Zoals bij velen is ook bij mij mijn tussendemper uitelkaar geple*rd.
vorig jaar is mijn einddemper al vervangen maar die klojo's hebben hem toen zo afgeslepen dat ik nu mijn tussendemper niet meer kan monteren.
Dus het kost gewoon weer een einddemper oftewel knetter veel geld. wat ik me nu afvraag weet iemand of er ook een imitatie pijpje is of is er voor die rsjes alleen maar origineel te krijgen?
alvast bedankt
clio II ph2 uitlaat vraagje?
-
Nee het is zeg maar zo origineel zijn de eind en tussendemper 1 stuk he.Tom schreef:Als er een middendemper gemonteerd was kan deze toch gewoon terug..............
vorig jaar een nieuwe einddemper(deel) laten monteren maar die hebben ze niet op de juiste plaats afgeslepen dus nu wil ik alleen het tussendemper (deel) maar dan kom ik een centimeter of 15 te kort omdat ze dat vorig jaar niet goed gedaan hebben. ofzoiets haha snap je het nog

dichtbakken die handel, ik snap niet wat iedereen altijd zeurt met een nieuwe demper als er een stukje pijp rot of gescheurd is....
de demper is dan toch niks mis mee? 10 euro bij de beunhaas en je hebt binnen 15min weer een dichte uitlaat....
de demper is dan toch niks mis mee? 10 euro bij de beunhaas en je hebt binnen 15min weer een dichte uitlaat....
-
- Moderator
- Car: MB
aha, op die manier. Dan zou je eventueel die afgezaagde pijp weer even moeten verlengen. Idd niet zo netjes gedaan dan vorige keer maar aangezien je dat dat niet kunt zien misschien niet zo gek.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Of een middendempervervanger van supersprint! 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Contacteer:
delen bestellen bij http://www.simons-uitlaten.nl/
heb nu ook 2 dempers erop zitten (5GTT) is nu weer beschaaft qua geluid.
heb nu ook 2 dempers erop zitten (5GTT) is nu weer beschaaft qua geluid.