@vinnie: tijdens je poging in z'n twee miste je zowat een bocht, door de snelheid. Dus sneller

dat gaat je echt niet helpen. een turbo daarentegen welVinnie_86 schreef:@Martijn
daar wel, was wel ff zweten
maar op het tussen gebied was het totaal niets
denk maar zo tij voor een sportkat van ktec en op de bank in goes
Martijn koolparatroeper schreef:Ziet er goed uit jongens, wie had de snelste tijd?
Gerald schreef:Martijn koolparatroeper schreef:Ziet er goed uit jongens, wie had de snelste tijd?
Martijn Kool schreef:Gerald schreef:Martijn koolparatroeper schreef:Ziet er goed uit jongens, wie had de snelste tijd?
Was ook niet moeilijk, ding ging af als een raket johTim schreef:Ben ook nog even langs geweest, niet met de Clio maar dat mocht de pret niet drukken![]()
Martijn, bedankt! Toch nog een 3e tijd gereden in een 3 pogingenHeerlijk karretje!
Vorig jaar zat er nog een andere Turbo opTim schreef:Naja, vorig jaar was ik ook nagenoeg net zo vlot als Martijn dus wat dat betreft
Nah, die 2.0 moet er gewoon in, met het vermogen en koppel van dat ding ben ik wel tevreden, het gaat nu gewoon net niet soms.. iets meer was wel eens lekker geweest..Jean-Paul-S schreef:tijd voor tb's man![]()
Eens maar of dat nou een wereld van verschil maakt? Op enkele stukken misschien maar merkte ook dat op sommige stukken hij wel iets turbogat heeft waar m'n willy direct door gaat.Ronald1916V schreef:Vorig jaar zat er nog een andere Turbo opTim schreef:Naja, vorig jaar was ik ook nagenoeg net zo vlot als Martijn dus wat dat betreft![]()
Ben benieuwdLex schreef:Ik zal vanavond eens kijken wat voor ruw beeld materiaal ik heb en van de week eens kijken of ik een filmpje in elkaar kan knutselen
bijna net zo snel? ruim 1 seconde is veel hoor timTim schreef:Naja, vorig jaar was ik ook nagenoeg net zo vlot als Martijn dus wat dat betreft
Ik weet het verschil tussen ons vorig jaar niet meer precies maar het zat redelijk bij elkaar in de buurt.Martijn Kool schreef:bijna net zo snel? ruim 1 seconde is veel hoor timTim schreef:Naja, vorig jaar was ik ook nagenoeg net zo vlot als Martijn dus wat dat betreft