
ACT : Formule 1
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
geweldig filmpje 

-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
Echt joh?
vet

-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
niet slecht, ik had verwacht dat ie zou verhuizen naar een 'topteam'
Robert Kubica heeft zijn contract met Renault verlengd. De Poolse coureur blijft tot eind 2012 verbonden met de renstal.
2010
De 25-jarige Kubica maakte voor de start van het seizoen de overstap van BMW naar Renault. Mede dankzij twee podiumplaatsen, in Australië en Monaco, staat hij momenteel zesde in de stand om de wereldtitel.
Belangrijk
"Het was een ongekunstelde beslissing", zegt Kubica, "om door te gaan met een team waar ik me thuisvoel. Wat voor mij belangrijk is om in een juiste omgeving te zijn, met een goede groep mensen waar alle neuzen dezelfde kant op wijzen."
Doel
"We zijn blij dat Robert de komende twee seizoen bij ons blijft. Ik bedank hem voor het geloof dat hij heeft in ons team. Ons doel is om de komende twee jaar uit te groeien tot titelkandidaat", zo liet teambaas Eric Boullier weten.
-
- Berichten: 3865
- Lid geworden op: ma 22 okt 2001 0:00
- Locatie: Sappemeer
Naar welk topteam had ie moeten gaan dan? McLaren, Ferrari en Red Bull hebben hun rijders al vast gelegd voor sowieso de komende 2 jaren. Dit is gewoon een logische zet en waarschijnlijk probeert hij in 2013 bij een ander team (lees topteam) terecht te komen. 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Gaat er nog iemand naar Spa dit jaar?
Ik ben uitgenodigd, dus denk dat ik maar eens meega
Ik ben uitgenodigd, dus denk dat ik maar eens meega

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Als er tegen die tijd goedkopere kaarten te vinden zijn wel



-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
moet je flink door het bos wandelen en een gat in het hek vinden/maken 
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Als je een halve dag goed doorfietst moet het wel te doen zijn
-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
erg jammer van Ferrari. Een vies spelletje wat ze speelden.
Hopelijk bestraft de fia dit............zal wel niet
Hopelijk bestraft de fia dit............zal wel niet
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
wat een zielige mensen weer van Ferrari! Altijd hetzelfde verhaal: Winnen ze niet word "de wedstrijd gemanipuleerd, en nu ze "winnen" op een zulke manier moet het maar legaal zijn.
Afstraffen, diskwalificeren, volgende race geen deelname

Afstraffen, diskwalificeren, volgende race geen deelname



-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
zonde, stom
benieuwd wat de FIA ermee doet
benieuwd wat de FIA ermee doet
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Lijkt me kwestie van tijd, maar een straf komt er wel hoor.
Op alle f1 pagina's die er zijn, alle twitter topics over f1 etc is het erg duidelijk.
Op de officiele twitter site van Mark Webber post iemand:
Als je echt eens wilt zien wat een 2e rijder is, dan moet je naar Massa kijken
Op alle f1 pagina's die er zijn, alle twitter topics over f1 etc is het erg duidelijk.
Op de officiele twitter site van Mark Webber post iemand:
Als je echt eens wilt zien wat een 2e rijder is, dan moet je naar Massa kijken

-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
we gaan het zien, je weet hoe de FIA en Ferrari zijn hè 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Nou, als ze hiermee wegkomen denk ik dat veel fans/liefhebbers/belanghebbenden in de f1 zich toch eens achter de oren gaan krabben of dit wel de wereld is waar ze zich in willen tonen als sponsor etc.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Het moet wel te bewijzen zijn, het enige wat er gezegd is tegen Massa is dat Alonso sneller was, dat je dan besluit om opzij te gaan is erg dom.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Wat een ophef weer over deze Ferrari actie.........in de Tour is het aan de orde van de dag toch dat een teamgenoot aan de kant gaat voor de ander ( lees kopman )
En waarom onsportief gedrag.....het is toch logisch dat de snellere wint of de langzamere deelnemer inhaalt.
Dat Massa aan de kant gaat zegt meer over Massa dan over Ferrari lijkt mij.
En waarom onsportief gedrag.....het is toch logisch dat de snellere wint of de langzamere deelnemer inhaalt.
Dat Massa aan de kant gaat zegt meer over Massa dan over Ferrari lijkt mij.
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Toch klopt dit niet, dat moet jij als coureur toch ook zien.
Smedley reageert al zo van: ehhhh yeah..... Alonso is quicker, do you understand? Please confirm. hij moest nog bevestigen of hij dit begreep.
Ronde later laat hij hem langs door te shortshiften. Smedley zegt achteraf dat Massa zich verschakeld (3x:~ ) Maar toen Alonso naast hem kwam ging hij wel weer vol op het gas:~
Na deze actie zegt Smedley ook nog: Good lap and ehhh; SORRY
Komop, duidelijker dan dat kan niet, ook nog de body language achteraf
Dit word gewoon een straf, links of rechtsom. Alonso moet nu ook maar zeggen: This race is manipulated! Ohnee, nu heeft hij gewonnen, dan hoeft dat niet
Ferrari is in mijn ogen het meest belachelijke team van het moment

Smedley reageert al zo van: ehhhh yeah..... Alonso is quicker, do you understand? Please confirm. hij moest nog bevestigen of hij dit begreep.
Ronde later laat hij hem langs door te shortshiften. Smedley zegt achteraf dat Massa zich verschakeld (3x:~ ) Maar toen Alonso naast hem kwam ging hij wel weer vol op het gas:~
Na deze actie zegt Smedley ook nog: Good lap and ehhh; SORRY

Komop, duidelijker dan dat kan niet, ook nog de body language achteraf



Ferrari is in mijn ogen het meest belachelijke team van het moment


-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Was daar na de actie in 2002 geen aanpassing in het reglement voor gekomen?Arno17 schreef:Wat een ophef weer over deze Ferrari actie.........in de Tour is het aan de orde van de dag toch dat een teamgenoot aan de kant gaat voor de ander ( lees kopman )
En waarom onsportief gedrag.....het is toch logisch dat de snellere wint of de langzamere deelnemer inhaalt.
Dat Massa aan de kant gaat zegt meer over Massa dan over Ferrari lijkt mij.
Alonso was in de basis niet snel genoeg om Massa in te halen, klaar
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Als je ook goed naar Alonso keek na de wedstrijd snapte die het ook niet.
Massa is gewoon dom en had zich gewoon moeten verremen, niks aan de hand.
Massa is gewoon dom en had zich gewoon moeten verremen, niks aan de hand.

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
of massa deed dit expres zo, omdat hij het niet eens is met de beslissing? (duidelijk te merken bij de persconferentie)
als je vantevoren echt een 'code' afspreekt voor teamorders dan bespreek je ook echt wel dat de voorste zich even moet verremmen, een apex moet missen of wat dan ook
(of je doet het zoals mclaren/redbull: roepen dat ze benzine moeten besparen, of de remmen bijna op zijn)
als je vantevoren echt een 'code' afspreekt voor teamorders dan bespreek je ook echt wel dat de voorste zich even moet verremmen, een apex moet missen of wat dan ook
(of je doet het zoals mclaren/redbull: roepen dat ze benzine moeten besparen, of de remmen bijna op zijn)
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Ja, teamorders zijn verboden. ( punt)Jean-Paul-S schreef:Was daar na de actie in 2002 geen aanpassing in het reglement voor gekomen?Arno17 schreef:Wat een ophef weer over deze Ferrari actie.........in de Tour is het aan de orde van de dag toch dat een teamgenoot aan de kant gaat voor de ander ( lees kopman )
En waarom onsportief gedrag.....het is toch logisch dat de snellere wint of de langzamere deelnemer inhaalt.
Dat Massa aan de kant gaat zegt meer over Massa dan over Ferrari lijkt mij.
Alonso was in de basis niet snel genoeg om Massa in te halen, klaar
Maar wat een gedoe weer allemaal, Massa is hier de dommerik..........
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
..
Laatst gewijzigd door Jean-Paul-S op zo 25 jul 2010 15:12, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Een coureur doet dit niet vrijwillig, Ferrari zit achter dit soort praktijkenArno17 schreef:Ja, teamorders zijn verboden. ( punt)Jean-Paul-S schreef:Was daar na de actie in 2002 geen aanpassing in het reglement voor gekomen?Arno17 schreef:Wat een ophef weer over deze Ferrari actie.........in de Tour is het aan de orde van de dag toch dat een teamgenoot aan de kant gaat voor de ander ( lees kopman )
En waarom onsportief gedrag.....het is toch logisch dat de snellere wint of de langzamere deelnemer inhaalt.
Dat Massa aan de kant gaat zegt meer over Massa dan over Ferrari lijkt mij.
Alonso was in de basis niet snel genoeg om Massa in te halen, klaar
Maar wat een gedoe weer allemaal, Massa is hier de dommerik..........

-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Knappe kerel die mij de 1e plek laat afstaan:Jean-Paul-S schreef:Een coureur doet dit niet vrijwillig, Ferrari zit achter dit soort praktijkenArno17 schreef:Ja, teamorders zijn verboden. ( punt)Jean-Paul-S schreef:Was daar na de actie in 2002 geen aanpassing in het reglement voor gekomen?Arno17 schreef:Wat een ophef weer over deze Ferrari actie.........in de Tour is het aan de orde van de dag toch dat een teamgenoot aan de kant gaat voor de ander ( lees kopman )
En waarom onsportief gedrag.....het is toch logisch dat de snellere wint of de langzamere deelnemer inhaalt.
Dat Massa aan de kant gaat zegt meer over Massa dan over Ferrari lijkt mij.
Alonso was in de basis niet snel genoeg om Massa in te halen, klaar
Maar wat een gedoe weer allemaal, Massa is hier de dommerik..........
Teamradio:
Euhhh, your team mate is quicker....confirm please.
Ik:
Euh whats up i can't hear you, see you on the podium.....tuut tuut tuut tuuut......
Zo simpel is het dus..........
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
en jij denkt echt dat er niets in die contracten staat hierover?
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Ja tuurlijk wel, maar niks over slecht werkende onboard radio's.......en Filippe is nog een beetje doof aan een oogpaulvanrooij schreef:en jij denkt echt dat er niets in die contracten staat hierover?
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Over boordradio's: Petrov kreeg ook even een duidelijke mededeling op het einde




-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
naar mijn idee had massa de keus: de overwinning pakken of zn carriere verlengen, tsja wat doe je dan?
hij was een held geweest als die gewoon doorreed, en nog dik verdiend ook, precies een jaar na zijn ongeluk
maar de belangen in de sport zijn veel te hoog voor dit soort geintjes
hij was een held geweest als die gewoon doorreed, en nog dik verdiend ook, precies een jaar na zijn ongeluk
maar de belangen in de sport zijn veel te hoog voor dit soort geintjes
-
- Berichten: 4602
- Lid geworden op: zo 5 mar 2006 20:50
- Locatie: Oudheusden, Noordbrabant
- Contacteer:
Jean-Paul-S schreef:Over boordradio's: Petrov kreeg ook even een duidelijke mededeling op het einde![]()
![]()
Luisteren gvd. Anders gaan de toeren omlaag...
Daarom is Massa misschien ook wel niet gewoon door blijven rijden op P1. Wie weet wat ze in de pits gedaan hadden als hij dat wel gedaan zou hebben...
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!