Even voorstellen : Jack een renault gek, momenteel : Biturbo

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
rs50Jochem

Ja, zo'n 3.0 V6 is een ietswat gekieteld blok uit de Laguna V6.. En die ligt dan achterin op de achterbank.. http://www.youtube.com/watch?v=gvJbcpkyipM

Je Safrane ziet er wel lekker uit hoor.. :worship: Eigenlijk zat ik te glimlachen.. Sommige van je auto's heb ik zelfs ingezeten.. Sterker nog, bij 1 heb ik eens samen met Marco de trekhaak losgesleuteld.. Haha.. :D:D Ik schat 18 jaar geleden voor het eerst bij jou op 't hof geweest te zijn.. :lol:

P.S. ik wordt verliefd op alles dat exclusief is.. Dus ook een Safrane als het moet.. :P:P
Jack Quaak
Car: 2*Baccara Biturbo

Ja Jochem leuke herinneringen.
Trouwens leuk filmpje van de clio, kreeg er gewoon zin in, is eigenlijk een ongewoon "autootje" zoals de 5 turbo 2 ook was. :grin:

Mocht je in de buurt zijn, moet je maar eens plaats nemen in zo'n Safrane, je zal er echt versteld van staan, de laatste, de Franse is echt ook een apart ding met sportsound en zelfs een elektrisch verstelbare achterbank (handig voor de kids ) vaste telefoon en zelfs een elektrisch verstelbaar stuur, kwam ik net achter, vind het wel heel apart, dat laatste is echt wat een mens nodig hebt :evil: :evil: :evil:
Plaats reactie