Da's even goed balen Bart, veel schade aan de wielophanging na die grindbak zo op het oog ?Bart V schreef:Reden zeker leuke clio's mee![]()
Wij hadden vooral pech vandaag. Eerste sessie (vanaf 13:00) op regenslicks gereden met een te droge baan. In de tweede sessie ging mijn racemaat het grind in bij het scheivlak met als gevolg dat de auto niet meer zo lekker spoorde. Sessie later kwam ik stil te staan op het rechte stuk met een kapotte brandstofpomp, en konden we de boel weer inpakken. Dus als iemand nog een goede pomp heeft liggen, graag een PM
Vrijrijden @ CPZ 9 maart 2012 [foto's]
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Heb het niet goed bekeken, maar beide wielen zijn wat naar achteren gekomen lijkt het. Kan in de draagarmbussen zitten, maar die heb ik vast gepuntlast. Vandaag geen zin meer om dat goed te bekijken, maar wellicht is er wel wat krom.
-
Het was weer een top dag op Zantvoort vandaag.
Heerlijk gereden met de grijze clio. Nieuwe bandjes deden het perfect. Gelukkig een paar droge sessies gehad.
Leuk in strijd met een Bmw. Alleen vond hij het niet zo leuk dat we hem voorbij gingen
.
Groet Raymond en Iris.
Heerlijk gereden met de grijze clio. Nieuwe bandjes deden het perfect. Gelukkig een paar droge sessies gehad.
Leuk in strijd met een Bmw. Alleen vond hij het niet zo leuk dat we hem voorbij gingen

Groet Raymond en Iris.
-
Het was weer een leuke dag.
De enige heat die ik reed was natuurlijk weer in de stromende regen
Maar dat maakt het zeker niet minder leuk. De rainsports2 hadden goede grip onder deze omstandigheden
Verder veel mooi renault materiaal gezien!
De enige heat die ik reed was natuurlijk weer in de stromende regen

Maar dat maakt het zeker niet minder leuk. De rainsports2 hadden goede grip onder deze omstandigheden

Verder veel mooi renault materiaal gezien!
Sorry Arco, herkende je even niet.. 
Paar rondjes meegereden met de CEO van de bank waar ik werk, splinternieuwe Clio RS. Eerste keer op circuit, was erg leuk. Snelle auto is het, en dat compleet standaard (ook met straatbanden).
Floor eindelijk op echte banden
Niet te laat gemaakt.. Was de avond er voor half 6 thuis van een feestje, 3 uur later aan het 'verplichte' paasontbijt.. Einde middag naar huis, gegeten en m'n bed in gedoken.
Nu maar eens ff douchen, een broek aan m'n kont hijsen en naar de midgetgolf baan.. Ja ja het is tweede paasdag

Paar rondjes meegereden met de CEO van de bank waar ik werk, splinternieuwe Clio RS. Eerste keer op circuit, was erg leuk. Snelle auto is het, en dat compleet standaard (ook met straatbanden).
Floor eindelijk op echte banden

Niet te laat gemaakt.. Was de avond er voor half 6 thuis van een feestje, 3 uur later aan het 'verplichte' paasontbijt.. Einde middag naar huis, gegeten en m'n bed in gedoken.
Nu maar eens ff douchen, een broek aan m'n kont hijsen en naar de midgetgolf baan.. Ja ja het is tweede paasdag

Het was echt weer een top dag gister. De eerste heat om 9 uur was vrij rustig en in de regen. Begon rustig aan op m'n nieuwe echte banden, maar na 2 rondes had ik al vol grip. Wat een verschil zeg. Alsof je aan de baan geplakt zit, regen of geen regen. Bij het uitrijden was stationair lopen geen optie meer omdat de CO schroef eruit was geblazen. Snel ff een nieuwe gehaald en om 12, 1 en 2 uur weer gereden. Heb de mannen van de witte en grijze clio's niet meer gezien op de parkeerplaats, maar wel heel even op de baan. Wat gaan jullie snel zeg!
Vond 4 heats wel weer genoeg geweest. Er werd zo veel schade gereden en er zaten weer zulke idioten op de baan. Moet woensdag voor m'n licentie rijden en ik wou dat graag met het 5je doen. Maar ben 27 April zeker weer van de partij
Nog bedankt voor de tips Michiel. Daar ga ik zeker wat aan hebben woensdag. Ik hoop dat de schade van je Clio meevalt en dat het goed te repareren is.
Vond 4 heats wel weer genoeg geweest. Er werd zo veel schade gereden en er zaten weer zulke idioten op de baan. Moet woensdag voor m'n licentie rijden en ik wou dat graag met het 5je doen. Maar ben 27 April zeker weer van de partij

Nog bedankt voor de tips Michiel. Daar ga ik zeker wat aan hebben woensdag. Ik hoop dat de schade van je Clio meevalt en dat het goed te repareren is.
-
- Über-Spammer
subframepjes willen ook wel makkelijk opvouwenBart V schreef:Heb het niet goed bekeken, maar beide wielen zijn wat naar achteren gekomen lijkt het. Kan in de draagarmbussen zitten, maar die heb ik vast gepuntlast. Vandaag geen zin meer om dat goed te bekijken, maar wellicht is er wel wat krom.

-
- Contacteer:
Hoi Arco,Zonde van de achterschade aan de zwarte Clio van Michiel.
Nog geen idee of het allemaal snel te fiksen is maar ik wilde ten eerste enorm bedanken voor het meerijden! Ik ben normaal thuisgekomen en zag ongeveer 3 politieauto's staan, maar die hadden het gelukkig te druk

En ook Floor bedankt voor het meeklussen aan de bumper om alles enigszins vast te krijgen.
Zal me gelijk even voorstellen omdat ik nog niet zo snel een topic daarover kon vinden (gewoon te ongeduldig om te zoeken). Ik ben Michiel en heb een Clio 16v ph 1. Het is een auto met kenteken maar eigenlijk alleen maar voor circuitrijden bedoeld. Er zit een Devil cup-kooi in 2 kuipstoelen en een cup onderstel (veren en veerpoten) onder. Verder zitten er voor Clio RS remmen (met de adapters van Bart V) op en polybussen in de draagarmen. Motor is standaard maar wel een extra baksteun en een KN inlegfilter met een aanzuigbuis. Alles zelf gebouwd. De auto had ik eerst met een maatje maar die zit nu in het buitenland dus ben ik de enige eigenaar.
Ik wil ooit met de auto een zomeravond wedstrijd rijden en verder zoveel mogelijk (hangt natuurlijk van de financiën af) trackdays meemaken.
Wat is er nu gebeurt dat ik ineens een achterschade heb? Ik reed de mastersbocht uit (bocht na scheivlak) en achter mij zaten een BMW en een gele Sierra. Ik voelde dat ik iets te hard ging en ben met mijn banden in het gras gekomen en spinde. De BMW achter mij ging vol in de remmen en week uit en de Sierra ging langs de BMW. Ik spinde weer terug en heb toen de Sierra in mijn achterkant gekregen. Deel staat op film en een deel kon ik zien (reed tenslotte een stukje achteruit

Beetje lang verhaal geworden maar ik zal nog laten weten of het een beetje gelukt is met het rechttrekken van de clio.
Groeten Michiel
Die lui met de Sierra stonden naast ons, en ik heb nog even met hem staan praten. Ding had inderdaad redelijk wat schade (bumper, radiateur en wat plaatwerk) maar ik denk dat jouw clio er erger aan toe is. Het hoort er nu eenmaal bij, en iedereen weet dat er een risico is dat zoiets kan gebeuren, al dan niet door schuld van een ander.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Welkom Michiel.
Die gele Sierra is van C. de Bruin Auto's uit Nieuwerkerk aan den IJssel.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Op die dagen worden meerde klasses gereden?
Ik denk dat ik beter nog in de toerklasse kan blijven als beginner.
Punta costa?
Ik denk dat ik beter nog in de toerklasse kan blijven als beginner.
Punta costa?
-
- Über-Spammer
25 euro voor zo'n 20 minuten.
Ik heb op zolder precies hetzelfde gehad. Ging ook te hard een bocht in, kwam buiten de baan en spinde. Het verschil is dat ik een gloednieuwe Porsche GT3 heb vernieldMichiel Willemse schreef:Heb helaas niet meer met de jongens in de Sierra kunnen praten maar zag ze wel staan langs de kant en Arco vertelde dat de voorkant aardig aan puin lag. Dus dat is knap lullig voor ze. En het is nooit goed om niet even na te lullen na zoiets denk ik. Maar wellicht kent iemand ze?

-
het was zeker weer een gezellig dagjeArco Straver schreef:Drukke boel op de baan. Een aantal schade's gezien. Best wel koud. Hoop Renaultjes Clio.
Schiterend geluid uit de witte Clio / Lutica van Kroonenburg![]()
Ding gaat hard zat.
Zonde van de achterschade aan de zwarte Clio van Michiel.

de witte clio was niet de lutecia maar mijn clio 16v

@floor , wij stonden met de witte en grijze clio's achter de hoofdtribune omdat het een beetje vol was waar jullie stonden aangezien we met de dubbele aanhanger waren.
-
- Contacteer:
Vanochtend eens gebeld met de Bruin en gehoord dat alles met de chauffeur ook goed was. Sierra heeft best schade, maar de mensen hebben niets dus dat is erg fijn.
Schade bij mij lijkt nog wel mee te vallen. Wat ik vooral een eng gezicht vind is de afstand van de reserve tank tot de bumper. Die is nu 0 mm maar normaal is het ook maar een paar cm. Dus ik denk dat ik die reserve tank er uithaal. Ik gebruik de auto ook wel eens op de weg (naar circuit en weer naar huis) dus echt missen kan ik de tank niet maar de reserve gaat er uit als dat een beetje te doen is. Hij moet er sowieso onderuit omdat ik dan met de potkrik de laatste cm's kan uitdeuken om de auto weer een beetje recht te krijgen.
[img]http://img411.imageshack.us/img411/448/dsc01673w.jpg[/img]
[img]http://img340.imageshack.us/img340/5240/dsc01675a.jpg[/img]
Schade bij mij lijkt nog wel mee te vallen. Wat ik vooral een eng gezicht vind is de afstand van de reserve tank tot de bumper. Die is nu 0 mm maar normaal is het ook maar een paar cm. Dus ik denk dat ik die reserve tank er uithaal. Ik gebruik de auto ook wel eens op de weg (naar circuit en weer naar huis) dus echt missen kan ik de tank niet maar de reserve gaat er uit als dat een beetje te doen is. Hij moet er sowieso onderuit omdat ik dan met de potkrik de laatste cm's kan uitdeuken om de auto weer een beetje recht te krijgen.
[img]http://img411.imageshack.us/img411/448/dsc01673w.jpg[/img]
[img]http://img340.imageshack.us/img340/5240/dsc01675a.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Mocht je nog op zoek zijn naar de vulhals van een originele clio ik geloof dat ik er nog een heb liggen.Een niet 16v heeft die reservetank niet namelijk.
ik kan hem mee nemen naar de meeting indien gewenst.
Rest via pm?
gr. Gerald.
ik kan hem mee nemen naar de meeting indien gewenst.
Rest via pm?
gr. Gerald.
Project: GTT Blue Sport
-
Nare schade Michiel..
Ben benieuwd of je dat nog een beetje in fatsoen krijgt.
Succes 

Ben benieuwd of je dat nog een beetje in fatsoen krijgt.

-
wow dat is een naar deukje, misschien verstandig om op de richt bank het recht te trekken
-
als de achterwielen er recht aan staan zou ik m aan een boom knopen en gas geven 
schijt aan die achterzijde, als ie maar spoort

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Nah ik zie geen heil meer in die clio, te krom voor woorden.Martijn Kool schreef:als de achterwielen er recht aan staan zou ik m aan een boom knopen en gas geven
Mijn advies: uit elkaar halen en verkopen in onderdelen.
En die kooi aan mij verkopen uiteraard

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Die zijn schade gewend, rijden regelmatig schadeArco schreef:Welkom Michiel.

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
[quote="Tim"]Zondag, vrijrijden! Anyone? 
Opkomstlijstje:
- Tim
- Ray
- Rick
- Michel+Anne
- Menno

Opkomstlijstje:
- Tim
- Ray
- Rick
- Michel+Anne
- Menno
-
Ik rijd wel met jou mee als dat kan, aangezien de Dodge al 2 weken de brug bezet houd vanwege wat onderdelen die aan de andere kant van de oceaan nog op de plank liggen te wachten heb ik de 19 16V niet af kunnen krijgen. daarbij kan ik m'n geld wel even beter gebruiken.Tim schreef:Zondag, vrijrijden! Anyone?
Opkomstlijstje:
- Tim
- Ray
-

zijn er al mensen die foto's gevonden hebben van gister? google levert mij 0,0 resultaat op....
Immer wieder die verdammte Holländer
http://rsz.nl.php5.nognietonline.eu/subpagina.php?p=35
zijn er al mensen op Zolder en Assen vrij wezen rijden? lijkt me leuk om daar ook eens heen te gaan, maar aangezien dit doordeweekse dagen zijn is een beetje plannen niet verkeerd...
zou het daar hetzelfde werken als op Zandvoort? aankomen, inschrijven, betalen en rijden?
zijn er al mensen op Zolder en Assen vrij wezen rijden? lijkt me leuk om daar ook eens heen te gaan, maar aangezien dit doordeweekse dagen zijn is een beetje plannen niet verkeerd...
zou het daar hetzelfde werken als op Zandvoort? aankomen, inschrijven, betalen en rijden?
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
Hoe zit het eigenlijk met ex racewagens waar nog tabaksreklame op zit? Mag je dan toch rijden of moet je dit afplakken/verwijderen ivm verbod op tabaksreclame?
-
- Über-Spammer
Denk dat je dat als particulier wel mag hebben.
-
- Über-Spammer
Heb er al naar zitten zoeken maar kan het niet vinden, Moet het eigenlijk zeker weten of het nou wel of niet mag

-
- Über-Spammer
Tim schreef:Zeker weten doe ik het niet maar als particulier heb je niets te maken met dergelijke regels lijkt me. Het zijn niet de circuits zelf die deze regel bedacht hebben toch?
Wie zou je voor zoiets moeten contacten, voor absolute zekerheid? Circuits of bijvoorbeeld de knaf?Wouter de Wit
PostPosted: Sun May 30, 2010 2:26 pm Post subject:
Volgens mij mag het wel, het is immers niet op commericele basis. Jij wordt niet gesponsord door Marlboro
Ik weet het nog niet, ik had wit in gedachte maar nu iedereen hem zowat compleet wit heeft valt deze kleur afSteven
PostPosted: Sun May 30, 2010 2:05 pm Post subject:
Oh yes een Marlboro replica please Shampoo
Tis dat ik zo'n camperuitvoering heb, anders zou ik em ook overkleuren.
Als ik Chris H. was, wist ik het wel

Het duurt nog wel een tijdje voor hij de cabine ingaat, dus heb nog wat tijd om alle opties te bedenken

Kom jij nu maar eerst eens al het stof van jou kamper editie afhalen, voordat je dadelijk niet meer weet waar hij staat

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
http://www.rokenendewet.nl/Jean-Paul-S schreef:Wie zou je voor zoiets moeten contacten, voor absolute zekerheid? Circuits of bijvoorbeeld de knaf?Wouter de Wit
PostPosted: Sun May 30, 2010 2:26 pm Post subject:
Volgens mij mag het wel, het is immers niet op commericele basis. Jij wordt niet gesponsord door Marlboro
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
Daar staat "internationale races", geen vrijrijden etc. Mocht ik ooit competitie willen rijden is hij zo overgespoten, das het probleem niet.
Heb circuits en skylimit events eens gemaild
Heb circuits en skylimit events eens gemaild