GJ schreef:Zo, ik post hier ook maar eens een keertje.
Kwam net in Nijmegen bij de Anac de snelweg af en toen kwam er ineens een Toyota MR2 achter me aan geknalt dus bij het stoplicht ff gas erop.
Stond er echt van te kijken dat ik hem niet heel erg super kwijt reed. Ik won wel maar viel me vies tegen, had makkelijker verwacht.
(Hopelijk doen die nieuwe camera's trouwens echt niks )
Misschien dat iemand uit Nijmegen de bewuste auto kent. Een zwarte MR2 van na 2000 met erg blauwe xenon en leds. Een flinke taartschep en rode reflecterende randjes op de velgen.
yeps, die gast woont op de hatertseweg tegenover waar vroeger de speedy garage zat!
Weet niet of dat ding motorisch aangepakt is, zal Fa eens vragen, die weet het misschien wel.
Adinsx schreef:Want? het is overal nog ontopic geweest hoor
Ik zie andere dingen hier voorbij komen dat 0,0 over het topic gaat, maargoed
Autoliefhebbers hier, met een wybertje op de kop
Het topic gaat over: Je eigen auto vs......
En zo'n Z4 vind ik persoonlijk helemaal niks.........
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Er lopen wel meer mensen rond met oogkleppen op hier hoor, bij mij is er ook wel meer dan Renault hoor, 't is dat die 19 16V het gewoon erg lekker doet op het circuit, anders had ik mischien wel eens wat anders geprobeerd.. iets wat heel blijft, een BMW ofzo
Zo'n Z4 blijft grappig, maar wel een beetje een kappersauto.. hoe snel ie ook is.
GJ schreef: Haas
En nu maar hopen dat het geen standaard traag hok is
vanmorgen nog speciaal voor je gekeken, kenteken komt op dit uit:
Motor
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1794 cm3
Vermogen 103 kW
Fa kende m verder niet; ja, van zien rijden in nijmegen, maar hij zit ook niet bar veel meer op t forum, dus geen idee of dat ding motorisch aangepakt is
Dingen zijn volgens mij niet super snel, al heb ik er nooit zelf in 1 achter het stuur gezeten.
Adinsx schreef:Want? het is overal nog ontopic geweest hoor
Ik zie andere dingen hier voorbij komen dat 0,0 over het topic gaat, maargoed
Autoliefhebbers hier, met een wybertje op de kop
Het topic gaat over: Je eigen auto vs......
En zo'n Z4 vind ik persoonlijk helemaal niks.........
Het ging om de sound van een 6 in lijn van BMW.
Vanmorgen overigens achter een Xantia V6 Activa aan lopen duwen, maar die dingen lopen me even hard door de bocht zeg
Blijven prachtig recht dankzij dat systeem
Daarna was het alsnog flink aanpoten om de oudere man voorbij te komen, reed goed door
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90
Adinsx schreef:Want? het is overal nog ontopic geweest hoor
Ik zie andere dingen hier voorbij komen dat 0,0 over het topic gaat, maargoed
Autoliefhebbers hier, met een wybertje op de kop
Het topic gaat over: Je eigen auto vs......
En zo'n Z4 vind ik persoonlijk helemaal niks.........
Het ging om de sound van een 6 in lijn van BMW.
Vanmorgen overigens achter een Xantia V6 Activa aan lopen duwen, maar die dingen lopen me even hard door de bocht zeg
Blijven prachtig recht dankzij dat systeem
Daarna was het alsnog flink aanpoten om de oudere man voorbij te komen, reed goed door
zelfde gewicht, en ongv het zelfde koppel. Alleen heeft de beemer 35 pk meer en een iets hogere top.
In een rechte lijn zal de beemer wel uitlopen denk ik maar niet veel.
Ik weet niet of je RS standaard is? maar een kleine upgrade en je RS zal dan wel makkelijk bij blijven.