en ik en Roy en.......Jochem de Haas schreef:En ik en chris en florus en tjabel enzMerijn schreef:Klopt, ik heb 'm bij Steijn laten taxeren inderdaad.Zie PM.
dus ze weten daar wat een GT is

en ik en Roy en.......Jochem de Haas schreef:En ik en chris en florus en tjabel enzMerijn schreef:Klopt, ik heb 'm bij Steijn laten taxeren inderdaad.Zie PM.
Ik weet niet waar je woont maar als Duitsland enigzins in de buurt zit:GD Turbo schreef:De gt is weer uit de stalling en gekeurd...no problemo. Auto weer gekeurd tot 23 maart 2011. Heerlijk weer zo'n eerste ritje met ronkende uitlaat bij dit prachtige weer.
Maar zoals overal al te lezen is op internet wordt euro 98 uit de schappen verwijderd. Hier in de buurt wordt het steeds lastiger om een tankstation met euro 98 te vinden. Zijn hier alternatieven voor? Shell V-power zou ongeveer hetzelfde zijn, iemand hier ervaring mee?
BP verkoopt nog wel Super 98 onder de noemer Ultimate.GD Turbo schreef:De gt is weer uit de stalling en gekeurd...no problemo. Auto weer gekeurd tot 23 maart 2011. Heerlijk weer zo'n eerste ritje met ronkende uitlaat bij dit prachtige weer.
Maar zoals overal al te lezen is op internet wordt euro 98 uit de schappen verwijderd. Hier in de buurt wordt het steeds lastiger om een tankstation met euro 98 te vinden. Zijn hier alternatieven voor? Shell V-power zou ongeveer hetzelfde zijn, iemand hier ervaring mee?
Volgens Riel niet kopen hoorMerijn schreef:BP verkoopt nog wel Super 98 onder de noemer Ultimate.GD Turbo schreef:De gt is weer uit de stalling en gekeurd...no problemo. Auto weer gekeurd tot 23 maart 2011. Heerlijk weer zo'n eerste ritje met ronkende uitlaat bij dit prachtige weer.
't bluescafe in Hellendoorn, de Hellendoornrally, Vechtdalrallysprint, heuvels, dalen, velden, bossen, verharde en onverharde wegen....GD Turbo schreef:Schitterende discussie wederom. Er wordt weer gesmeten met aantal mooie octaangehalten. Ik kom overigens uit het oosten van het land(iets onder Ommen) maar heb nu een tankstation in Hellendoorn(12 km) waar men nog wel 98 verkoopt. Kan ik ook altijd nog even een lekker stukje vlammen.
bluescafe in hellendoorn? onder welke steen heb jij gelegen? dat bestaat niet? je bedoelt de lantaarn denk ik?dolf jans schreef:'t bluescafe in Hellendoorn, de Hellendoornrally, Vechtdalrallysprint, heuvels, dalen, velden, bossen, verharde en onverharde wegen....GD Turbo schreef:Schitterende discussie wederom. Er wordt weer gesmeten met aantal mooie octaangehalten. Ik kom overigens uit het oosten van het land(iets onder Ommen) maar heb nu een tankstation in Hellendoorn(12 km) waar men nog wel 98 verkoopt. Kan ik ook altijd nog even een lekker stukje vlammen.
Mooi wonen man!
Hier het zelfde verhaalMerijn schreef:Ja, mijn 5 is via ABC verzekerd, maar die zijn enkel tussenpersoon. Mijn auto is bij Europeesche Verzekeringen ondergebracht via hen.
Ik heb nooit schade gereden, dus ik heb geen idee hoe de service is.
Ben nog geen maatschappij tegen gekomen waar ik zonder taxrap mn 'oldtimer' All-risk kon verzekeren tegen een dagwaarde van een ui en een bos wortelen.Allartino schreef:bij mijn verzekering is dat geen eis (bruns ten brink via tussenpersson A.A.P.)
daar zit je waterpomp. kijk is goed waar ie lekt, eventueel kun je ook ff een slang inkorten mocht dat het probleem zijn.GD Turbo schreef:FF update, kan geen verzekering op basis van vervangingswaarde afsluiten of op taxatiewaarde zonder 2e auto. Erg balen, maar laat nu mijn auto all risk verzekeren bij een lokale verzekeraar. Mocht er dan wat gebeuren zal de waarde tussen actuele en taxatiewaarde liggen.
Nog even een andere vraag. Mijn auto lekt op dit moment koelvloeistof. Ik heb, denk ik, de plek waar het lekt al gelokaliseerd. Dat is rechtsvoor(gezien vanaf de bestuurdersstoel) waar drie koelslangen bij elkaar komen. Weet niet precies hoe het heet. Kan het aan de slangen liggen of aan het verbindingsstuk. Is dit een bekend probleem of heeft iemand dit probleem al vaker gehad? Ik rij er nu nog mee, maar weet niet of dat wel zo verstandig is.
Mocht het nodig zijn, zijn er dan nog originele koelslangen te bestellen?