vind het verschil tussen een Clio 16V en een Cooper S erg mee vallen!
alleen dat de Cooper S 184 pk heeft uit me hoofd, en van 0 naar 100 in 7.103 seconde af legt, Mits het een hand geschakelde is want een automaat is iets trager en deed er 7.326 volgens de meter die we in de auto hadden.
De clio heb ik zelf nooit getest maar zou op papier van 0 naar 100 in 7.4 seconde moeten gaan geloof ik? Correct me if I'm wrong!
alleen de Mini Cooper Works doet het volgens mij in iets meer dan 6 seconde!
Ik zal nog eens goed zoeken, had een site gevonden waar 7.4 stond en daarom stond er ook Correct me if I'm wrong
als ik het weet edit ik even in deze post:D
Nu even gekeken op autotrader hier staat 8 seconde inderdaad.
dan word het al minder makkelijk natuurlijk, maar ook dat legt aan de bestuurder haha
maar wat voor uitlaat heb een cooper s??
deze had namelijk gewoon 1 klein pijpje aan de zijkant, heb een s hem niet in het midden?
ik kon het er ieder geval van winnen....
vond het zo in zo wel raar wat erder met de rsi legde ik het gewoon af tegen een cooper s, en de rsi en 16V liggen niet ver van elkaar tot de 100....
-jo- schreef:fantastisch topic is dit toch, make's me always smile
Ga ik je nog meer laten , hou je vast:
De afgelopen 2 dagen gewonnen van in willekeurige volgorde:
Een Porsche GT4 ofzo iets een Maserati nog wat, een SLS AMG Mercedes en een Audi A6 3.0 TDI, vooral tegen de Porsche moest ik flink doortrappen.
Aan Coopertjes S waag ik me niet eens...........
Dat ik bovenstaande bolides op één dag tegen kwam is een waarheid als een koe.
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Mwoah, als je de files mee rekent komen er nog wel wat GTI'tjes en V8 tjes bij.
De Twingo gaat hopelijk rond september terug naar zijn roots in Rotterdam, daarna zal ik met die witte Megane menig 16Veetje in de dieselwolken dompelen....
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Gisteren de 19 uit de schuur getrokken, gezien het mooie weer tijd voor een blokje om. Kom ik een mooie - geheel originele op het eerste gezicht - rode 19 16V fase II tegen die er ook goed de gang in had. Moest hem voorrang geven, daarna aangesloten en mooi even gesport, rechte stukken gingen gelijk op (hij liep niet uit, ik niet in), bochten was ik sneller. Hij stak nog een duimpje op toen onze wegen zich scheiden, erg leuk
Vanmorgen een aan/uit relatie met het gaspedaal in een poging een vrij nieuwe witte S3 Sportback bij te houden op de A18. (43-HJL-6)
Hij durfde alleen ook boven de invorderingsgrens te rijden en liep dus tot 200+ gewoon steeds wat verder uit
Daarna had hij denk ik naar eigen idee (en mijn idee) zijn punt gemaakt en ging naar rechts. Duimpje uitgewisseld en toen de afslag genomen.
Prachtige auto in het wit
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90
Jeff rsi schreef:der stond achterop dat ding cooper s....
maar wat voor uitlaat heb een cooper s??
deze had namelijk gewoon 1 klein pijpje aan de zijkant, heb een s hem niet in het midden?
ik kon het er ieder geval van winnen....
vond het zo in zo wel raar wat erder met de rsi legde ik het gewoon af tegen een cooper s, en de rsi en 16V liggen niet ver van elkaar tot de 100....
Ja, met de "S" van Strontkar, die hou ik mee me 5 GTX nog wel bij!
de S bij de cooper staat ook voor sloom.
Lache man een patsertje in een cooper works er gewoon uittrekken met een 25 jaar oude gtt en dan zijn beteuterde gezicht zien als die bij hetzelfde tankstation uitstapt om te tanken en ik al met een big smile daar sta.