ACT: Clio Williams
heb zo'n ding geen losse multiriem dan?
de distributie is nog op ongeveer 50.000 nu....
de distributie is nog op ongeveer 50.000 nu....
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Jawel, maar die deels achter de distributiekap gemonteerd...
Losse riem kost iets van 3-4 tientjes. De riemspanner zelf is wat duurder.
Losse riem kost iets van 3-4 tientjes. De riemspanner zelf is wat duurder.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
eerste update:
2 lekke voorbanden
was bij me vriendin aan het slapen en vanochtend kwam ik er achter...... messteek in de wang van de banden
waarom kunnen mensen niet van andermans spullen afblijven?
2 lekke voorbanden

was bij me vriendin aan het slapen en vanochtend kwam ik er achter...... messteek in de wang van de banden

waarom kunnen mensen niet van andermans spullen afblijven?
-
Dat zijn toch best weer trieste actie's zeg... 

Aangezien ik nietmeer in mijn eigen topic kan posten zet ik het hier maar neer. Mijn Williams is sinds gisteren verkocht, tegen begin juli is ie dan ook daadwerkelijk weg. Ik heb m toch een behoorlijke tijd in bezit gehad, maar er gaat iets erg leuks voor terugkomen (update volgt nog wel) 
Ik heb nog wat onderdelen over die ik op RTC markt ga zetten, zoals een Swiss Champion stuurtje en een fase 2 gril en achterlichten, maar geïnteresseerden mogen altijd een PM sturen

Ik heb nog wat onderdelen over die ik op RTC markt ga zetten, zoals een Swiss Champion stuurtje en een fase 2 gril en achterlichten, maar geïnteresseerden mogen altijd een PM sturen

Ik heb de Williams van Thierry dus overgekocht, rijdt echt perfect, enkel de koelfan weigert aan te slaan zolang de motor draait. Vanaf dat ik het contact uitzet begint hij wel onmiddelijk te draaien ,maar zolang de motor draait niet... Iemand die weet wat het probleem hier is?
-
- Moderator
- Car: Megane
zitten die red bull stickers er nog steeds op>? Zo ja dan is dat weer helemaal van deze tijd

-
- Moderator
en dan bedoel ik die onder de knipper:Patrick.B schreef:zitten die red bull stickers er nog steeds op>? Zo ja dan is dat weer helemaal van deze tijd![]()
[img]http://img.photobucket.com/albums/v627/ ... C00810.jpg[/img]
Die dingen zitten onder de vernis, zijn er dus niet af te halen
Jammer, maar er zijn ergere dingen op de wereld... Hij ziet er nu zo uit:
[img]http://img683.imageshack.us/img683/9937/img0503t.jpg[/img]

[img]http://img683.imageshack.us/img683/9937/img0503t.jpg[/img]
-
- Moderator
ohw hij is uitgevoerd. JAmmer. MAar have fun ermee 

-
- Moderator
ohw oke, dat wist ik dan weer niet 

Die sticker is jammer, maar het stoort niet echt ofzo. Het probleem met de fan is naar wat ik gehoord heb ook opgelost door het stekkertje eens goed aan te drukken, dus dat is ook goed nieuws 
Ik heb nog steeds het Personal Williams stuur te koop liggen en voor een goed bod mag deze wel weg

Ik heb nog steeds het Personal Williams stuur te koop liggen en voor een goed bod mag deze wel weg

De fan van een Williams slaat sowieso pas erg laat aan. Je kan beter een switch maken om hem zelf te bedienen. Hebben de meeste R5 GTT's ook.Thierry schreef:Die sticker is jammer, maar het stoort niet echt ofzo. Het probleem met de fan is naar wat ik gehoord heb ook opgelost door het stekkertje eens goed aan te drukken, dus dat is ook goed nieuws
zolang je het originele thermocontact maar laat zitten. gegarandeerd dat je hem ooit een keer gaat vergeten en dan ben je je koppakking kwijt.
die peugeot 205's waar wij grotere blokken inbouwde hadden er ook altijd gezeur mee......
wij deden het dan ook met een schakelaar, en inderdaad lieten we evengoed het contact erin zitten....
als je hem vergeet ken hij beter laat aanslaan dan niet
In belgie in de bergen wezen trappen toen, hebben de fan maar continu aan laten staan
je maakt er amper snelheid
wij deden het dan ook met een schakelaar, en inderdaad lieten we evengoed het contact erin zitten....
als je hem vergeet ken hij beter laat aanslaan dan niet

In belgie in de bergen wezen trappen toen, hebben de fan maar continu aan laten staan

je maakt er amper snelheid

R19 16V '91
-
Ik heb dit ook gehad. Dat was een gaar stekkertje op me koelvin.Pieter-16 schreef:Ik heb de Williams van Thierry dus overgekocht, rijdt echt perfect, enkel de koelfan weigert aan te slaan zolang de motor draait. Vanaf dat ik het contact uitzet begint hij wel onmiddelijk te draaien ,maar zolang de motor draait niet... Iemand die weet wat het probleem hier is?
Vin sloeg niet aan met contact aan.
Clio Williams '95 & 5 GT Turbo '90 & Vw transporter '80
wie weet wat foutcode e4 betekent?
zag laatst e4 staan op het buiten temp. display, na uitzetten en starten was ie weer weg....
zag laatst e4 staan op het buiten temp. display, na uitzetten en starten was ie weer weg....
martijn williams schreef:Ik heb dit ook gehad. Dat was een gaar stekkertje op me koelvin.Pieter-16 schreef:Ik heb de Williams van Thierry dus overgekocht, rijdt echt perfect, enkel de koelfan weigert aan te slaan zolang de motor draait. Vanaf dat ik het contact uitzet begint hij wel onmiddelijk te draaien ,maar zolang de motor draait niet... Iemand die weet wat het probleem hier is?
Vin sloeg niet aan met contact aan.

CySt z'n oude 16tje precies het zelfde. pas als de zooi klapte of als je de motor uitzetten sprong hij plots aan.
-
teveel roest, sloop mij.tutuur schreef:wie weet wat foutcode e4 betekent?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
los contactje naar de temperatuur sensor gok ik.tutuur schreef:wie weet wat foutcode e4 betekent?
-
gaat dat hok van jou weg?Tim schreef:Lulhannes
Koop nou gewoon ook een Williams Martijn, ik weet nog wel wat
onder de

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Nee meer onder het motto dat alles te koop is 
Maar ben heel gek met m'n karretje hoor dus hij gaat niet zomaar. Echter weet je nooit van te voren hoe dingen gaan lopen en ik het geld wel kan gebruiken.
Voor jouw info, voorlopig blijf ik nog steeds op de circuits in de weg rijden

Maar ben heel gek met m'n karretje hoor dus hij gaat niet zomaar. Echter weet je nooit van te voren hoe dingen gaan lopen en ik het geld wel kan gebruiken.
Voor jouw info, voorlopig blijf ik nog steeds op de circuits in de weg rijden

Martijn Kool schreef:teveel roest, sloop mij.tutuur schreef:wie weet wat foutcode e4 betekent?

-
- Car: Renault Clio III RS
Daar zat ik ook aan te denken. Deze draad kan ook achter het dashboard los zitten. Is dit niet een gele draad?Geert schreef:los contactje naar de temperatuur sensor gok ik.tutuur schreef:wie weet wat foutcode e4 betekent?

-
Voor de kenners
is dit een standaard williams uitlaat spruitstuk ?
![Afbeelding]()
is dit een standaard williams uitlaat spruitstuk ?
-
- Über-Spammer
ja 

idd, met de nodige wd40 zo te zien
-
thnx , dan laat ik hem liggen 

-
- Über-Spammer
Een Devil spaghetti kan wel eens lastig te vinden zijn. Geduld is een schone zaak
Of je moet hem snel van de Williams van Steven afhalen, hij is nu toch ver weg

-
sprak de man die er 3 nieuw heeft liggenJean-Paul-S schreef:Een Devil spaghetti kan wel eens lastig te vinden zijn. Geduld is een schone zaak![]()

Het zou mooi zijn als ik er een vind voordat het blok er terug in gaat, maar inderdaad geduld

-
- Über-Spammer
1 nieuw, 2 gebruikt
Heb de laatste paar maanden niks meer gevonden, nieuw of gebruikt. Als ik wat vind hoor je van me

Heb de laatste paar maanden niks meer gevonden, nieuw of gebruikt. Als ik wat vind hoor je van me

-
Jean-Paul-S schreef:1 nieuw, 2 gebruikt![]()
![]()