Steven schreef:Stevige prijs nog, al is die caravan wel vet
het is veel geld maar nog steeds spot goedkoop, je wil niet weten wat je kwijt bent als je van de grond af aan een auto op bouw.
Voor dat je aan alle eisen voldoet en alle rand apparatuur hebt ben je met een clio1 snel 15 tot 20.000 euro kwijt. En dan uiteraard niet een normale straat auto voorzien van een fia kooi/kuipjes en gordels maar echt alles netjes opbouwen en verstevigen.
Laatst gewijzigd door Geert op do 26 aug 2010 18:32, 1 keer totaal gewijzigd.
het is veel geld maar nog steeds spot goedkoop, je wil niet weten wat je kwijt bent als je van de grond af aan een auto op bouw.
Voor dat je aan alle eisen voldoet en alle rand apparatuur hebt ben je met een clio1 snel 15 tot 20.000 euro kwijt. En dan uiteraard niet een normale straat auto voorzien van een fia kooi/kuipjes en gordels maar echt alles netjes opbouwen en verstevigen.
Ik weet dondersgoed wat het kost om zo'n auto op te bouwen, maar hij zal toch blijft het een forse prijs voor iets wat 2ehands is. Voor een paar 1000 meer kun je ws. al een Clio3 zo prepareren.
Ik weet dondersgoed wat het kost om zo'n auto op te bouwen, maar hij zal toch blijft het een forse prijs voor iets wat 2ehands is. Voor een paar 1000 meer kun je ws. al een Clio3 zo prepareren.
Hier een group n clio 3, voor de r3 uitvoering ben je zo nog 30.000 meer kwijt
Hahaha dat is wel heel zielig, vooral als je ziet dat het rechter stickertje er nog scheef opzit en origineel bij apex zitten ze helemaal niet op die plek maar aan de zijkant op deze foto, zodat je de tekst precies leest als je van de zijkant in je auto kijkt.
Ik sta op het punt om er een emailtje tegenaan te gooien....
Steven schreef:Hahaha dat is wel heel zielig, vooral als je ziet dat het rechter stickertje er nog scheef opzit en origineel bij apex zitten ze helemaal niet op die plek maar aan de zijkant op deze foto, zodat je de tekst precies leest als je van de zijkant in je auto kijkt.
Ik sta op het punt om er een emailtje tegenaan te gooien....
Wat nou!? Die stickers had ik over en de veren die hier op zaten waren Apex -60. Dus als setje zag het er best geinig uit....
Hij moest APK op dat ding hebben. Zijn dempers waren lek. Blijkbaar met 'mijn dempers' de APK gedaan en ze er daarna weer onder vandaan gehaald?
Gatenkaas was het en is het waarschijnlijk nog....