Ik hoop binnen 2 jaar hier ook een stap hogere RS op de stoep te hebben.
Ik heb nog nieuwe voorstoelen staan, voor veel te veel geld mag je ze overnemenCliogek1970 schreef:Stoelen ruilen?
+1AnthonyR schreef:R26.R Spoiler erop
totdat een nieuwe RS in handbereik isPatrick.B schreef:ja ik heb er een hoop gehad. Ik zal ook eerlijk bekennen dat het nu de bedoeling is deze voor langere tijd te houden en dan denk ik aan minimaal 5 jaar
Dat denk ik niet. Vind het zicht in die coupe echt drama. Maar zien we dan wel weer.Dimitri2.0 schreef:totdat een nieuwe RS in handbereik isPatrick.B schreef:ja ik heb er een hoop gehad. Ik zal ook eerlijk bekennen dat het nu de bedoeling is deze voor langere tijd te houden en dan denk ik aan minimaal 5 jaar![]()
Gefeliciteerd met de megane RS
+2Adinsx schreef:+1AnthonyR schreef:R26.R Spoiler erop
[img]http://www.influx.co.uk/wordpress/wp-co ... ane_13.jpg[/img]
Ik hoop zo snel mogelijk. Er moeten nog wat kleine dingetjes gebeuren. Maar ivm vakantie drukte kan het het daarom wat langer duren.Adinsx schreef:Welke dag/datum mag je hem ophalen?
oke beter man. Ja ik gebruik bijna nooit cd's. Bij mij heeft usb of sd de voorkeur.RSRalph schreef:Ja uiteindelijk is het gelukt, was toch de code die het minst waarschijnlijk was..... Dus dat was een 30 minuten wachten voor de nieuwe poging![]()
Vind het wel fijn de cd wisselaar te kunnen gebruiken, heb ook een manier gevonden toch de sub erop aan te kunnen sluiten!!
Gr