Wie heeft die pipo in die Fiat Panda gezien bij 'Wegmisbruikers' ?
'Meneer, u reed 39 km/h te hard' 'Ach, man geen stress. Kan gebeuren. Die andere reed nog harder. Ik zat er gewoon zo achter met m'n muziek'
CySt schreef:Ik ben helemaal klaar met die vieze schijtvogels in Amsterdam. Ze moeten altijd mijn auto hebben. Zo had ik al eerder wat kleine doffe plekjes op mijn lak gekregen door vogelpoep, nu heb ik een grote vlek op mijn motorkap! . Gisteren 's middags geparkeerd, 's nachts weer wegrijden, zit mijn hele auto onder de vogelpoep. Meteen naar een wasbox gereden, auto helemaal schoon. Kijk ik vandaag, zit er gewoon een dikke ring-vlek in mijn lak gebeten. .
Mischien een keer in de was zetten? Ik heb ook wel eens vogelschijt op de auto en heb niet altijd de mogelijkheid om het meteen te verwijderen. Maar als ik dan in het weekend de auto was dan is het er meteen af en laat niks achter, ondanks dat het er een week op zit.
Maarten-Jan schreef:Mischien een keer in de was zetten? Ik heb ook wel eens vogelschijt op de auto en heb niet altijd de mogelijkheid om het meteen te verwijderen. Maar als ik dan in het weekend de auto was dan is het er meteen af en laat niks achter, ondanks dat het er een week op zit.
Ik heb hem al weleens gewaxt, maar ik doe het inderdaad nog te weinig (geen tijd). Zou inderdaad wel een goede beschermlaag moeten bieden.
Maarten-Jan schreef:Mischien een keer in de was zetten? Ik heb ook wel eens vogelschijt op de auto en heb niet altijd de mogelijkheid om het meteen te verwijderen. Maar als ik dan in het weekend de auto was dan is het er meteen af en laat niks achter, ondanks dat het er een week op zit.
Ik heb hem al weleens gewaxt, maar ik doe het inderdaad nog te weinig (geen tijd). Zou inderdaad wel een goede beschermlaag moeten bieden.
Posted: Sun Jun 20, 2010 4:44:37 (RTC Member) Post subject:
@Cyst, beste is dan natuurlijk wel om hem vantevoren even schoon te maken met een lak cleaner of eventueel klei (als je tijd over hebt) en hem daarna in de was te zetten. Een goede was bied zeker een half jaar bescherming maar je moet het niet over een vieze laklaag smeren, dat schiet niet op
Heb er wel eens wat spul voor de alpine turbo opgehaald, goede jongens
Geen troep verder en natuurlijk organiseren ze 2 keer per jaar renault rendez vous, ook altijd leuk
Maar kent iemand dit bedrijf? 300 ballen voor dat 5'je is natuurlijk een leuk begin.
Niks mis mee.
Bart en Yvo zijn goudeerlijke jongens. Zijn totaal Renaultgek. Ze waren ook op de openingsmeeting aanwezig. En inderdaad, hun jaarlijkse evenement "Rendez-Vous" in Ommen, is erg leuk!
Zo een kaartje zou ik ook wel eens bij iemand hier op de parkeersplaats onder de ruit willen steken, fatsig persoon in een astra die hem in 1x vooruit erin prakt, altijd scheef en vaak snachts omdat iedereen ene plekje opschuift is er 1 parkeerplek verloren.