[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/201 ... 91-450.jpg[/img]
't is gewoon een Sparco stuurtje met een L-TEC stickertje.jankees schreef:Ziet er goed uitTim schreef:Nice, stukken beter sturen zo ten opzichte van het originele stuur
L-tec maakt goede spullen tegen een goede prijs
kheb er ook 1 inzitten
Hee slimpo, L-tec is huismerk van Biesheuvel, maar is in werkelijkheid gewoon een goed merk met L-tec sticker omdat ze groot inslaan.Steven schreef:Duidelijk geen QSP kwaliteit dan, die van Timmie is toch echt wel een slag anders dan mijn Sparco.
Tegenwoordig zijn die Sparco hoepels ook absurd duur, ik kocht mijn eerste in de GT voor 130 en nu zijn ze al 177 zie ik net.
Gewoon met de hand inderdaad, ding wordt te goed gebruikt om er voor duizenden euro's aan lakwerk tegenaan te knikkeren.tutuur schreef:met de hand spuiten neem ik aan?zou em niet te mooi maken
Ja, maar jij hebt een jaar vakantie gehad.Steven schreef:Niet klagen daaro, hier staat meer op de to-do-list
Je weet toch dat je regelmatig problemen hebt als je met een 18 jaar oude auto race't op het circuit.. afgelopen jaar was inderdaad een beetje een baaljaar en vandaar dat ik er daarna ook maar gewoon niet meer mee gereden heb. De laatste keer dat ie een circuitkilometer heeft gezien was achterop de afsleepwagen van de Nürburgring in April afgelopen jaar.Lex schreef:Gewoon stug door blijven gaan met dat ding
Van het winter is de planning, hoe en wat weet ik nog niet.. ben nog niet echt tevreden met het spul hoe ie nu weer in elkaar moet. of een Meganekop.. of wat anders, geen idee nog.paulvanrooij schreef:en, om het toch maar weer es te vragen, de 2 liter???
dan hoef je em niet af te laten vallen om sneller te gaan