Goedendag allemaal,
Ik ben van mijn eerste auto te kopen. En ik had een leuke renault op het oog. Omdat ik wat dingen wou weten over onderhoud en dergelijke heb ik heerlijk op de site zitten rommelen. Goede info gevonden. Mijn complimenten.
Nu had ik nog een paar vragen die ik niet snel kon vinden. Ik heb op het oog een Renault Megane Coupe 1.4 16V uit 2000. Deze heeft een km stand van 95.000 Km. (voor 3850 euro)
Ik heb al van de dealer begrepen dat de distributie riem vervangen is. En de fotos die ik gezien heb ziet die er keurig uit.
Zijn er dingen waar ik op moet letten als ik langs ga voor een kijkje. Bijvoorbeeld bekende mankementen van dit model of dergelijke.
En is 3850 een reeele vraagprijs?
(ABS, Centr. deurvergrendeling, afst.bed.,Centr.vergrendeling, Dubbele Airbag, Startonderbreker, Stuurbekrachtiging, Ruitenwisser achter, Hoofdsteunen achter, Radiovoorbereiding, Airbags, Buitenspiegels in carrosseriekleur. Lichtzoemer, Wieldoppen, Anti-corrosie behandeling, Koplamphoogteverstelling, Remindicator, Buitenspiegel links elektrisch verstelbaar, Lendesteun stoel links verstelbaar, Stoelen met verstelbare rugleuning, Stoel links in hoogte verstelbaar, Buitenspiegel rechts mechanisch verstelbaar)
Aanschaf van een Renault Megane Coupe 1.4 16V
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
als ik je een tip mag geven, kijk eens verder dan bij een dealer...
Voor een dealer is de prijs die je noemt redelijk normaal, zonder dealer kosten ze de helft (is mijn ervaring)!
klein vergelijk,
vorig jaar kreeg ik met moeite een megane coupe 1.9 dti bj 2000 incl. jouw genoemde opties met moeite verkocht. prijs waar ie uiteindelijk voor verkocht is € 2500,= Km stand was wel hoger, maar daar heb je een diesel voor.
Verder goed rondkijken, en mocht je iets leuks op het oog hebben post het hier. verder is er altijd wel iemand te vinden die eventueel met je mee zou willen kijken naar een auto.
Daarnaast denk ik dat de 1.4 wat aan de lichte kan is voor zo'n auto. maar ja misschien ben ik gewoon meer gewend.
Voor een dealer is de prijs die je noemt redelijk normaal, zonder dealer kosten ze de helft (is mijn ervaring)!
klein vergelijk,
vorig jaar kreeg ik met moeite een megane coupe 1.9 dti bj 2000 incl. jouw genoemde opties met moeite verkocht. prijs waar ie uiteindelijk voor verkocht is € 2500,= Km stand was wel hoger, maar daar heb je een diesel voor.
Verder goed rondkijken, en mocht je iets leuks op het oog hebben post het hier. verder is er altijd wel iemand te vinden die eventueel met je mee zou willen kijken naar een auto.
Daarnaast denk ik dat de 1.4 wat aan de lichte kan is voor zo'n auto. maar ja misschien ben ik gewoon meer gewend.

Project: GTT Blue Sport
-
- Contacteer:
voor die prijs heb ik een leuke clio te koop met die zelfde motor !
die weegt geen 100o kg dus dan heb je nog wel ehet idee dat je vooruit komt
die weegt geen 100o kg dus dan heb je nog wel ehet idee dat je vooruit komt
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break