Bij deze is de eerste gegadigde op de lijst Armand. Laat iets weten aub.
Moet het even overleggen, maar misschien wil ik wel met de Laguna coupe rollen.-jo- schreef:Beiden op de reserve lijst kunnen rollen + nog 2 extra plaatsen vrij (rollen)
dat is mooi, dan heb je wellicht wat tijd over om met mij te babbelenFastchip schreef:Sooww... ik krijg het lekker rustig
ARNO16V schreef:
Nu nog binnenkort een keer de rollenbank in Goes d'r mee op!!
Henk nogmaals bedankt!!
Dan natuurlijk wel even de aanpassingen hier vermelden, menig Clio RS 172 rijder wil ook 190pk onder kap hebben trappelen.......edjeRS-2001 schreef:Dat geld kan ik op het moment even harder gebruiken aangezien mijn kofferbak een nodige verbouwing nodig heeft.(woofer + versterker zijn op)
als het goed is moet er zo'n 190 pk's onder de kap galloperen.![]()
ik zal jo ff pmen
Dat klopt, alleen is die datum de Laguna op vakantie!! Dus moet een andere keer wordenArno17 schreef:ARNO16V schreef:
Henk nogmaals bedankt!!
Volgens mij is er eerdaags een meeting wat dat betreft...........
Goed om te horen Arno. Jij ook bedankt voor het fungeren als testrijder tijdens de afstellingen.ARNO16V schreef:Vandaag de Laguna Coupe 205 laten chippen door Henk Dijkstra (Fastchip) En daar istie toch behoorlijk van opgeknapt zeg!!
Over het hele toerengebied merkbaar meer koppel, volgens Henk ongeveer 20% meer, dus dat zou zo'n beetje 60NM meer koppel betekenen, dus totaal 360NM!!
Henk nogmaals bedankt!!
Dan moetie in Goes 165-166 SAE corrected HP aan de wielen brengen.edjeRS-2001 schreef:Dat geld kan ik op het moment even harder gebruiken aangezien mijn kofferbak een nodige verbouwing nodig heeft.(woofer + versterker zijn op)
als het goed is moet er zo'n 190 pk's onder de kap galloperen.![]()
ik zal jo ff pmen
-jo- schreef:Aanmelding:customs worden via PM geregeld.