Merijn schreef:Die pijpjes steken niet voor niets naar beneden, heb ik begrepen. Je bumper smelt weg...
jep, daar weet ik alles van.... op de terugweg van Menno brak het eindstuk van me demper af. steven en ik lachen bij het tankstation, laatste deel eraf gebroken en demonstratief in de vuilnisbak gegooid.
eenmaal thuis was het lachen me wel vergaan.... stootblokken geheel weggesmolten en bumper zo krom als een hoepel. weggooien en andere erop...
Ik ga maandag weg ........tenminste als ik een dynamo kan vinden .
Of deze kan herstellen o.i.d...... morgen maar eens de brug op ....onee daar staan nog een willie uitelkaar
En anders gaan we later ..of ik pak de zilvere 5 of de T2 al moet ik dan in hotels gaan slapen .........geen ruimte voor de tent e.d
als het goed is duurt het maar een half uurtje. Je hoeft de radiator en de neus niet uit te bouwen omdat de bout van de dynamo al omgekeert zit.
Std set up moet je deze langs de voorkant eruit trekken (120mm) en daarvoor moet de rad en heel de neus eraf.
Bij jou zit hij al omgedraaid waardoor hij langs onder het inlaatspruitstuk eruit kan. Niks afbreken dus, alleen effe pielen omdat de kabelboom daar ook split.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-jo- schreef:als het goed is duurt het maar een half uurtje. Je hoeft de radiator en de neus niet uit te bouwen omdat de bout van de dynamo al omgekeert zit.
Std set up moet je deze langs de voorkant eruit trekken (120mm) en daarvoor moet de rad en heel de neus eraf.
Bij jou zit hij al omgedraaid waardoor hij langs onder het inlaatspruitstuk eruit kan. Niks afbreken dus, alleen effe pielen omdat de kabelboom daar ook split.
Nee dat scheelde een hoop ..maar idd die kabelboom zat ff in de weg.
maar liever dat dan anders om.
Jochem de Haas schreef:Ja je gaat het bijna denken ........en dan nog zeggen dat ie net gereviverft is .........zo jammer
Hooo... De eigenaar voor mij heeft 'm gereviseerd! Althans, dat heeft ie mij weer verteld. Wel k*%$e, Jochem...
Tja ik denk dat dat een verhaaltje was , maar het kan altijd gebeuren
check de verschillen ( en aan de binnenzijde was het helemaal goed te zien dat het oud was )
[img]http://i277.photobucket.com/albums/kk55 ... to0415.jpg[/img]
Maar wat is zo'n ding achterlijk duur .....320 euro
Gelukkig is deze iets goedkoper de helft ongeveer
Merijn schreef:Leg die phase 1 wielen er eens onder, man... Veel mooier!
Kan misschien een gloednieuw setje kopen ...dus ff kijken hoe dat loopt.
Als dat niets word dan dan knap ik de ph1 die ik heb ff een beetje op en komen ze er onder ....