Denk dat t voor mijn gewoon downtown nijmegen wordt...

Je komt alleen te laat, zoals altijd.Tim schreef:Morgen zeker party, party
Als je Trance Energy kan overleven kun je dit ookTim schreef:Verderop in de middag ben ik present, das nog lang geen avondDaarbij heb ik weer fijn last van m'n rug dus 12 uur staan, springen, ouwehoeren trek ik toch niet. Helaas...
Dat met die rugpijn begrijp ik wel ja nadat ik voor het laatst op een scooter gereden heb heel wat jaren terugTim schreef:Klein detail, ik ga met de autoEerst zo ff naar Utrecht en dan wieder zuruck!
*edit*
Voor wat betreft rugpijn hoef ik jou toch niet te vertellen hoe dat in elkaar steekt?
He Ronald, het is jou genre dus bij deze bestaan de Stunned guys uit Italie nog, heb ze weleens geboekt in het verleden....vette shit, en humoRRonald1916V schreef:Kuch Kuch, wat een stof hier.![]()
Het is weer weekend en daar mag op gedronken worden.Morgen ben ik vanaf een uurtje of 2 smiddags tot middernacht weer te vinden op Fusion Of Dance in Zwolle .
![]()
![]()
Vorig jaar ook geweest en dat was me toch een gaaf feest, en kan het op de fiets af.![]()
![]()
Er zijn nog kaarten, dus als je voor weinig de hele dag wil feesten is dat toch wel de oplossing.