edjeRS-2001 schreef:Als je maar een renault hebt doe ik aardig tegen je
1 van mijn specialtiteiten.Steven schreef:Ik vind het een kansloze opmerking
gaat zij heel romantisch met de trein naar jouw toe?tutuur schreef:ik zit al de hele week in woensdrecht wat dus praktisch om de hoek is bij goes, niet erg efficiënt om der op te halen zegmaar
@EdjeRS: Voor je welkomstpakket moet je niet bij de voorzitter of een moderator zijn, maar bij de ledenadministratie. Gabri is nu nog penningmeester en beheert de ledenadministratie.-jo- schreef:Ik heb niks te maken met het RTC bestuur, enkel de organisatie van de dynodag wordt door mij verzorgt. Je zal de voorzitter of mod effe moeten contacten.
heb ook nog wat op te halen bij de meeting en kan ook gelijk wat speculaties uit de wereld helpen dus ben er zeker welsieger everts schreef:Je kunt ook gewoon niet gaan en zo wat aandacht geven aan de vrouw. (Ja ik heb ook een hele tijd binnen geslapen)
tutuur schreef:heb ook nog wat op te halen bij de meeting en kan ook gelijk wat speculaties uit de wereld helpen dus ben er zeker welsieger everts schreef:Je kunt ook gewoon niet gaan en zo wat aandacht geven aan de vrouw. (Ja ik heb ook een hele tijd binnen geslapen)
hmm, begin maar te oefenen om héél on-aardig tegen me te doen.edjeRS-2001 schreef:Als je maar een renault hebt doe ik aardig tegen je
ik ben benieuwd naar je bevindingen en de cijfertjes voor en na de mapMark_RS schreef:Thanx Jo,
Trouwens wat is het adres in Goes?
Zet ik hem gelijk in mijn navigatiesysteem.
Heb er zin in!
Tot a.s. zaterdag
http://www.tovami.com/Mark_RS schreef: Trouwens wat is het adres in Goes?
Ja zelf ben ik ook erg benieuwd! Heb hiervoor een ibiza cupra 1.8T laten tunen waarbij je dan 40 pk extra krijgt maar dit is dan ook niet te vergelijken met een atmosferische motor. Dus ik stel me er niet al te veel van voor, kan het nooit tegenvallen. Maar ik ben vooral benieuwd naar het verschil in koppelverloop en het zenuwachtige van de auto 's ochtends (bokkend wegrijden)Arno17 schreef:ik ben benieuwd naar je bevindingen en de cijfertjes voor en na de mapMark_RS schreef:Thanx Jo,
Trouwens wat is het adres in Goes?
Zet ik hem gelijk in mijn navigatiesysteem.
Heb er zin in!
Tot a.s. zaterdag
-jo- schreef:http://www.tovami.com/Mark_RS schreef: Trouwens wat is het adres in Goes?
Tovami - Ruud Fredriks Dynojet B.V.
Albert Plesmanweg 20-22 (Industrieterrein "De Poel 1")
4462 GC Goes (Zeeland)
Zijn er meer die 200 km mogen rijden zaterdag.Mark_RS schreef: Ik dank u!
Venlo -> Goes, zal wel zo'n dikke 2 uur rijden zijn. Maar we hebben het ervoor over!
Mark
Dan moet je zeker eens bij de aankomende openingsmeeting in 2011 gaan komen kijken!Mark_RS schreef:Das ook een eindje weg!
Ben trouwens wel eens benieuwd naar allemaal de Renaultjes die er komen. Seat meetings heb ik al genoeg gezien maar ben nog nooit bij een Renault meeting/gebeuren geweest.
Groet Mark
tutuur schreef:mooie verwoording zotoch heb ik niks met die japanse hokken. alhoewel honda wel hele mooie en betrouwbare techniek heeft, tevens is het verhaal achter honda ook wel leuk