Aan de ene kant kan zo'n actie echt niet, aan de andere kant is dit wel wat je wil zien. racen op het scherpst van de snede, vechten voor elke meter, in plaats van dat berekenende rijden van afgelopen jaren
Ken de meeste acties van Senna wel, maar geef eens aan welke dan?paulvanrooij schreef:topgear gezien vorige week op de bbc arno? daar had je al een mooi voorbeeld
Aan de ene kant kan zo'n actie echt niet, aan de andere kant is dit wel wat je wil zien. racen op het scherpst van de snede, vechten voor elke meter, in plaats van dat berekenende rijden van afgelopen jaren
F3 ken ik niet, die met Prost is legendarisch, die in Monaco zegt meer over Mansell dan over Senna.paulvanrooij schreef:tegen brundle in de formule3, tegen prost in de japanse GP, mansell in monaco achter zich houden (uit mn hoofd)
Ondertussen heeft MS zijn excuses aangeboden aan Barri, na bestudering van de beelden ben ik tot die conclusie gekomen aldus MS die een gefrustreerd weekend achter de rug heeft.......paulvanrooij schreef:ja ok, maar ik zie wel overeenkomsten in de drang om te winnen zeg maar, ook niet zo netjes soms maar wel altijd vol overtuiging en overgave
tegen hill en een jaar (?) later villeneuve was eigenlijk gewoon een kopie van senna-prost