Jochem's Renault Clio Williams ........Verkocht
-
Dat gaat je een voorscherm kosten als je een keer schuin een oprit moet pakken. 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nee nog geen plamuur enkel zinkspray wat je hier ziet ...Steven schreef:Nouja die buitenkant zit vol plamuur en aan de binnenkant mist het een beetje
Ene wat mis ik aan de binnenkant ?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nee hoor de 16v lag nog lager met dezelfde schroefset...en nu staan we wielen ook nog met schuiner (camber).LotuzClioWilliams schreef:Dat gaat je een voorscherm kosten als je een keer schuin een oprit moet pakken.
Ruimte zat, maar de praktijk zal het leren
bij mij loopt het ook aan met vol insturen met de 8j wielen, alleen het schuurt en het schuurt en het voorschermpje word steeds meer afgerond aan de binnenkant
gelukkig zijn ze van kunststof

gelukkig zijn ze van kunststof

Bij een williams loopt het allemaal een stuk sneller aan ivm met de spoorbreedte. Ik heb mijn voor schermen ook al iets aan moeten passen.Jochem de Haas schreef:Nee hoor de 16v lag nog lager met dezelfde schroefset...en nu staan we wielen ook nog met schuiner (camber).LotuzClioWilliams schreef:Dat gaat je een voorscherm kosten als je een keer schuin een oprit moet pakken.
Ruimte zat, maar de praktijk zal het leren
Idd bij mij knapte de verf van de schermen.....Tom schreef:haha, die passen zichzelf aan

-
en iets met een knipperlicht toch ?Geert schreef:Idd bij mij knapte de verf van de schermen.....Tom schreef:haha, die passen zichzelf aan
Maareh goed bezig Jochem

zo'n schakelstang is inderdaad een drama!
rsi naar binnen duwen zonder blok en dan schakelstang omlaag vallen en tegen de drempel aan rossen
die velgen lijken wel ernstig veel op de velgen onder mijn 16V.
Vind het super mooie velgjes
rsi naar binnen duwen zonder blok en dan schakelstang omlaag vallen en tegen de drempel aan rossen

die velgen lijken wel ernstig veel op de velgen onder mijn 16V.
Vind het super mooie velgjes

R19 16V '91
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Sorry Haas, ik wilde wel komen gisteren maar moest ook nog wat dingen doen aan mijn eigen 16vtje maar je weet hoe dat gaat dat loopt altijd anders dan je denkt (lees duurt langer dan je denkt) 

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
O het is geen probleem hoor lex ..........je mag komen wanneer je wilt ff bellen is wel handig 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Tja als ie echt klaar is mag je best wel ff komen knuffelen met haar hoorPatrickG schreef:Gaat goed, geen half werk![]()
Mis haar wel...

Maar er moet eerst nog wat geplamuurd en gespoten worden....dus reken op het voorjaar ergens
Geen haast toch. Je hebt zat moois om mee te rijden in de tussentijd.Jochem de Haas schreef:Tja als ie echt klaar is mag je best wel ff komen knuffelen met haar hoorPatrickG schreef:Gaat goed, geen half werk![]()
Mis haar wel...![]()
Maar er moet eerst nog wat geplamuurd en gespoten worden....dus reken op het voorjaar ergens
Geef je binnenkort wel een belletje, moet je tenslotte nog wat overhandigen.
-
Een lintje? 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ahja ..nou de willie gaat binnelort ff een tijd logeren bij chris ivb een ander plaats opvullend project ....
Dus van het voor jaar is vroeg genoeg ...eerder mag je natuurlijk ook langskomen al staat de willie er dan niet ....verwacht ik .
Dus van het voor jaar is vroeg genoeg ...eerder mag je natuurlijk ook langskomen al staat de willie er dan niet ....verwacht ik .
-
Wie zegt dat het met jou gezellig is?PatrickG schreef:Geen probleem, de renault 5 is nog steeds een van mijn favoriete modellen
En daarbij telt gezelligheid veel meer mee!

VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Het is dat jij het al zegt RJ
Vandaag ff aan het hobby bobben geweest met plamuur ivb de achterschermen ......................pppffffff wat een kotklus.
Dan denk je dat je aardig strak bent .....tot dat je hem in de lak zet.
En nog een keer schuren en nog een keer ...
Maargoed we komen er wel en anders breng ik hem met de tijd wel weg .

Vandaag ff aan het hobby bobben geweest met plamuur ivb de achterschermen ......................pppffffff wat een kotklus.
-
ik heb aan die klus ook echt een schurfthekel..Jochem de Haas schreef:Het is dat jij het al zegt RJ![]()
![]()
![]()
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
ppppffff tel me about it 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nou ik heb me helemaal de ......................enz geschuurd en geplamuurd en het ziet er niet uit ...........
Ik heb hem in de lak geblabberd en ik breng hem met de tijd wel weg naar de vakman ....wat een fijn.............. werkje is dat .
En wat ik verder wilde gaan doen is ff uitlijnen van de clio .........
Goed al ff van te voren het spul in gespoten met wd40 ....de ene kant vloog zo los, de passagiers kant is een iets ander verhaal ..
Daar is het hele zaakje krom zowel het draad van de stuurkogel als de stang waar ie in gaat ..oftewel niet los te krijgen
En uiteraad kan je er nagenoeg niet bij komen met een fatsoenlijke tang om de stuurstang van stuurhuis te krijgen.
En ook is de maat/lengte net ff anders dan van een 19 16v of een clio 16v .Dus je moet echt een Williams stuurstangentje hebben.
Maar goed eerst de oude maar eens los krijgen .
Het zit momenteel niet echt mee
Ik heb hem in de lak geblabberd en ik breng hem met de tijd wel weg naar de vakman ....wat een fijn.............. werkje is dat .
En wat ik verder wilde gaan doen is ff uitlijnen van de clio .........
Goed al ff van te voren het spul in gespoten met wd40 ....de ene kant vloog zo los, de passagiers kant is een iets ander verhaal ..
Daar is het hele zaakje krom zowel het draad van de stuurkogel als de stang waar ie in gaat ..oftewel niet los te krijgen

En uiteraad kan je er nagenoeg niet bij komen met een fatsoenlijke tang om de stuurstang van stuurhuis te krijgen.
En ook is de maat/lengte net ff anders dan van een 19 16v of een clio 16v .Dus je moet echt een Williams stuurstangentje hebben.
Maar goed eerst de oude maar eens los krijgen .
Het zit momenteel niet echt mee

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zelfs dan zou het nog geen zin hebben het is krom....in elkaar
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Jajajaa eerst ff een sms massage! massage!! massage !!!
en toen een belletje.....gaap
en toen een belletje.....gaap
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ach ja als ze dan toch wakker is .....................
is ze ook weer zo blij of niet

het niveau hier op het forum daalt wel he op zondag ochtend 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja na een minuut of 10 hoop ik als het al eerder is dan heeft ze er ook niets aan