Speedline Turini velgen...
Hallo allemaal!
Heb jullie hulp even nodig. Ik heb Renault Sport Speedline Turini velgen onder mijn auto liggen. Nu ben ik op zoek naar een extra velg. Het probleem is dat Renault ze wel kan vinden maar dan zonder Renault Sport logo (zie foto).
Heeft 1 van jullie enig idee waar deze velgen met Renault Sport logo origineel vandaan (Clio Ragnotti?) komen of heeft iemand er wat meer info over?
[img]http://img228.imageshack.us/img228/1796 ... 0a5860.jpg[/img]
Hoop dat jullie me kunnen helpen!
Groet,
Sven
Heb jullie hulp even nodig. Ik heb Renault Sport Speedline Turini velgen onder mijn auto liggen. Nu ben ik op zoek naar een extra velg. Het probleem is dat Renault ze wel kan vinden maar dan zonder Renault Sport logo (zie foto).
Heeft 1 van jullie enig idee waar deze velgen met Renault Sport logo origineel vandaan (Clio Ragnotti?) komen of heeft iemand er wat meer info over?
[img]http://img228.imageshack.us/img228/1796 ... 0a5860.jpg[/img]
Hoop dat jullie me kunnen helpen!
Groet,
Sven
-
- Über-Spammer
Het hart kun je ook los kopen hoor. Weet alleen niet of de ragnotti wielen bijvoorbeeld ook een klein renault logo in het metaal van de velg hebben.
Bedankt voor de reacties.
Tsja, ik ben dus op zoek naar die Turini velg waar dus het Renault Sport logo ook op staat, zoals zichtbaar op de foto. Die heb ik op dit moment namelijk ook.
Ik zoek dus inderdaad het model waar die specifieke velg (16 inch) vandaan komt en iets van een artikelnummer zodat ik mijn dealer een beetje op weg kan helpen... En mezelf natuurlijk
Dank!
Tsja, ik ben dus op zoek naar die Turini velg waar dus het Renault Sport logo ook op staat, zoals zichtbaar op de foto. Die heb ik op dit moment namelijk ook.
Ik zoek dus inderdaad het model waar die specifieke velg (16 inch) vandaan komt en iets van een artikelnummer zodat ik mijn dealer een beetje op weg kan helpen... En mezelf natuurlijk

Dank!
-
ik heb mn bril wel is smerig, maar over het algemeen zet ik mijn zonnebril af als ik binnen ben zodat ik de tekst "renault sport" kan lezen op die velgen.Jean-Paul-S schreef:Het hart kun je ook los kopen hoor. Weet alleen niet of de ragnotti wielen bijvoorbeeld ook een klein renault logo in het metaal van de velg hebben.
hij bedoelt dus niet het middenste kapje

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
Doing, toch teveel verfnevel gezien vandaag. Zie nu pas wat er bedoelt word
Gewoon ff een chassisnr scoren van een auto waar ze vanaf de fabriek onder zitten, dat is waarschijnlijk het makkelijkste.

Gewoon ff een chassisnr scoren van een auto waar ze vanaf de fabriek onder zitten, dat is waarschijnlijk het makkelijkste.
-
Ramon-CL10 heeft ook turini`s onders zijn grand prix gehad in 16"
Denk dat hij het nummer van de naafkapjes wel voor je heeft

-
specsavers nr2?Christiaan schreef:Ramon-CL10 heeft ook turini`s onders zijn grand prix gehad in 16"

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
Gelukkig niet de enige
Ik ga pitten, morgen nog eens een poging wagen

-
haha alsof dat bij jou ook maar enigsinds helpt 
maar ok, ik ga hetzelfde maar doen dan

maar ok, ik ga hetzelfde maar doen dan

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
Zo hé...zie nu pas wat er bedoeld wordt...
Bedtijd!
Heb deze versie turini met renault sport logo iig nog nooit eerder gezien.

Heb deze versie turini met renault sport logo iig nog nooit eerder gezien.
Haha, misschien had ik de vraag wat duidelijker moeten stellen 
Een chasisnummer van een auto waar ze origineel onderliggen zou ook al een hoop helpen. Hoop dat er als nog iemand is die of dat of wellicht een model of artikelnummer heeft.... Dank!

Een chasisnummer van een auto waar ze origineel onderliggen zou ook al een hoop helpen. Hoop dat er als nog iemand is die of dat of wellicht een model of artikelnummer heeft.... Dank!
Haha, misschien had ik de vraag wat duidelijker moeten stellen 

-
- Über-Spammer
als het een orgineel renault product is, staat het bestelnummer dan niet ergens binnenin? 77 of 81 nr.
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Op http://www.renault-sport.com/fr/boutique/accessoires/ staan ze ook.
Ze zijn zelfs in de 'uitverkoop'. Echter als ik de plaatjes ga bekijken kom ik ook niet verder dan een opdruk van "speedline" ipv "Renault Sport"
[img]http://accessoires.renault-sport.com/il ... 1153_1.jpg[/img]
Zoek aan de binnenkant van de velg even het bestelnummer en vergelijk dat nummer met het bovenstaande nummer van de Turini's
Ze zijn zelfs in de 'uitverkoop'. Echter als ik de plaatjes ga bekijken kom ik ook niet verder dan een opdruk van "speedline" ipv "Renault Sport"
PROMOTION sur les accessoires Clio et Megane Renault Sport :- 30 % sur les tarifs conseillés pour les articles suivants*
Clio II Renault Sport
* Kit Jantes Clio Trophy "Turini" 7711421153
* Kit Trophy Châssis Sport 7711421155
* Kit Trophy Châssis Base 7711421163
Mégane Renault Sport
* Kit Jantes Be-Bop 7711421177
* Kit Châssis Sport 7711421176
* Kit Disques de freins percés 7711421162
Clio III Renault Sport
* Kit grille inférieure de bouclier AV Grise 8200749286
* Kit bavolets 8200749294
* Kit lame sous-bouclier 8200749281
* Dans la limite des stocks disponibles (Les tarifs mentionnés tiennent compte de la remise)
[img]http://accessoires.renault-sport.com/il ... 1153_1.jpg[/img]
Zoek aan de binnenkant van de velg even het bestelnummer en vergelijk dat nummer met het bovenstaande nummer van de Turini's
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Hee Siem. Weet je of deze inderdaag ook met dat Renault Sport logo waren? Ook wellicht een idee hoe ik met Rick in contact kan komen? Dank alvast!Siem schreef:Rick heeft ze onder zijn rode Clio RS gehad, toen ooit besteld bij VKV Gorinchem.
-
- Contacteer:
dat is zijn nkleine broertje
krickie11turbo hier
krickie11turbo hier
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
* Kit Jantes Clio Trophy "Turini" 7711421153
dit zijn ze. Velgen zaten standaard onder idd mijn Ragnotti in licht metaalkleur maar de "Trophy" had ze in deze kleur.
edit.. sorry weet niet op Renault Sport aan de binnenkant velg staat. Ik denk bijna 100% van niet.
dit zijn ze. Velgen zaten standaard onder idd mijn Ragnotti in licht metaalkleur maar de "Trophy" had ze in deze kleur.
edit.. sorry weet niet op Renault Sport aan de binnenkant velg staat. Ik denk bijna 100% van niet.

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Wow, best strakke velgen. Ik neem aan dat deze ook passen op een Clio I? Hoeveel kosten ze?
past. maar niet goedkoop. ik dacht rond de 175 euro per velg.
[img]http://www.gsautosport.nl/rally_images/ ... G_0156.JPG[/img]
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Pritech Rally!

-
voor mijn originele 15 f1s ook nieuw kapje moeten bestellen, nummer stond gewoon aan de achterkant
die voorschermen zijn uitgezaagd, en ik denk dattie achter geen modderkuip meer heeft?Geert schreef:past. maar niet goedkoop. ik dacht rond de 175 euro per velg.
klopt maar op de rally clio rijden we met 62.5 hoge banden. Als je gewoon met 195/45/16 rijd is er niks aan de hand.