Oh, ik gluur er altijd rechts langsop, maar daar staan de occassion inderdaad.
Als je me even laat weten wanneer de Mégane RS er is, dan kom ik even langs

fotoroland schreef:Adinsx, Hij staat gepoetst en wel in de showroom. Hij-Zij is knalgeel met de gele recaro´s en de zwarte 18 inch wielen.
Naast Toyota? Help me eens even, ik kom niet meer zoveel daar op het industrieterrein nu ik in Duiven woon.fotoroland schreef:Ik blijf zeker in zevenaar werken, het werk bevalt me prima.
Het is ook niet dat ik een hekel heb aan de Renault maar je weet hoe het gaat met oude liefde, die roest niet.....
ff voor hier op het forum, het is natuurlijk een vraagprijs (tip), een goed bod is welkom.
Had je al gehoord dat we nieuw bouwen in Zevenaar? We komen naast de Toyota te zitten.
Jij zit ook al hier in de buurt ja?dentist schreef:Hmm, jammer. Eentje minder in de omgeving...
Maare zeer scherpe prijs!! Die staat er niet al te lang denk ik...
fotoroland schreef: Als alles binnenkort klaar is komt er weer een mailing met een uitnodiging om het nieuwe pand te komen bekijken.
Ah dan komt hier de mail ook vast binnen voor de openingfotoroland schreef:Aan de kentekenplaathouder te zien is hij van Renault nederland geweest. Ik zal morgen op het werk even kijken of ik er iets van kan vinden.
De nieuwbouw op het werk is bijna klaar, in de week van 16 september hebben we openingsweek, alle klanten krijgen hiervan nog bericht.
Groetsels Roland