Trouwens een van m'n leukste filmpjes, een koude start rond het vriespunt en de 286 graden nokkenassen.
machtig? het zijn gewoon aso boten.Tom schreef:net of je een tractor start![]()
even ontopic. Stond gisteren met een Volvo V70 2.4D (160pk) naast een G AMG. Ik gaf toch aardig wat gas bij het wegrijden maar dat ding schoot er echt als een raket vandoor. Echt machtig, zo'n vliegende zeecontainer.
tis goed met je.....Tom schreef:Nee man, Een ML, X5, X6, Touareg, Cayenne,.....,...dat zijn lelijke ondingen......
Stond van de week naast zon X6, maar dan voel je je wel erg klein moet ik zeggen...-Ray- schreef:tis goed met je.....Tom schreef:Nee man, Een ML, X5, X6, Touareg, Cayenne,.....,...dat zijn lelijke ondingen......
Toch lopen die V6 tdi's zeker niet slecht. Zeker op tempo lopen die dingen aardig door.Robke schreef:Vanmorgen naar m'n werk reed er een Audi A4 achter me en die zat wat te duwen. Dus toen er vrij baan was net na een stoplicht, de auto even op benzine laten lopen en het gaspedaal onderin getrapt in de derde versnelling.
Ik liep langzaam van hem weg en bij de 160 km/h haakte hij af.
Later op rdw.nl even opgezocht wat het precies was, bleek het een A4 avant Quattro V6 TDI 150kW te zijn (hele mond vol trouwens....).
Het wordt toch tijd om de turbodruk op 1,3 bar te gooien in plaats van de schamele 0,8 die hij nu draait, dan gaat het allemaal net wat makkelijker.
OpaSaab vs Audi A4: 1-0.
Jij bent dan ook een "valsspeler"......Sander2 schreef:Afgelopen dinsdag op spa francorchamps een aantal verbaasde mede renault rijders gezien die niet snapte dat ik op de rechte stukken bij ze wegreed. (Nieuwe megane RS alsmede een R26R).
Was het geen '92-er?Wouter de Wit schreef:gisteren 5GTT tegen een 82-er Opel Kadet GSI 1-0 scheelde niet veel.
Vandaag Williams vs volle gezinsauto volvo V70 T5, ging wel heel erg makkelijk terwijl hij toch aardig gas gaf
Was idd een 4-kant hok, stond op de achterkant GSI maar had een JS-cijfer cijfer - letter letter kenteken (JS-82-nogwat dacht ik)Cliogek1970 schreef:Was het geen '92-er?Wouter de Wit schreef:gisteren 5GTT tegen een 82-er Opel Kadet GSI 1-0 scheelde niet veel.
Vandaag Williams vs volle gezinsauto volvo V70 T5, ging wel heel erg makkelijk terwijl hij toch aardig gas gaf
Anders was het een vierkantige D-Kadett en geen E-Kadett en was het waarschijnlijk een 1.8 GTE Kadett D.