Ivm met de twingo, weet niet waar je nu zo moeilijk over doet...
Er is een reden dat we het altijd zo druk hebben op de dyno-dagen, 250€ voor een custom, is spotgoedkoop!
Had je zelf meer tijd gehad, en de hele dag gebleven zoals de meeste, had je zelf kunnen zegge om em er terug af te halen en het anderhalf u later nog eens te doen.
We doen ook ons best om deze dagen vlot te laten verlopen en voor iedereen goed te doen... en dit trouwens voor niets!
Je hoeft je ook niet aangevallen te voelen, tis gewoon kut om zo'n reactie te krijgen na al het zwoegen, voor dit georganiseerd te krijgen en af te werken... .
volgende keer dit alles misschien ff melden terwijl je nog daar bent, ipv dat achteraf gedoe op het forum.
En nog iets... wij proberen dit steeds te organiseren, en hard te werken de dag zelf (gratis wel te verstaan!, ook de 130km enkel die ik afleg voor niets!). Maar wij hebben het daar niet voor het zeggen, niks van het de apparatuur daar is van ons, en buiten het vastritsen van de auto's doen wij er ook niets aan!
Dus wij treffen hier zeker geen schuld, ook henk of rinus niet!
Zoals ik al aanhaalde, volgende keer gewoon je gedacht ff zegge ter plekke!
Tom schreef:een zware steen denk ik . Zonder gein, wist niet dat Henk die dingen ook deed eigenlijk. Rijden er hier willi's rond met een fastchip chip dan?
De mijne heeft een R tuner van Fastchip maar daar doet niet echt meer wat mee.... heb het toevallig nog gevraagd aan hem.
Dus als iemand nog weet hoe je zo'n chippie kan aanpassen..?
daar stond ik bij buiten toen het daar over ging. Maar dat is dus blijkbaar nogal lastige materie waar je eigenlijk niet zoveel aan hebt. Misschien dat Henk eens kan posten wat er hier rondrijd en wat het oplevert?
R-tuner levert hij niet meer vanwege de hoge moeilijkheidsfactor van het programmeren.
Ik ben er destijds ook een hele tijd mee bezig geweest voordat ik het een beetje onder de knie had. Een wideband heb je sowieso nodig om het fatsoenlijk af te kunnen stellen.
heb dit gevraagd aan chris-mc en die heeft van de eerste tot de laatste meet allemaal filmpjes. echter ivm het omzetten naar een ander formaat(ivm youpoep) en dan ook nog hosten en linken vond hij teveel werk (wat ik kan begrijpen)
dus als je een filmpje wilt zien van je eigen wagen stuur dan even een pm aan hem.
jo: wellicht wil hij de filmpjes wel doormailen of sturen, is natuurlijk wel leuk aangezien u alle uitdraaien ook in bezit heeft
Jo nog bedankt dat ik er tussen kon, helemaal top.
Beetje laat misschien maar ik ben blij met het resultaat en de goede servies die jullie gegeven hebben.
ClioCharly schreef:Jo nog bedankt dat ik er tussen kon, helemaal top.
Beetje laat misschien maar ik ben blij met het resultaat en de goede servies die jullie gegeven hebben.
graag gedaan Charles, nu effe een goeie katvervanger eronder
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
ClioCharly schreef:Jo nog bedankt dat ik er tussen kon, helemaal top.
graag gedaan Charles, nu effe een goeie katvervanger eronder
heb dit gevraagd aan chris-mc en die heeft van de eerste tot de laatste meet allemaal filmpjes. echter ivm het omzetten naar een ander formaat(ivm youpoep) en dan ook nog hosten en linken vond hij teveel werk (wat ik kan begrijpen)
dus als je een filmpje wilt zien van je eigen wagen stuur dan even een pm aan hem.
Helaas heb ik niet alles,maar de meeste heb ik wel op film staan
het zijn MKV files (avchd),dus om alles naar avi om te zetten kost veel tijd,en beeld wordt er niet beter op.
Renault Megane Coupé 2.0 16v Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
chris-mc schreef:Helaas heb ik niet alles,maar de meeste heb ik wel op film staan
het zijn MKV files (avchd),dus om alles naar avi om te zetten kost veel tijd,en beeld wordt er niet beter op.
Ik dacht dat Youtube juist alleen maar MKV als HD formaat slikte.
Zoek anders eens een tutorial op hoe je HD filmpjes kan uploaden, ik heb het namelijk al eens een keer gedaan en dat moest toen persé een MKV container zijn.