helaas nog geen resultaat, aangezien eht weekend naderd probeer ik er wat haast achter te zetten
Je gaat me tochneit overhalen he?Wouter de Wit schreef:gewoon komen
Is niet nodig, je mist gewoon wat als je niet komtparatroeper schreef:Je gaat me tochneit overhalen he?Wouter de Wit schreef:gewoon komen![]()
Tot ik naar huis ga, vanaf dan hoef je geen pylonnen meer rechtop te zettenparatroeper schreef:dat weet ik wel zeker dat ik wat gaat missen! tot hoelaat duurt het ongeveer?
Goed bezigOkkie schreef:ik kom hoogst waarschijnlijk toch met de 5!
tot zondag
geef dan aan wat ie wil voor die diesel?Jeff rsi schreef:Tampie zal er niet bij zijn
Tja weet je wat het is? Mark en ik kunnen waarschijnlijk zondag zelf niet aanwezig zijn, en ook geen auto ambulance regelen, dus dat word een beetje moeillijk, en we weten ook nog niet waar het aan ligt, nog geen tijd voor gehad om een diagnose te stellen zeg maar.Gerald schreef:@mark en arno.
hebben jullie het idee dat het in de computer of de ontsteking zit? Zo ja, dan heb ik er nog een liggen voor tampie.![]()
Morgen langs brengen gaat niet lukken, maar zondagochtend kan ik het wel mee nemen.![]()
rest via PM?
waar moet ik zoeken op youtubeLex schreef:Net de Mini DV Camera op mijn voorbumper gemonteerd en effe wezen tanken.
Ik zal zo even het test filmpje op youtube knallen
Tja sorry, is een beetje gevalletje "overmacht'....Martijn Kool schreef:beetje jammer dat jullie niet komen heren