerd zijn. Wij lullen niet over afstanden, dure benzine of slecht weer.Willem-Jan schreef:Omdat de RTC vaak meetings in het Westen en Zuiden organiseert komen er Belgen op af. Dus jouw argument vind ik persoonlijk ook niet erg sterk.
Tutuur.........prik er doorheen joh, sinds wanneer kan je het iedereen naar de zin maken zeg ik altijd...tutuur schreef:wat een gezever weer.... staat het je niet aan, kom je toch gewoon niet
haha afgesproken, voor 200 euro blijf ik thuis-jacco- schreef:Ik betaal meer als je niet komt![]()
Klopt niet dit verhaal.Luco/Alpine-racer schreef:haha afgesproken, voor 200 euro blijf ik thuis-jacco- schreef:Ik betaal meer als je niet komt![]()
![]()
de gehele afsluitmeetingTom schreef:Hoe lang?![]()
Dat is onderhandelen ArnoArno17 schreef:Klopt niet dit verhaal.Luco/Alpine-racer schreef:haha afgesproken, voor 200 euro blijf ik thuis-jacco- schreef:Ik betaal meer als je niet komt![]()
![]()
Je wil dat RTC de benzine betaald, dat doen ze zeker te weten niet dus dat is nul eurootjes.
Jacco hoeft dan dus maar 5 euro cent aan je te betalen om te zorgen dat je thuis blijft........
Tja ik had ook bij de oprichting van de RTC wel internet, maar dat ging toen nog via de telefoonlijn in staphorst...Chris schreef:We hebben ook wel eens een meeting in Marum gehad!![]()
Maar dat is voor jouw internet aktieve RTC tijd, Arno...
Klopt! Je was toen met je ouders, en ik probeerde je over de streep te trekken om lid te worden...ARNO16V schreef:We hebben elkaar toen gesproken in Lelystad, ik had destijds nog een Bleu sport GTE.