Dat pluimpje op het laatste filmpje viel wel mee (in vergelijk met mijn walm toen ... )
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Arco schreef:Dat pluimpje op het laatste filmpje viel wel mee (in vergelijk met mijn walm toen ... )
Wat heeft jouw walm nou met het pluimpje uit de uitlaat van Lex's Clio te maken?
3x motorschade ... zegt dat genoeg ?
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
DS2500 vergelijken met CL RC6 is gewoon appels met peren vergelijken, daarbij zou ik de RC6 ook echt niet gebruiken op straat. (wat overigens ook niet mag)
Steven schreef:Was het niet dat de RC5 onder de 2500 zat en de RC6 boven de 3000?
Mintex M1144 kun je ook nog proberen, die was volgens mij ook rond de 6 tientjes? Al was die vergelijkbaar met de Pagid sportblokken van APO.nl
Ik geloof dat je gelijk hebt Stevie, RC6 staat in elk geval boven de DS3000!
Mintex M1144 was Ronald niet zo heel erg over te spreken meen ik. Die geniet elke keer weer als die naar de RC6 terug gaat
Mintex gebruikt hij nu geloof ik op straat omdat de RC6 teveel agressieve remstof achter laten.
Steven schreef:Was het niet dat de RC5 onder de 2500 zat en de RC6 boven de 3000?
Mintex M1144 kun je ook nog proberen, die was volgens mij ook rond de 6 tientjes? Al was die vergelijkbaar met de Pagid sportblokken van APO.nl
Ik geloof dat je gelijk hebt Stevie, RC6 staat in elk geval boven de DS3000!
Mintex M1144 was Ronald niet zo heel erg over te spreken meen ik. Die geniet elke keer weer als die naar de RC6 terug gaat
Mintex gebruikt hij nu geloof ik op straat omdat de RC6 teveel agressieve remstof achter laten.
Ik had Mintex 1166's, was vergelijkbaar met DS3000 maar er gaat niets boven m'n RC6 blokken, alleen zijn het dus beslist geen blokken voor straatgebruik, daarbij vreten ze 2 setjes schijven op op een set blokken.
De Mintex blokken gebruik ik niet meer, die zijn over de helft en zijn zo vaak te warm geweest dat ze zo hard zijn als beton, remmen ook voor geen meter meer.
Bij DPT zijn ze 124 voor de RC6, al kun je ze alleen voor de clio 1.8 en 19-16v bestellen (onder zelfde nummer uiteraard). de 5GT en Clio16v is N.A. ofzo.
Lex schreef:DS2500 of RC6 of RC5 is dus wel iets beter?
Nog geen stickertje kunnen plakken, helaas.
Vandaag te lang op pad geweest, winkelen en effe voor een andere auto wezen kijken.
Wel een hele mooie Leon gezien vandaag, die misschien binnen het budget past
Lex, gewoon een set nieuwe originele schijven met DS2500 erop zetten. niet te lang over nadenken, remt prima, zowel op straat als op circuit, en waar wij het voor gebruiken is da perfect.
DS2500 had ik geloof ik voor 92 euro en schrijven dacht ik 110-120 euro een setje. zal de bonnen wel even nakijken als je wil.
nou halen die zooi en wil ik je niet meer horen over remmen