ACT : Formule 1
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
erg leeg hier nog
mooi zo'n nieuwe voorwielophanging..bijna sterk genoeg
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=19907
t mooiste is nog dat die nog probeert te sturen
mooi zo'n nieuwe voorwielophanging..bijna sterk genoeg
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=19907
t mooiste is nog dat die nog probeert te sturen

ongelovelijk zeg... breekt af als een lucifer
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Heel vreemd inderdaad, als dat nou bij Renault gebeurd was.. dan zat er nog logica in.. 

dan zouden ze roest vinden
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Tot nu to best wel een leuke race met wat gevechtjes tussendoor...
Jammer te moeten zien dat Schumi toch wat tegenstanders moet laten gaan ...
Jammer te moeten zien dat Schumi toch wat tegenstanders moet laten gaan ...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
ligt volgens mij meer aan de auto dan aan Schumi. Rosberg kan de mclarens ook niet bijhouden bij uitaccelereren. Tijd voor de B-versie van de Mercedes 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Gelul Paulpaulvanrooij schreef:ligt volgens mij meer aan de auto dan aan Schumi. Rosberg kan de mclarens ook niet bijhouden bij uitaccelereren. Tijd voor de B-versie van de Mercedes


Rosberg is stukken sneller (zelfde auto, omstandigheden en banden)dan die uitgerangeerde Duitser, hij is gewoon passe en kan de jonge honden gewoon niet meer bijhouden.
Ms door het ijs gezakt.
Button doet het gewoon erg goed terwijl bijna iedereen Hamilton hoger inschatte.
Petrov met geld bij renault gekomen maar bewijst snel te leren en te kunnen strijden.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
we'll see 
Feit is dat de Mercedes geen auto is met veel mechanische grip

Feit is dat de Mercedes geen auto is met veel mechanische grip
Rosberg heeft het toch niet onaardig gedaan.
Maar er zijn nu betere rijders als Schumi.
Ik vond Petrov ook indrukwekkend trouwens, Renault heeft toch 2 leuke rijders en doen toch weer mee
Maar er zijn nu betere rijders als Schumi.
Ik vond Petrov ook indrukwekkend trouwens, Renault heeft toch 2 leuke rijders en doen toch weer mee

De excuses van én voor Schumacher:
http://www.nu.nl/sport/2231979/schumach ... anden.html
http://www.f1club.be/nieuws/verslag.php?id=12585
http://www.f1club.be/nieuws/verslag.php?id=12569
http://www.f1club.be/nieuws/verslag.php?id=12565
http://www.f1club.be/nieuws/verslag.php?id=12558
http://f1.gpupdate.net/nl/formule-1-nie ... -wat-tijd/

http://www.nu.nl/sport/2231979/schumach ... anden.html
http://www.f1club.be/nieuws/verslag.php?id=12585
http://www.f1club.be/nieuws/verslag.php?id=12569
http://www.f1club.be/nieuws/verslag.php?id=12565
http://www.f1club.be/nieuws/verslag.php?id=12558
http://f1.gpupdate.net/nl/formule-1-nie ... -wat-tijd/


-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Alweer zo lang geleden ?? 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
oké, McLaren of Red Bull?
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Berichten: 119
- Lid geworden op: do 5 apr 2007 22:06
- Car: Express
- Locatie: Etten-Leur
- Contacteer:
Vandaag dus geen trainingen!
Die zijn gisteren al geweest.
Misschien eens tijd voor een terugblik van dit seizoen.....
Het begon nogal rommelig met het wel of niet meedoen van US F1 en de andere nieuwe teams.
Ook de terugkeer van Schumacher zette de nodige vraagtekens bij Brawn, dat dan Mercedes GP werd.
Nu hebben de teams zich gesetteld en zien we 4 teams in de bovenste regionen:
Red Bull
McLaren
Ferrari en sinds "Spanje" kan ook
Mercedes GP daartoe gerekend worden.
Verassend goed doet ook Sutil het met zijn Force India wagen en de grote verassing is eigenlijk de rus Petrov.
Als laatste toegevoegd aan het team van Renault met de nodige vraagtekens over de kwaliteit van de rijder.
Daarbij is Petrov ook nog de goedkoopste rijder van het veld.
Wat betreft Renault... Die speelt nog geen hoofdrol maar is duidelijk meer aanwezig dan vorig jaar.
Ook Kubica scoort beduidend beter dit jaar.
Williams heeft zijn plaats in de subtop, maar heeft Cosworth als motor leverancier. Deze moet zich duidelijk nog verbeteren.
Jammer voor Baricello, die duidelijk meer in huis heeft, en "de hulk" die desondanks goed van zich laat horen.
Timo heeft de bui niet afgewacht maar al snel getekend bij een van de nieuwe teams.
Daardoor heeft hij wel een stoeltje dit jaar, maar eigenlijk zou hij een betere wagen verdienen.
Evenals natuurlijk Trully en Heikki.
Maar wie weet groeien die nieuwe teams in de loop van het jaar nog, en krijgen die Cosworth motoren wat peper in de tank.
He, ik kan bijna niet wachten tot de kwalificatie.. Nou ja, tot de punten bekend zijn...

Succes met het f1-management spel verder!
Die zijn gisteren al geweest.
Misschien eens tijd voor een terugblik van dit seizoen.....
Het begon nogal rommelig met het wel of niet meedoen van US F1 en de andere nieuwe teams.
Ook de terugkeer van Schumacher zette de nodige vraagtekens bij Brawn, dat dan Mercedes GP werd.
Nu hebben de teams zich gesetteld en zien we 4 teams in de bovenste regionen:
Red Bull
McLaren
Ferrari en sinds "Spanje" kan ook
Mercedes GP daartoe gerekend worden.
Verassend goed doet ook Sutil het met zijn Force India wagen en de grote verassing is eigenlijk de rus Petrov.
Als laatste toegevoegd aan het team van Renault met de nodige vraagtekens over de kwaliteit van de rijder.
Daarbij is Petrov ook nog de goedkoopste rijder van het veld.
Wat betreft Renault... Die speelt nog geen hoofdrol maar is duidelijk meer aanwezig dan vorig jaar.
Ook Kubica scoort beduidend beter dit jaar.
Williams heeft zijn plaats in de subtop, maar heeft Cosworth als motor leverancier. Deze moet zich duidelijk nog verbeteren.
Jammer voor Baricello, die duidelijk meer in huis heeft, en "de hulk" die desondanks goed van zich laat horen.
Timo heeft de bui niet afgewacht maar al snel getekend bij een van de nieuwe teams.
Daardoor heeft hij wel een stoeltje dit jaar, maar eigenlijk zou hij een betere wagen verdienen.
Evenals natuurlijk Trully en Heikki.
Maar wie weet groeien die nieuwe teams in de loop van het jaar nog, en krijgen die Cosworth motoren wat peper in de tank.
He, ik kan bijna niet wachten tot de kwalificatie.. Nou ja, tot de punten bekend zijn...


Succes met het f1-management spel verder!
-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
eerder kansloos wat schumi deed.
Ben benieuwd of dit nou wel of niet mag.
Wel super dat er 3x renault op het podium staat.
Ben benieuwd of dit nou wel of niet mag.
Wel super dat er 3x renault op het podium staat.
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
20 sec tijdstraf, dus plek 12 voor schumi
als die het zelf gedaan heeft: oerdom van schumacher
als die via de radio te horen kreeg dat het mocht: oerdom
als die het zelf gedaan heeft: oerdom van schumacher
als die via de radio te horen kreeg dat het mocht: oerdom
-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
en terecht
Maar opzich voor een race in Monaco, zeker een leuke race om te kijken!! En leuk om 3 Renault's in de top 3 te zien 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Ik vind het een beetje een vreemde regel... De safety car gaat naar binnen en geeft de race weer vrij. Dan ben je mijns inziens vrij om weer in te halen... De neutralisatie is immers opgeheven!
Maar goed, we zullen wel zien... Ik zie Schumacher dit seizoen nog wel een race winnen overigens.
Maar goed, we zullen wel zien... Ik zie Schumacher dit seizoen nog wel een race winnen overigens.
-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Regel 40.1, hier kan ook schumi niet omheen:
If the race ends whilst the safety car is deployed it will enter the pit lane at the end of the last lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking.
If the race ends whilst the safety car is deployed it will enter the pit lane at the end of the last lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking.
Klopt... Maar ik snap wel dat je die regel niet uit je hoofd weet. Het is een beetje tegenstrijdig met de rest van de safetycar regels.
Al moet ik erbij zeggen dat ik niet weet of er voor start/finish ingehaald mag worden, als de SC net de pit ingereden is. Bij IRL/Indy mag dat niet, maar bij F1??
Al moet ik erbij zeggen dat ik niet weet of er voor start/finish ingehaald mag worden, als de SC net de pit ingereden is. Bij IRL/Indy mag dat niet, maar bij F1??
-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Bij de F1 is dat wel recent veranderd, vroeger mocht het pas na start finish, nu mag het na die witte lijn. Maar uitzondering daarop is bovenstaande regel uiteraard 

Merijn schreef:Ik vind het een beetje een vreemde regel... De safety car gaat naar binnen en geeft de race weer vrij. Dan ben je mijns inziens vrij om weer in te halen... De neutralisatie is immers opgeheven!
Maar goed, we zullen wel zien... Ik zie Schumacher dit seizoen nog wel een race winnen overigens.
Iets waar ik niemand over hoor is het feit dat het eigenlijk nog een safety car ronde is, maar er gezegd wordt dat de safety car de pits in doet rijden om een finish met een safety car voorop te doen vermijden.
Anders gezegd werd er dus geen race vrij gegeven, want je kon ook zien dat er nog een auto van de baan moest worden gehaald.
Kijk het nog maar eens na
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
-
- Berichten: 119
- Lid geworden op: do 5 apr 2007 22:06
- Car: Express
- Locatie: Etten-Leur
- Contacteer:
De uitslagen van de eerste vrije training:
1) Lewis Hamilton McLaren
2) Jenson Button McLaren
3) Michael Schumacher Mercedes GP
4) Nico Rosberg Mercedes GP
5) Sebastian Vettel Red Bull
6) Robert Kubica Renault
7) Vitaly Petrov Renault
8 ) Mark Webber Red Bull
9) Fernando Alonso Ferrari
10) Adrian Sutil Force India
11) Kamui Kobayashi BMW/ Sauber
12) Vitantonio Liuzzi Force India
13) Felipe Massa Ferrari
14) Sebastien Buemi Torro Rosso
15) Pedro de la Rosa BMW/ Sauber
16) Nico Hülkenberg Williams
17) Rubens Barrichello Williams
18 ) Jaime Alguersuari Torro Rosso
19) Heikki Kovalainen Lotus
20) Jarno Trulli Lotus
21) Karun Chandhok Hispania Racing Team
22) Lucas di Grassi Virgin
23) Timo Glock Virgin
24) Sakon Yamamoto Hispania Racing Team
De uitslagen van de 2de vrije training:
1) Jenson Button McLaren
2) Mark Webber Red Bull
3) Sebastian Vettel Red Bull
4) Lewis Hamilton McLaren
5) Fernando Alonso Ferrari
6) Nico Rosberg Mercedes GP
7) Michael Schumacher Mercedes GP
8 ) Robert Kubica Renault
9) Vitaly Petrov Renault
10) Felipe Massa Ferrari
11) Adrian Sutil Force India
12) Nico Hülkenberg Williams
13) Kamui Kobayashi BMW/ Sauber
14) Pedro de la Rosa BMW/ Sauber
15) Sebastien Buemi Torro Rosso
16) Vitantonio Liuzzi Force India
17) Rubens Barrichello Williams
18 ) Jaime Alguersuari Torro Rosso
19) Heikki Kovalainen Lotus
20) Lucas di Grassi Virgin
21) Jarno Trulli Lotus
22) Timo Glock Virgin
23) Senna Hispania Racing Team
24) Karun Chandhok Hispania Racing Team
1) Lewis Hamilton McLaren
2) Jenson Button McLaren
3) Michael Schumacher Mercedes GP
4) Nico Rosberg Mercedes GP
5) Sebastian Vettel Red Bull
6) Robert Kubica Renault
7) Vitaly Petrov Renault
8 ) Mark Webber Red Bull
9) Fernando Alonso Ferrari
10) Adrian Sutil Force India
11) Kamui Kobayashi BMW/ Sauber
12) Vitantonio Liuzzi Force India
13) Felipe Massa Ferrari
14) Sebastien Buemi Torro Rosso
15) Pedro de la Rosa BMW/ Sauber
16) Nico Hülkenberg Williams
17) Rubens Barrichello Williams
18 ) Jaime Alguersuari Torro Rosso
19) Heikki Kovalainen Lotus
20) Jarno Trulli Lotus
21) Karun Chandhok Hispania Racing Team
22) Lucas di Grassi Virgin
23) Timo Glock Virgin
24) Sakon Yamamoto Hispania Racing Team
De uitslagen van de 2de vrije training:
1) Jenson Button McLaren
2) Mark Webber Red Bull
3) Sebastian Vettel Red Bull
4) Lewis Hamilton McLaren
5) Fernando Alonso Ferrari
6) Nico Rosberg Mercedes GP
7) Michael Schumacher Mercedes GP
8 ) Robert Kubica Renault
9) Vitaly Petrov Renault
10) Felipe Massa Ferrari
11) Adrian Sutil Force India
12) Nico Hülkenberg Williams
13) Kamui Kobayashi BMW/ Sauber
14) Pedro de la Rosa BMW/ Sauber
15) Sebastien Buemi Torro Rosso
16) Vitantonio Liuzzi Force India
17) Rubens Barrichello Williams
18 ) Jaime Alguersuari Torro Rosso
19) Heikki Kovalainen Lotus
20) Lucas di Grassi Virgin
21) Jarno Trulli Lotus
22) Timo Glock Virgin
23) Senna Hispania Racing Team
24) Karun Chandhok Hispania Racing Team
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
oh oh oh....
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
vettel...... eigen schuld, dikke bult. ondanks het feit dat ie sneller was ...
Wel een leuke race. lekker dicht op elkaar.
Wel een leuke race. lekker dicht op elkaar.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
race ongeluk, maar toch, als je teamgenoot zo naast je zit, zou je dan geen ruimte geven? constructeurs telt ook toch?
wel dramatisch om te zien dat de rest zo achterblijft bij die 2 teams
ondanks dat het zo dicht bij elkaar zit blijf ik het maar een optocht vinden met die nieuwe regels en die nieuwe circuits.. volgende race canada, dat was vroeger altijd goed
wel dramatisch om te zien dat de rest zo achterblijft bij die 2 teams
ondanks dat het zo dicht bij elkaar zit blijf ik het maar een optocht vinden met die nieuwe regels en die nieuwe circuits.. volgende race canada, dat was vroeger altijd goed

-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Alonso pfff, elke keer opnieuw roept hij dat het het wk niet beslist is, het team steeds beter word blablabla, volgens mij roept ie dat nog de voorlaatste race als hij 250 punten achter staat
Die heeft het echt afgedaan voor mij



Die heeft het echt afgedaan voor mij


briljant dit:
Immer wieder die verdammte Holländer