
Florus' Blauwe 5gt turbo
Ik heb de bekleding + 't schuim van de RS bank overgezet op de stalen frame's van de 5GTT, opzich goed te doen,enigste (lastige) is dat je de hoofdsteun houders over moet lassen omdat de GT frame's die niet hebben...Patrick.B schreef:dat ziet er netjes uit! Paste die achterbank er makkelijk in of heb je veel moeten aanpassen?
idd! maar tussen alle zooi was deze momenteel 't netste,moet nog ff opzoek naar iets andersLex schreef:Nu nog een mooi bekleed hoedenplankje erin

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Ziet er gelikt uit. 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Zeker een erg net interieur
Was/is je nieuwe RS achterbank niet hoger dan die uit de GT? Ik bedoel dan de zittingdikte/hoogte?
Ik heb een zwart leder 19 16V interieur en achterin zitten was al geen feest, maar door de hogere zitting zit je nu echt met kromme nek

Ik heb een zwart leder 19 16V interieur en achterin zitten was al geen feest, maar door de hogere zitting zit je nu echt met kromme nek

Mrtn = Maarten
*flashback*
gaaf man, staat heel dik. achterbank ook, al slaat het natuurlijk nergens op met die kooi
gaaf man, staat heel dik. achterbank ook, al slaat het natuurlijk nergens op met die kooi

Immer wieder die verdammte Holländer
De RS zittingen zijn idd hoger, heb een stuk van het schuim afgesneden waardoor ze nu bijna even dik zijn als de GT bank, ook de schuinte zegmaar,daarna de stalen onderplaat van de GT bank eronder gezet.Mrtn schreef:Zeker een erg net interieurWas/is je nieuwe RS achterbank niet hoger dan die uit de GT? Ik bedoel dan de zittingdikte/hoogte?
Ik heb een zwart leder 19 16V interieur en achterin zitten was al geen feest, maar door de hogere zitting zit je nu echt met kromme nek
@Wouter; de achterbank viel mee, de voorstoelen hebben wel wat woordjes geleerd

-
- Berichten: 1676
- Lid geworden op: ma 21 mei 2007 18:34
Mooie stoelen, ziet er erg netjes uit zo 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Het ergste is ........ik moet er ook nog aan geloven ooit , maar als ik zie wat een werk het is geweest ............
Nouja in de stille winter maanden maar eens rommelen aan het RS interieur.
1 ding scheeld er zit bij mij geen kooi in de weg

Nouja in de stille winter maanden maar eens rommelen aan het RS interieur.
1 ding scheeld er zit bij mij geen kooi in de weg
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
gewoon van de blauwe in de grijze zetten, heeft florus vast niet door 
ziet er erg netjes uit Florus

ziet er erg netjes uit Florus

-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Tja ik heb de grijze variant ..dus ben bang dat het wel iets opvalt 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
een ding scheelt, je hoeft het wiel niet opnieuw uit te vinden.Jochem de Haas schreef:Het ergste is ........ik moet er ook nog aan geloven ooit , maar als ik zie wat een werk het is geweest ............![]()
Nouja in de stille winter maanden maar eens rommelen aan het RS interieur.
1 ding scheeld er zit bij mij geen kooi in de weg

Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
dubbel. 

Project: GTT Blue Sport
hoe zit dat eigenlijk met die plofzakken in de stoelen, zitten die aan de zijkant? Das alleen bij de RS toch zo?
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
Florus schreef:De dwars stang eruit en je kunt zittenMartijn Kool schreef:lekker nuttige achterbank![]()
ziet er netjes uit. zaten er geen airbags in trouwens?![]()
Op de rechterzitting kun je zoiezo nu al zitten,of je er vrolijk van wordt is een volgende...![]()
Airbags heb ik verwijderd

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
ja, ik snap wel dat ze weg zijn, maar mijn vraag is WAAR ze zitten en of dat alleen bij de RS is of ook de overigen Clio II's
Volgens mij heb ik er geen namelijk 


-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
ah zo. ik heb wel airbags in mijn clio stoelen hoor. was een optie volgens mij bij gewone cliko's.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Ja deels wel ivb de rolkooi die ik niet heb, dus de voorstoelen komen er anders in te staan ( ander soort frame)Gerald schreef:een ding scheelt, je hoeft het wiel niet opnieuw uit te vinden.Jochem de Haas schreef:Het ergste is ........ik moet er ook nog aan geloven ooit , maar als ik zie wat een werk het is geweest ............![]()
Nouja in de stille winter maanden maar eens rommelen aan het RS interieur.
1 ding scheeld er zit bij mij geen kooi in de weg
De achterbank das het zelfde
Vandaag is wel gebleken dat de chargecooler prima z'n best doet
[img]http://i306.photobucket.com/albums/nn26 ... MG1585.jpg[/img]
152,9pk en 248,6nm koppel bij een laaddruk van 1,6bar boven de gasklep

[img]http://i306.photobucket.com/albums/nn26 ... MG1585.jpg[/img]
152,9pk en 248,6nm koppel bij een laaddruk van 1,6bar boven de gasklep
-
- Berichten: 5384
- Lid geworden op: wo 29 jan 2003 21:23
- Locatie: Noordwijk
Netjes Florus! 

VLK Groep
mooi resultaat 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Mooi koppel trouwens ook.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Eigenlijk zou je die van mij eens moeten verschalen en over die van jou heenzetten. Als ik zo snel ff kijk lijkt de mijne wel langer door te lopen in toeren.
Ik haalde em ook in een sprint met gemak door tot 6500, al moet die van jou dat toch ook wel kunnen?
Tis wel net resultaat iig, misschien dat het krat er nog inzit als ik financieel weer iets sterker sta
Ik haalde em ook in een sprint met gemak door tot 6500, al moet die van jou dat toch ook wel kunnen?
Tis wel net resultaat iig, misschien dat het krat er nog inzit als ik financieel weer iets sterker sta

@florus, waaraan zag je het verschil met een normale intercooler?
Had gevraagd of ie 'm tot 6000 wilde doortrekken, maar kennelijk vond hij dit wel genoeg,maakt verders ook niet uit,heel veel meer zit er toch niet in, 't ging mij er puur om of ik nog 't zelfde vermogen had na 't plaatsen van de charge-cooler,en of ik nog een 10de turbodruk hoger kon i.v.m. m'n mengselSteven schreef:Eigenlijk zou je die van mij eens moeten verschalen en over die van jou heenzetten. Als ik zo snel ff kijk lijkt de mijne wel langer door te lopen in toeren.
Ik haalde em ook in een sprint met gemak door tot 6500, al moet die van jou dat toch ook wel kunnen?
Tis wel net resultaat iig, misschien dat het krat er nog inzit als ik financieel weer iets sterker sta
@Riël; Bedoel je 't verschil in vermogen?
Ook, maar in algemeen gebruik, de ervaringen met de chargecooler tot nu toe.
Qua vermogen zit er denk niet zo heel veel verschil in, omdat ik dit keer ietsje meer turbodruk had kun je dit niet rechtstreeks vergelijken, maargoed hij doet zoiezo net zoveel als de redelijk grote FMIC die ik eerst had!
En met 1 tiende meer druk doet ie toch zo'n 11pk meer dus niet zo slecht lijkt mij
Verders was de motorruimte gisteren niet echt afgekoeld, de auto is op de bank gezet, de blazer van de bank is aangezet en de run is gedaan, dus extreem veel tijd had 't systeem niet om ideaal terug te koelen...
De chargecooler bevalt mij gewoon prima, minder turbogat, goede koeling en de voorkant van de GT is gewoon netjes origineel
En met 1 tiende meer druk doet ie toch zo'n 11pk meer dus niet zo slecht lijkt mij

Verders was de motorruimte gisteren niet echt afgekoeld, de auto is op de bank gezet, de blazer van de bank is aangezet en de run is gedaan, dus extreem veel tijd had 't systeem niet om ideaal terug te koelen...
De chargecooler bevalt mij gewoon prima, minder turbogat, goede koeling en de voorkant van de GT is gewoon netjes origineel

-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
je filmpjes zoals op verzoek : geluid uitzetten hoop wind in de mic.
Onderweg (voor mijn plof........)
op de bank
Onderweg (voor mijn plof........)
op de bank
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Jammer, geen langer filmpje van de bank....
Volgende keer ff een mooi lang filmpje van het rollen doen, kan dat mooi in de RTC promotiefilm!
Volgende keer ff een mooi lang filmpje van het rollen doen, kan dat mooi in de RTC promotiefilm!

-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
had ik willen doen maar ging allemaal zo snel.... voordat je het wist stond die al weer buiten.Willeon de Zoete schreef:Jammer, geen langer filmpje van de bank....
Volgende keer ff een mooi lang filmpje van het rollen doen, kan dat mooi in de RTC promotiefilm!
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172