Andrews (supercinq) schreef:de laatste tijd valt het gelukkig mee met het witte beeld
@jeff rsi
heb je ooit met een cti gereden??
dat zou ik dan eerst maar ff doen..
moet je met een redelijk gangetje een drempel pakken
dan voel je heel de carrosserie torderen
slappe koekdozen zijn het
en qua roest net zo erg als een 5je...
of pak een 205 gti die gaan lekker scheuren.bij de achterschermen
Wat heb ik nou weer gedaan?
@ Alex bedoel je denk ik
205 GTI vind ik wel een mans gebakje en er zit nog aardig gang ook in de 1900....
Zou het aan gaan leggen met Gigi Rammevolli ... ???
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Riël schreef:Wat is de Website van de KvK toch een hopeloos, lastig, tijdroven en zwaar irriterend gedrocht.
2 dagen en talloze pogingen verder, en 11 euro kwijt om een uittreksel met de post te ontvangen.
Bah.
wat doe je verkeerd? "bij ons op kantoor" hebben we ze binnen een dag binnen...
of meteen via de e-mail, maar dat zal geen optie zijn als je een gewaarmerkt exemplaar in je hand wil/moet hebben.
Die kaart had ik hele tijd in me broekzak zitten Dus dan gaat het iedere keer vanzelf, als kaart erin ligt is er inderdaad niks aan de hand Maar met een Renault weet je het nooit
Als je het maar als positieve kritiek ziet, dan heb ik er nog wel 1, deze hoek is teveel van voren genomen. De mooie lijn van zo'n coupe moet je juist meer over de zijkant pakken, dus onder 45 graden ofzo.
Andrews (supercinq) schreef:de laatste tijd valt het gelukkig mee met het witte beeld
@jeff rsi
heb je ooit met een cti gereden??
dat zou ik dan eerst maar ff doen..
moet je met een redelijk gangetje een drempel pakken
dan voel je heel de carrosserie torderen
slappe koekdozen zijn het
en qua roest net zo erg als een 5je...
of pak een 205 gti die gaan lekker scheuren.bij de achterschermen
tis m uiteindelijk niet geworden ding zag er niet uit, moest een nieuw dak hebben.. , sowiezo vind ik die 205jes niet zo mooi.. t enige mooie eraan vind ik de mogelijkheid tot de 2.0 16v uit een 306. Maar volgens mij ben je dan helemaal kamikaze met 163pk op 860 kilo..
Hehe you wish, mensen denken echt altijd 100-150kg met gemak uit de auto te vissen, de praktijk leert dat je vaak al blij mag zijn met 50kg. En als je een kooi erin zet ben je dat al vaak weer kwijt.
Over de kleine autootjes pratend dan, beetje dikke 25 zal wel iets meer uit te vissen zijn.
Steven schreef:Hehe you wish, mensen denken echt altijd 100-150kg met gemak uit de auto te vissen, de praktijk leert dat je vaak al blij mag zijn met 50kg. En als je een kooi erin zet ben je dat al vaak weer kwijt.
Over de kleine autootjes pratend dan, beetje dikke 25 zal wel iets meer uit te vissen zijn.
+1
Gewicht uit de 5 was met de deuren kaalslijpen, glas eruit en alle andere overbodige troep, was maar 35 kilo.
achterbank en alle andere zooi was er al uit.
Valt echt tegen hoor.
Tja het is meer het rammelende plaatstaal wat het racey doet klinken he
Moet wel zeggen dat de Williams achter 2 cm omhoog kwam na alles eruit gevist te hebben en dan heb ik er nog bijna alle bitumen inzitten. Nu moet de kooi er nog ingerolt worden, dus hij zal wel weer iets zakken denk ik zo. Accu ook maar verhuizen, ook wat beter voor de gewichtsverdeling.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"