Interessante meuk op marktplaats - Deel 1
fijn als die auto een koprol maakt 

-
succes ik heb afgehaakt. 5000 wil die hebben.GerryTT schreef:Hoe laat? Ga ik iets eerderMartijn Kool schreef:ik heb contact gehad. volgende week is ie weer in NL, dan ga ik ff kijken.Martijn Kool schreef:done ben benieuwd. zal wel te laat zijn. vraag me af wat hij er voor wil hebben.GerryTT schreef:Misschien, als je geluk hebt, heel weinig. Wagen heeft tie al 10 jaar niet naar gekeken. Mailen en morgen gelijk kijken.
Heb hem ook gemaild
Edit:Ben benieuwd hoe hoog de biedingen op MP zijn over een week.
beetje veel voor een 10jaar lang stilstaande gt. 50mailtjes had ie al gehad..

succes met kijken gerry

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
LOLwut!?
-
euh?alexs schreef:LOLwut!?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Daarom wilde ik gelijk de volgende dag gaan kijken. Dan had je nog een kans om hem voor een redelijk bedrag mee te nemen. Als je een auto 10 jaar in de garage laat staan heeft tie volgens mij weinig waarde meer voor je. Och, het was te proberen 

http://link.marktplaats.nl/352261224
tnjd64 tn-jd-64
Ouwe ding van cyst, ad staat vol leugens.. Wat slecht, gekocht om door te verkopen.
tnjd64 tn-jd-64
Ouwe ding van cyst, ad staat vol leugens.. Wat slecht, gekocht om door te verkopen.
Laatst gewijzigd door alexs op ma 7 jun 2010 8:27, 2 keer totaal gewijzigd.
voor dat geld is er ook leuker spul te koop.
Mijn oude 16v heb ik 1 mei verkocht aan een stel turken uit Deventer voor 850 (Kenteken TN-JD-64 ). Nu staat hij alweer te koop op Marktplaats.
. http://link.marktplaats.nl/352261224
Alex en ik hadden al zo'n vermoeden, omdat dat ding niet verzekerd is geweest sinds hij verkocht is. Of het nou handelaren zijn of "zijn broertje" (daarvoor was het volgens de koper) het toch niks vond, weet ik niet..
De tank lekte in ieder geval bij volgooien, dat heb ik er ook bij gezegd. Kan me niet voorstellen dat ze dat inmiddels gefixt hebben, maar het wordt in ieder geval niet vermeld in de advertentie.
Cilinderkop nieuw weet ik niets van, koppeling en startmotor is bij 210dkm gedaan door mijzelf, distributie klopt ook. Banden zijn oké, maar niet nieuw en de velgen zijn 15", niet 16. Schijven voor zijn in december gedaan en de blokken rondom toen ook. Verder is de dorpel rot, APK aandachtspunt (vorig jaar nog goedkeur, dit jaar weet ik niet).
# angel eyes met xenon -> Xenon zat er niet in bij verkoop
# audi systeem mistlichten -> Zelf ingebouwd AB kastje, aangesloten op de mistlichten ipv knippers.
Al met al een beetje jammer dat hij nu alweer te koop staat, maar beter dan op de sloop.
. Verder veel plezier van gehad, maar het is wel een oud beestje met aandachtspunten, vooral op het plaatwerk. Zelf heb ik hem augustus 2007 gekocht voor 1200,- met 195dkm.

Alex en ik hadden al zo'n vermoeden, omdat dat ding niet verzekerd is geweest sinds hij verkocht is. Of het nou handelaren zijn of "zijn broertje" (daarvoor was het volgens de koper) het toch niks vond, weet ik niet..
De tank lekte in ieder geval bij volgooien, dat heb ik er ook bij gezegd. Kan me niet voorstellen dat ze dat inmiddels gefixt hebben, maar het wordt in ieder geval niet vermeld in de advertentie.
Cilinderkop nieuw weet ik niets van, koppeling en startmotor is bij 210dkm gedaan door mijzelf, distributie klopt ook. Banden zijn oké, maar niet nieuw en de velgen zijn 15", niet 16. Schijven voor zijn in december gedaan en de blokken rondom toen ook. Verder is de dorpel rot, APK aandachtspunt (vorig jaar nog goedkeur, dit jaar weet ik niet).
# angel eyes met xenon -> Xenon zat er niet in bij verkoop
# audi systeem mistlichten -> Zelf ingebouwd AB kastje, aangesloten op de mistlichten ipv knippers.
Al met al een beetje jammer dat hij nu alweer te koop staat, maar beter dan op de sloop.

-
Enige tijd geleden bleek dat de sierstrip rechtsvoor voor de GTT niet meer leverbaar was via de dealer, ebay blijkt dan toch weer de uitkomst te zijn
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 0437763127
Bovenstaande is een nieuwe advertentie, ik heb mijn sierstrips een kleine maand geleden bij deze verkoper besteld via een andere advertentie. Ik hoorde echter maar niets (ook geen reactie op rechtstreekse mail) en ook werden de strips maar niet geleverd.
Na wat mailcontact via ebay (kennelijk had de verkoper zijn mailbox zo ingesteld dat hij alleen ebay mails ontving, dus geen directe mail) heeft hij nog een setje opgestuurd want hij kon het track en trace nummer van de eerste zending niet meer "vinden". Ik vond het allemaal maar een vaag verhaal, maar goed (bewust ook de advertentie hier nog niet gezet, in afwachting van de afloop hiervan).
Van de 2e zending heb ik een kleine week geleden het nummer wel ontvangen en tot mijn verbazing vielen net de sierstrips op de mat
Het zit nog in de originele renault verpakking, wel zijn de bestelnummers eruit geknipt. Wel vreemd dat hij volgens de nieuwe advertentie nog 4 setjes heeft liggen, was dus een kleine maand geleden ook al zo.
Oh ja, de genoemde prijs is inderdaad voor een set....
Is dus nog een stuk goedkoper ook.
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 0437763127
Bovenstaande is een nieuwe advertentie, ik heb mijn sierstrips een kleine maand geleden bij deze verkoper besteld via een andere advertentie. Ik hoorde echter maar niets (ook geen reactie op rechtstreekse mail) en ook werden de strips maar niet geleverd.
Na wat mailcontact via ebay (kennelijk had de verkoper zijn mailbox zo ingesteld dat hij alleen ebay mails ontving, dus geen directe mail) heeft hij nog een setje opgestuurd want hij kon het track en trace nummer van de eerste zending niet meer "vinden". Ik vond het allemaal maar een vaag verhaal, maar goed (bewust ook de advertentie hier nog niet gezet, in afwachting van de afloop hiervan).
Van de 2e zending heb ik een kleine week geleden het nummer wel ontvangen en tot mijn verbazing vielen net de sierstrips op de mat

Het zit nog in de originele renault verpakking, wel zijn de bestelnummers eruit geknipt. Wel vreemd dat hij volgens de nieuwe advertentie nog 4 setjes heeft liggen, was dus een kleine maand geleden ook al zo.
Oh ja, de genoemde prijs is inderdaad voor een set....

http://www.marktnet.nl/Renault-5-GT-TURBO-6132356.htm
wat een prijzen durft men tegenwoordig te vragen!!!!!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
En wat het mooie is ..het word er nog voor betaald ook.mark 5t schreef:http://www.marktnet.nl/Renault-5-GT-TURBO-6132356.htm
Dit is wel een hele nette ....
how how, als je het zo wil, ja nieuw uit de doos ! Deze is niet te vergelijken met de gebruikelijke hollandse zooiHessel schreef:ongelooflijk.....nieuw in doos zeker

Eerst lezen wat er bij zit en wat je ervoor krijgt, dan pas reageren.
Foto's: http://users.telenet.be/luminahof/images/5gtt/5gtt.htm
Motor: http://users.telenet.be/luminahof/images/5gtt/Motor/
En wat er nog extra bij zit;
http://www.renaultclubbelgie.be/phpBB/p ... ?f=6&t=517
Akkoord dat 16k veel is. Tussen vragen en krijgen zit ook nog een groot verschil.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Car: Alpine/5gtt/16v
- Contacteer:
ik vindt dit wel meevallen hoor,deze auto is echt netjes en origineel.mark 5t schreef:http://www.marktnet.nl/Renault-5-GT-TURBO-6132356.htm
zoek en vindt ze maar eens.
ok 12.500,- voor die ph1 is wel een beetje te hoog gegrepen

renault 5 gt turbo bleu sport/renault clio 1.8 16v
renault Alpine V6 GT Turbo/renault clio williams
renault Alpine V6 GT Turbo/renault clio williams
Jullie halen hier de zooi weg waar wij niet meer aan (willen) beginnen!-jo- schreef: Deze is niet te vergelijken met de gebruikelijke hollandse zooi![]()

Van die € 5.950,- (JF-XX-17) sta ik ook niet raar te kijken, maar die discussie had ik een paar weken geleden al met Mark...

Je had hem beter in 2007 kunnen kopen, zie register... Al is er in de tussentijd wel een hoop aan gedaan.

Laatst gewijzigd door Chris op ma 7 jun 2010 16:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Contacteer:
En als ik je morgen 16 K geef , en je mag de uren rekenen kun je deze auto NOOIT bouwen voor dat geld-jo- schreef:how how, als je het zo wil, ja nieuw uit de doos ! Deze is niet te vergelijken met de gebruikelijke hollandse zooiHessel schreef:ongelooflijk.....nieuw in doos zeker![]()
Eerst lezen wat er bij zit en wat je ervoor krijgt, dan pas reageren.
Foto's: http://users.telenet.be/luminahof/images/5gtt/5gtt.htm
Motor: http://users.telenet.be/luminahof/images/5gtt/Motor/
En wat er nog extra bij zit;
http://www.renaultclubbelgie.be/phpBB/p ... ?f=6&t=517
Akkoord dat 16k veel is. Tussen vragen en krijgen zit ook nog een groot verschil.
Ik zal je vertellen dat ik het meermalen geprobeerd heb met andere auto's en t lukt niet !!
Prima prijs voor diegene die m dat waard is .

-
- Contacteer:
Nee Tom ,
Alle waar naar zijn geld , trek jou clio maar uit elkaar maak m even nieuw , en haal gelijk een hap onderdelen bij de dealer .
Motortje nieuw maken etc , denk je dat je dat redt voor 16 K euro ?
Alle waar naar zijn geld , trek jou clio maar uit elkaar maak m even nieuw , en haal gelijk een hap onderdelen bij de dealer .
Motortje nieuw maken etc , denk je dat je dat redt voor 16 K euro ?
En je moet het zeker niet doen om er geld mee te verdienen. Ga maar eens kijken wat je voor 16K nog meer op de markt kan krijgen.
De liefhebber zal het er misschien voor betalen en het is een zeer net exemplaar, dus voor de juiste persoon is hij het geld wellicht waard. De meeste RTC'ers hebben geen stuiver om aan hun reet te krabben, dus ik verwacht niet dat ie hier terecht zal komen.
Ik kan in ieder geval beamen dat je er, afhankelijk van hoe slecht de basis is, je zo 15K kwijt kunt in een GTT. Zonder je eigen uren te rekenen...
De liefhebber zal het er misschien voor betalen en het is een zeer net exemplaar, dus voor de juiste persoon is hij het geld wellicht waard. De meeste RTC'ers hebben geen stuiver om aan hun reet te krabben, dus ik verwacht niet dat ie hier terecht zal komen.

Ik kan in ieder geval beamen dat je er, afhankelijk van hoe slecht de basis is, je zo 15K kwijt kunt in een GTT. Zonder je eigen uren te rekenen...
Dat je dat erin steekt geloof ik nog nét, maar dat je dat gaat vragen?? Een keer een fietser erin en je bent 10K kwijt.
Ik zelf ben ook al 5K verder met de 5 en heeft ie nog niet eens een kleur. Maar voor de 5K heb ik wel héél veel kunnen doen, ik vraag me af wat je met nog 10K meer van plan bent...
Ik zelf ben ook al 5K verder met de 5 en heeft ie nog niet eens een kleur. Maar voor de 5K heb ik wel héél veel kunnen doen, ik vraag me af wat je met nog 10K meer van plan bent...
in deze auto zit meer dan het dubbele van de vraagprijs. Aantoonbaar met bonnen ! Het blok werd compleet door MB gedaan voor een bedrag van om en bij de 7000 €. Daarna werd er een nieuw blok gebouwd met wossner zuigers, pec drijfstangen, kop compleet gedaan door Daniel K., GT2560 turbo enz enz enz enz enz enz enz...
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Contacteer:
@ Merijn , helemaal eens,voor de juiste persoon is hij het waard , alleen hier op te forum zie ik ze boven de 5K nog niet echt vertrekken
@ Riël , je weet net zo goed als ik dat we allemaal proberen voor zo min mogelijk geld het maximale resultaat te behalen .
enig verschil is dat wij wel veel zelf kunnen , kun je dat niet , ben je snel 16K achteruit met zo'n resto GTT
Dus is ie t wel waard ( alleen niet voor mij
)
@ Riël , je weet net zo goed als ik dat we allemaal proberen voor zo min mogelijk geld het maximale resultaat te behalen .
enig verschil is dat wij wel veel zelf kunnen , kun je dat niet , ben je snel 16K achteruit met zo'n resto GTT
Dus is ie t wel waard ( alleen niet voor mij

-
- Moderator
- Car: MB
dus je zeg dat hij het waard is als het geld er werkelijk aantoonbaar aan besteed is?
Wat een onzin. Een auto is waard wat de gek ervoor geeft. En dan praten we nog enkel over economische waarde.

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Ook hier vertrekken ze boven de 5K, ook ongerestaureerd maar gewoon erg goed!
Dus over restwaarde hoeven we ons steeds minder druk te maken.
Dus over restwaarde hoeven we ons steeds minder druk te maken.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Als ik mijn mapje ga pakken met bonnen van de zilver GTT ..... dan kan ik nog een T2 aanschaffen..ben ik bang
En dan is er nog geen uurtje van me zelf bij opgeteld.
Het is en blijft een hoop geld 16 K maar je kan zien via de foto's waar het geld is gebleven ... en dat geld gaat er zo gemakkelijk in.
Bij een hoop gerestaureerde auto's moet je maar geloven wat de verkopende eigenaar je verteld .
Dus ja een hoop geld ...maar ga het zelf maar eens doen ....en dan natuurlijk wel op gelijkwaardige bassis zoals bij deze is gedaan ...en dan ben je gewoon meer kwijt.
EN zeker als je zelf niets tot bijna niets zelf kan of het gewoon liever uitbesteed ...opbouwen van een motorblok bijv

En dan is er nog geen uurtje van me zelf bij opgeteld.
Het is en blijft een hoop geld 16 K maar je kan zien via de foto's waar het geld is gebleven ... en dat geld gaat er zo gemakkelijk in.
Bij een hoop gerestaureerde auto's moet je maar geloven wat de verkopende eigenaar je verteld .
Dus ja een hoop geld ...maar ga het zelf maar eens doen ....en dan natuurlijk wel op gelijkwaardige bassis zoals bij deze is gedaan ...en dan ben je gewoon meer kwijt.
EN zeker als je zelf niets tot bijna niets zelf kan of het gewoon liever uitbesteed ...opbouwen van een motorblok bijv
-
- Contacteer:
Kijk maar eens in het lijstje wat bij mijn 5 alpine staat
die staat hier voor 6 en is zeker zo uniek
Daar zijn ook wat eurotjes ingegaan
die staat hier voor 6 en is zeker zo uniek
Daar zijn ook wat eurotjes ingegaan
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Car: R19.R
Wat ik dan niet snap is, dan bouw je zo'n ding super mooi op voor een hoop geld en moeite. Vervolgens ga je hem verkopen, waarom zou je dat doen?
Het geld en de tijd en moeite die je er in gestoken hebt krijg je er niet mee terug en je kan er na verkoop ook geen plezier meer van hebben...
Maar er zal vast een goede reden voor zijn, hoop ik

Het geld en de tijd en moeite die je er in gestoken hebt krijg je er niet mee terug en je kan er na verkoop ook geen plezier meer van hebben...
Maar er zal vast een goede reden voor zijn, hoop ik

-
- Contacteer:
relatie breuk
in een auto kan je niet wonen he
in een auto kan je niet wonen he
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Contacteer:
http://link.marktplaats.nl/353455106
Snap niet hoe mensen zon advertentie kunnen maken maar data zal mischien aan mij liggen.
Geen info
Foto van een uitlaat?
Nog een leuke RSi met wat werk:
http://link.marktplaats.nl/352411421
Snap niet hoe mensen zon advertentie kunnen maken maar data zal mischien aan mij liggen.
Geen info
Foto van een uitlaat?
Nog een leuke RSi met wat werk:
http://link.marktplaats.nl/352411421