[font=Arial][/font]beste renault liefhebbers,
Wie kan me helpen ???? Heb me enkele maanden geleden een R5 gtt aangeschaft bouwj. '90. Dorpels waren zeer slecht en daarom deze vervangen . Waar ik geen rekening had meegehouden was dat op nieuwe (die ik geplaats heb) geen bevestigindpunten waren voorzien om de zijschorten aan te monteren . Hoe en wie weet een oplossing om deze grote flater op te lossen .
Vriendelijke groeten en wachtend op positief nieuws .
impre
dorpels vervangen
Dat is inderdaad een mogelijkheid. Zorg er dan wel voor dat de nagels op precies de juiste positie zijn gelast!
Renault verkoopt overigens ook popnagels die je hiervoor kunt gebruiken. Ze zijn alleen wel erg duur, geloof ik.
Renault verkoopt overigens ook popnagels die je hiervoor kunt gebruiken. Ze zijn alleen wel erg duur, geloof ik.
Kitten.
Onderlangs boor je wat gaten en zet je er popnagels in. Zorg ook dat water uit je dorpel kan en je bent klaar
Onderlangs boor je wat gaten en zet je er popnagels in. Zorg ook dat water uit je dorpel kan en je bent klaar

Merciekes voor jullie (snelle) reacties en passeer maar eens bij renault voor de zogenaamde "popnagels" . Hou jullie op de hoogte . Nog een prettig weekend verder gewenst.
Klopt, 10 stuks
(Heb net mn skirts en dergelijke van mn GT afgehaald
De vorige eigenaar van mn GT heeft het slim opgelost: Kentekenplaatschroeven, de gele van plastic wel te verstaan, die roesten niet vast en anders breken ze veel makkelijker

(Heb net mn skirts en dergelijke van mn GT afgehaald

Popnagels zijn ondingenRiël schreef:

De vorige eigenaar van mn GT heeft het slim opgelost: Kentekenplaatschroeven, de gele van plastic wel te verstaan, die roesten niet vast en anders breken ze veel makkelijker

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Je gaat toch geen 100 piek geven voor die ondingen, en er dan nog eens een halve dag aan passen en meten? Plakken gaat veel beter hoor :/ Dat roest niet, zit netter en steviger en kun je ook gewoon weer loskrijgen. Wat ze vroeger deden is niet altijd de beste oplossing 
Hoe je het aan de onderkant vastmaakt maakt verder niet zo veel uit

Hoe je het aan de onderkant vastmaakt maakt verder niet zo veel uit