
ACT: Algemeen Chat Topic Deel 3
- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Eindelijk begint het zonnetje te schijnen hier na bakken met regen.
Nadeel, bij het spatwater van een tegemoetkomende vrachtwagen zat een steen
Fijne ster in de voorruit midden in het gezichtsveld 
Nadeel, bij het spatwater van een tegemoetkomende vrachtwagen zat een steen


Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
lekker he zo'n ster in je voorraam
heb er in me gt ook 1 zitten, zo'n dik vet koeien oog 


-
- Berichten: 844
- Lid geworden op: vr 2 jul 2010 20:20
- Car: Clio 16V 2.0
- Locatie: Tinte
Even een vraagje over iets anders.
Waaraan kun je bij een Peugeot 106 GTi (1.6 16v) zien wat de inlaat en de uitlaat nokkenas is?
want de assen zijn er al eens uit geweest bij de vorige eigenaar maar hoe kan ik zien welke wat is want er zitten 8 kromme inlaat kleppen in.
bvd marcel lobs
Waaraan kun je bij een Peugeot 106 GTi (1.6 16v) zien wat de inlaat en de uitlaat nokkenas is?
want de assen zijn er al eens uit geweest bij de vorige eigenaar maar hoe kan ik zien welke wat is want er zitten 8 kromme inlaat kleppen in.
bvd marcel lobs
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Heeft er iemand een idee waar ik van de vlinderkleppen kan vinden om tussen de uitlaat kan zetten om het uitlaatgeluid af en toe ff wat te dempen ?
Moet iets van 3" zijn en bij voorkeur electrisch..
Moet toch eens iets maken bij de Dodge zodat ik af en toe het uitlaatgeluid kan dempen, maak niet echt vrienden in de buurt en al helemaal niet toen ik vanacht om 1 uur ff een vriendin naar huis moest brengen en ik 3x moest steken om de oprit af te komen.
Moet iets van 3" zijn en bij voorkeur electrisch..
Moet toch eens iets maken bij de Dodge zodat ik af en toe het uitlaatgeluid kan dempen, maak niet echt vrienden in de buurt en al helemaal niet toen ik vanacht om 1 uur ff een vriendin naar huis moest brengen en ik 3x moest steken om de oprit af te komen.

-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
heeft martijn Brouwer ook niet zo iets gebruikt voor de 5?
Project: GTT Blue Sport
-
- Berichten: 1530
- Lid geworden op: di 6 dec 2005 10:40
- Locatie: r`dam
Verkoop dat ding gewoonRonald1916V schreef:Heeft er iemand een idee waar ik van de vlinderkleppen kan vinden om tussen de uitlaat kan zetten om het uitlaatgeluid af en toe ff wat te dempen ?
Moet iets van 3" zijn en bij voorkeur electrisch..
Moet toch eens iets maken bij de Dodge zodat ik af en toe het uitlaatgeluid kan dempen, maak niet echt vrienden in de buurt en al helemaal niet toen ik vanacht om 1 uur ff een vriendin naar huis moest brengen en ik 3x moest steken om de oprit af te komen.

http://sap082.channeladvisor.com/p-68-r ... ote-3.aspx
http://www.x-pipes.de/055d789c340cc7903/index.html
en op ebay

http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid ... Categories
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8103
- Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
- Locatie: Zwinderen
- Contacteer:
Klopt, vlinderklep uit de uitlaat van een e36 328i. Zijn ook los te koop, voor fikse prijzen. Uit de BMW komt ook het elektrisch aangestuurde vacuüm-switchje.Gerald schreef:heeft martijn Brouwer ook niet zo iets gebruikt voor de 5?
Googlen op pierburg exhaust control valve
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Ik zoek het topic over de rdw, waar ook dingen werden gemaild door de rdw wat nu wel en niet mocht met de nieuwe regels qua inbouwen andere motor en gebruik van chassis en dergelijke??
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
- Locatie: Bergen op Zoom
raceland had OOIT eens van die dempkleppen
voor tussen je uitlaat systeem.
ruzie met de buren
bij mij is het altijd lachen
heb eens meegemaakt dat er uit een slooptwingo
die werd opgehaald voor het oud ijzer nog ff dik 10ltr benzine
op straat kletterde
daar maak je ook geen vrienden mee
over het algemeen houden mensen toch niet van ouwe zooi
dat teveel lawaai maakt of stinkt.
voor tussen je uitlaat systeem.
ruzie met de buren

bij mij is het altijd lachen
heb eens meegemaakt dat er uit een slooptwingo
die werd opgehaald voor het oud ijzer nog ff dik 10ltr benzine
op straat kletterde
daar maak je ook geen vrienden mee
over het algemeen houden mensen toch niet van ouwe zooi
dat teveel lawaai maakt of stinkt.
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*
-
- Berichten: 1742
- Lid geworden op: di 29 mar 2005 14:42
- Locatie: Assen
- Contacteer:
ik heb zo'n swits en blast geval liggen , mag weg voor 99 euroSteven(stk) schreef:Verkoop dat ding gewoonRonald1916V schreef:Heeft er iemand een idee waar ik van de vlinderkleppen kan vinden om tussen de uitlaat kan zetten om het uitlaatgeluid af en toe ff wat te dempen ?
Moet iets van 3" zijn en bij voorkeur electrisch..
Moet toch eens iets maken bij de Dodge zodat ik af en toe het uitlaatgeluid kan dempen, maak niet echt vrienden in de buurt en al helemaal niet toen ik vanacht om 1 uur ff een vriendin naar huis moest brengen en ik 3x moest steken om de oprit af te komen.
http://sap082.channeladvisor.com/p-68-r ... ote-3.aspx
http://www.x-pipes.de/055d789c340cc7903/index.html
en op ebay
http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid ... Categories

edit: deze
http://cgi.benl.ebay.be/SWITCH-N-BLAST- ... 336094c033
in 2,5 inch
-
- Berichten: 4790
- Lid geworden op: zo 11 mei 2003 13:26
- Locatie: Alkmaar
- Contacteer:
weet iemand hoe dat zit qua uitrustingniveau's van renault, dynamic etc etc? wat is hoog en laag?
Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
-
- Berichten: 1676
- Lid geworden op: ma 21 mei 2007 18:34
Dat ligt dacht ik ook een beetje aan het bouwjaar en type van de auto, keek net even snel in de configurator op de site van Renault en zag daar bij de huidige Megane een stuk of 3 varianten (per motorvariant, kan ook nog afwijken onderling).
Toen ik voor mijn Megane (2 uit 2005) ging kijken had je de Privilege lijn (licht interieur) en de Dynamique lijn (donker interieur) en dat liep toen eenvoudig op met de toevoeging. De 2 lijnen waren verder gelijk op elk niveau, alleen de kleur week af (bij leer had Privilege een creme kleur en Dynamique dan zwart leer) Bijvoorbeeld een Dynamique Luxe was toen een uitgebreide uitvoering (kon daarnaast natuurlijk altijd nog gekker, met navigatie / volledig leer uitbreiden etcetc.)
Conclusie: wat voor auto, uitvoering en bouwjaar gaat het om ?
Heb trouwens vandaag behoorlijk wat kilometers achter het stuur doorgebracht van een Peugeot RCZ (redelijk nieuw, nog maar 530 kilometer op de telling toen ik hem ophaalde vanochtend). Rijd niet verkeerd, ligt de 1.6 in met 160 pk. Is natuurlijk niet te vergelijken met de RS qua vermogen en "gooi/smijt" werk, maar ligt behoorlijk goed op de weg en is lekker vlot. Daarnaast zit deze vol met opties (net even gekeken, komt in deze uitvoering bijna op 40.000): volledig leer (inclusief dashboard), navigatie en daarnaast al het standaard spul zoals gescheiden Climate Control, Cruise control, licht/regen/parkeer sensoren. Dat soort zaken mis ik dan wel eens in de RS (Cup uitvoering, dus behoorlijk kaal). Daarnaast valt deze behoorlijk op onderweg, je ziet ze ook niet al te veel nog (en het helpt dat er een flinke stikker op de zijkant zit van het Schadeherstel bedrijf
) Voor de beeldvorming, dit is zo'n RCZ :
[img]http://www.lincah.com/wp-content/upload ... 88x441.jpg[/img]
[img]http://vlane.com/img/blogs/mb/news08peugeot_rcz_01.jpg[/img]
[img]http://images.drive.com.au/drive_images ... _L_700.jpg[/img]
Toen ik voor mijn Megane (2 uit 2005) ging kijken had je de Privilege lijn (licht interieur) en de Dynamique lijn (donker interieur) en dat liep toen eenvoudig op met de toevoeging. De 2 lijnen waren verder gelijk op elk niveau, alleen de kleur week af (bij leer had Privilege een creme kleur en Dynamique dan zwart leer) Bijvoorbeeld een Dynamique Luxe was toen een uitgebreide uitvoering (kon daarnaast natuurlijk altijd nog gekker, met navigatie / volledig leer uitbreiden etcetc.)
Conclusie: wat voor auto, uitvoering en bouwjaar gaat het om ?
Heb trouwens vandaag behoorlijk wat kilometers achter het stuur doorgebracht van een Peugeot RCZ (redelijk nieuw, nog maar 530 kilometer op de telling toen ik hem ophaalde vanochtend). Rijd niet verkeerd, ligt de 1.6 in met 160 pk. Is natuurlijk niet te vergelijken met de RS qua vermogen en "gooi/smijt" werk, maar ligt behoorlijk goed op de weg en is lekker vlot. Daarnaast zit deze vol met opties (net even gekeken, komt in deze uitvoering bijna op 40.000): volledig leer (inclusief dashboard), navigatie en daarnaast al het standaard spul zoals gescheiden Climate Control, Cruise control, licht/regen/parkeer sensoren. Dat soort zaken mis ik dan wel eens in de RS (Cup uitvoering, dus behoorlijk kaal). Daarnaast valt deze behoorlijk op onderweg, je ziet ze ook niet al te veel nog (en het helpt dat er een flinke stikker op de zijkant zit van het Schadeherstel bedrijf

[img]http://www.lincah.com/wp-content/upload ... 88x441.jpg[/img]
[img]http://vlane.com/img/blogs/mb/news08peugeot_rcz_01.jpg[/img]
[img]http://images.drive.com.au/drive_images ... _L_700.jpg[/img]
-
- Berichten: 4790
- Lid geworden op: zo 11 mei 2003 13:26
- Locatie: Alkmaar
- Contacteer:
Renault Mégane Grand Tour 1.5 Dci 82pk Dynamique Comfort (hele mond vol
)
uit 2004

uit 2004
Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
[img]http://94.100.118.243/997850001-9979000 ... _Lyna.jpeg[/img]
RIP
haalt de APK nooit meer, bleek behoorlijk veel roest onder de bitumen en tectyl te zitten..
Ik kan hem in deze staat inruilen voor een 205cti.. iets wat ik maar ga doen.. Het interieur zal waarschijnlijk snel te koop zijn.
RIP

haalt de APK nooit meer, bleek behoorlijk veel roest onder de bitumen en tectyl te zitten..
Ik kan hem in deze staat inruilen voor een 205cti.. iets wat ik maar ga doen.. Het interieur zal waarschijnlijk snel te koop zijn.
Op het oog ziet die er nog keurig uit!
Waarom overweeg je niet om wat te laten lassen?!
Als je zo'n 205 koopt val je waarschijnlijk ook weer van het een in het ander...
Waarom overweeg je niet om wat te laten lassen?!
Als je zo'n 205 koopt val je waarschijnlijk ook weer van het een in het ander...
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
achterchassis balken bij as ophanging compleet verrot, kokerbalken li/re tot binnenbalk helemaal rot.
Wielkasten ook gaar, achterklep is ook goed veroest.
[img]http://infiltrate.nl/clio/P1060909.JPG[/img]
[img]http://infiltrate.nl/clio/P1050381.JPG[/img]
Wielkasten ook gaar, achterklep is ook goed veroest.
[img]http://infiltrate.nl/clio/P1060909.JPG[/img]
[img]http://infiltrate.nl/clio/P1050381.JPG[/img]
oooja ook zo'n leren williams interieur 

ik ken een liedje over de letter W 

Immer wieder die verdammte Holländer
ja die w is behoorlijk jammer inderdaad
Ja, de hoster was even onbereikbaar telefonisch. Maar ik had m net te pakkenJeff rsi schreef:De site doet het weer!!!

PS
Het is nog altijd bezig, de domeinnaamverhuizing is blijven liggen, kwam ik vandaag achter. Die komt zsm dus en dan kan onze hosten de DNSservers eindelijk goed zetten.
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
zsmRiël schreef:Ja, de hoster was even onbereikbaar telefonisch. Maar ik had m net te pakkenJeff rsi schreef:De site doet het weer!!!
PS
Het is nog altijd bezig, de domeinnaamverhuizing is blijven liggen, kwam ik vandaag achter. Die komt zsm dus en dan kan onze hosten de DNSservers eindelijk goed zetten.
juist, duurt gewoon paar weken, lekkere service

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
ben al lang blij dat de laatste tijd de site gewoon gewerkt heeft 

-
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
- Locatie: Bergen op Zoom
de laatste tijd valt het gelukkig mee met het witte beeld
@jeff rsi
heb je ooit met een cti gereden??
dat zou ik dan eerst maar ff doen..
moet je met een redelijk gangetje een drempel pakken
dan voel je heel de carrosserie torderen
slappe koekdozen zijn het
en qua roest net zo erg als een 5je...
of pak een 205 gti die gaan lekker scheuren.bij de achterschermen

@jeff rsi
heb je ooit met een cti gereden??
dat zou ik dan eerst maar ff doen..
moet je met een redelijk gangetje een drempel pakken
dan voel je heel de carrosserie torderen

slappe koekdozen zijn het
en qua roest net zo erg als een 5je...
of pak een 205 gti die gaan lekker scheuren.bij de achterschermen
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*
-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Het grootste nadeel van zo'n CTI vind ik dat ze totaal niet snel zijn, ze zijn 3 keer zo zwaar als een normale GTI. Bij wijze van spreken dan
Normale GTI is wel een vette bak 


jaWouter de Wit schreef:Verslaafd?
