Ik vraag me alleen wel af waarom je de dreunplaten uit je auto wilt hebben. Gewichtsbesparing zal het amper opgeleverd hebben en je krijgt er een bak herrie voor terug. Vandaar mijn vraag.

10+10+5+10 is toch echt 35kg, alle beetjes helpen he.Merijn schreef:Dat ga je echt niet merken...
Uiteraard maar daar laat ik nog niet te veel over losHaas schreef:misschien komt dat nog? Althans, dat zijn de plannen als ik het goed begrijp...
Dit kan ik beamen uit ervaring... Ik heb alles ook eruit gehaald bij mijn 5 en vernieuwd. Was een eitje! Het was knoerhard geworden en kwam redelijk makkelijk los.Mrtn schreef:Oude zooi breekt snel, met plamuurmes of beitel steken, hele delen breken los
Das waar ,precies de spijker op de kop maar gisterSteven schreef:Welnee gewoon doorrije tot ie stukgaat, heb je gelijk een goeie reden...
Volgt, maar het is gewoon maar een Megane op 16 inch met 2 cm spacers(uiteraard met centreerrand;-))niet echt bijzonder maar een heeeeele fijne auto waar we deze zomervakantie nog 5000km mee hebben geredenSteven schreef:Idd, dit is weer half werk...