Even voorstellen - René

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
ReneeJ
Contacteer:

Hee mensen,

Bij deze stel ik me ook maar even voor. Ik René, 22 jaar en ik woon in het uiterst saaie Maartensdijk. Hier woon ik omdat ik in Hilversum werk en ik anders 3,5 uur per dag moest reizen. Voor mijn werk maak ik een beetje websites enzo...

Ben vanaf november ongeveer in bezit van een Renault Clio 2 Phase 1 uit 1999. Heb het toen overgenomen van Leon, die jullie misschien wel kennen.
Deze heeft het helemaal gecleaned en ik vond dat wel mooi zo.
Hiervoor een Clio 1.8 16v gehad als eerste auto'tje, maar daar moest zoveel aan gerepareerd worden dat het voor mij niet meer te doen was.

Heb er zelf nog andere velgen opgelegd omdat ik de stalen winterwielen lelijk vond. Ik was al een tijd lid van de Clio Club en nu maar besloten me ook hier aan te melden.

Foto's van mijn auto vind je op:
http://www.creativewebthings.com/cliopage/
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Dik apparaat! :D En welkom hier natuurlijk...
The Butcher

mooie wagen en welkom hier!
Willeon de Zoete

Mooie combi hoor, zwart met de imi BBS Le Mans! (Y)
ReneeJ
Contacteer:

Bedankt! Ben er zelf ook wel blij mee, Bijna alles aan de auto is lekker donker en dan vallen de koplampen en de velgen op.
De velgen vind ik echt super, mogen dan wel imitatie zijn, maar dat maakt me niet zoveel uit.

Ben nu verder nog ff aan het zoeken naar een goede subwoofer en versterker. Daar mag wel wat aan veranderd worden :smile:
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik zou er effe een paar nette phase 2 achterlichten opzetten. Dat maakt 'm wat mij betreft echt af.
ReneeJ
Contacteer:

Die zaten erop toen ik de auto kocht! Maar ik vond de donkere mooier en wat aparter. Misschien dat ik ooit nog de Phase 2 lichten erbij koop (Y)
tutuur
Clubsponsor

hey! dat zijn mijn velgen :p toch de nankangs er af en een normale maat er op?(als ik het goed zie?)

nu 195/40 zeker?

verder ziet ie er erg gaaf uit!
ReneeJ
Contacteer:

Jaa, met die Nankang's vond ik het helemaal niks haha! Was ook niet echt mijn ding zo getrokken, en bovendien waren de voorbanden er ook een keer afgelopen. Dus die heb ik maar weer verkocht aan iemand die er wel blij mee was.
Nu inderdaad 195-40-R16 Toyo T1R erop, rijd ook weer wat comfortabeler :smile:

Maar jij dus ook op het RTC, ik dacht dat je een Polo had :D
tutuur
Clubsponsor

Nee ik heb dezelfde, dat bedoelde ik :p
Weet overigens wel van wie je ze gekocht heb :) zwart verlaagde Polo 6n2 toch?
ReneeJ
Contacteer:

Aah zo bedoel je! Leuk dat er nog iemand is met die velgen, waar kan ik jouw foto's vinden dan? Moet goed zoeken op deze website.

Het was wel een Polo 6n2 ja, met Airride erop en hij was ook donker. Was ergens richting zeeland, maar er nog net niet in.
ARNO16V
Contacteer:

Welkom bij de RTC!! Nette clio heb je daar zeg!! (Y)
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
tutuur
Clubsponsor

mijn foto's vind je niet :lol:

je kan in mijn gtt topic kijken maar volgens mij doet 3/4 het niet meer....
Plaats reactie