Baas, ben jij een hond dan?Jean-Paul-S schreef:Over dat 3x opschakelen, een f1 auto kan echt wel sneller schakelen dan het shortshiften wat Massa opvallend deed. Dus echt geen onbewust te snel schakelenMassa doet gewoon wat het team hem opdraagt, wij moeten toch ook onze baas gehoorzamen, ookal heb je er soms je twijfels bij
![]()
Muisje krijgt nog wel een staartje........iets met vos en haren en streken...Merijn schreef:Schumacher is zijn gedrag nog steeds niet verleerd...
Ik hoop het niet, vind het maar een arrogante jankerMerijn schreef:Ik mag hopen dat Alonso nu wel grote sprongen gaat maken in de race voor de titel...
Nou die Vettel kan er ook wat van met dat handjeJean-Paul-S schreef:Ik hoop het niet, vind het maar een arrogante jankerMerijn schreef:Ik mag hopen dat Alonso nu wel grote sprongen gaat maken in de race voor de titel...![]()
![]()
Idd. Beetje vaag met je handjes gaan wapperen terwijl je het zelf verkloot.Luco/Alpine-racer schreef: Nou die Vettel kan er ook wat van met dat handje
Ze gaven allebei niet af, of heb ik wat gemist misschien?Merijn schreef:Ik hoop dat je een grapje maakt, JPS...
Nou misschien heb je gemist dat Barrichello gewoon sneller was en er dik naast zat, je duwt iemand niet de muur in, dat dit goed is afgelopen heeft meer met geluk dan wijsheid te maken.Jean-Paul-S schreef:Ze gaven allebei niet af, of heb ik wat gemist misschien?Merijn schreef:Ik hoop dat je een grapje maakt, JPS...
Ik dacht even dat je ging zeggen dat mannen boven de 40 niet meer moeten racen...Luco/Alpine-racer schreef:Nou misschien heb je gemist dat Barrichello gewoon sneller was en er dik naast zat, je duwt iemand niet de muur in, dat dit goed is afgelopen heeft meer met geluk dan wijsheid te maken.Jean-Paul-S schreef:Ze gaven allebei niet af, of heb ik wat gemist misschien?Merijn schreef:Ik hoop dat je een grapje maakt, JPS...
Deur dichtgooien mag inderdaad, maar niet als iemand er al vol naast zit, een gat dichtgooien doe je voordat iemand naast je zit.
Ms kan beter stoppen
Geef dan eens aan waar Senna over het randje ging, dus niet de acties die hij en Prost uitvochten?Luco/Alpine-racer schreef:Niet helemaal Arno, acties van Senna worden nu ook geromantiseerd omdat die dood is.
Als ms de volgende race om zou komen roept iedereen over 5 jaar ook dat dit geweldige acties waren.