serieus? zo'n cooper s vind ik erg stug, in combinatie met die runflats en de harde, weinig verende (leren) stoelen vind ik t helemaal niks.
Met Ron met de twingo RS (met cup-onderstel) genoeg gereden (zuid frankrijk o.a.) maar dat vind ik toch een stuk beter te doen
Dentists Twingo RS wordt ingeruild
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
De cooper s is op lange afstanden echt wel comfortabeler! Heb 2 jaar een cooper s gehad. De twingo is met cup onderstel super voor op het circuit en korte stukken ravotten! Begrijp of niet verkeerd. Maar moet je grote stukken over de snelweg dan is het niet relaxt. Bij 140 maakt ie ook echt veel toeren.
En 4x4 is voor de wintersport ideaal! Voor de zomers hebben we nog een cabrio. Heerlijke combi lijkt ons.
En 4x4 is voor de wintersport ideaal! Voor de zomers hebben we nog een cabrio. Heerlijke combi lijkt ons.
Geloof dat ik maar een andere tandarts zoek,echt sund mien jung.
Dacht even die koopt een Wind,beviel de proefrit?
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
Was al bang voor die reactieAlpine schreef:Geloof dat ik maar een andere tandarts zoek,echt sund mien jung.

De proefrit beviel zeker wel. Alleen stond ik bij de eerste rotonde al bijna achterstevoren. Wegligging is echt heeel anders dan de RS. De motor was wel hetzelfde.
En als Reanult nou weer eens met echte Renault modellen komt...
(kijk naar de Koleos... Als ze de concept car hadden uitgebracht wist ik het wel)