Besloten om inderdaad de gasklep te gebruiken van het 1.8 spruitstuk. De stationairregelaar van de meganemotor ga ik hier nog wel op knutselen.
Bedankt voor het meedenken en de tips!
Nu zit ik met de volgende vraag..
Ik keek even naar de injectoren maar zie dat de gaten van de 1.8 kop anders zijn dan van de megane 2.0. Oftewel, ik heb andere injectoren nodig. Nu is dat niet zo erg, want ik was dit toch al van plan.
Alleen heb ik waarschijnlijk ook de fuelrail van de 1.8 kop nodig.
Weet iemand of er verder nog veel verschil zit tussen de fuelrail van de 1.8 kop en de megane 2.0? Heeft iemand ook een foto van een clio blok waarop de fuelrail goed te zien is?
De gaten in de kop van de megane lopen taps toe maar de gaten van het clio 1.8 blok zijn veel groter en lopen niet taps toe waardoor de injector (van de megane) er niet lekker in vast komt te zitten.
Misschien dat er mensen zijn die mee willen/kunnen denken?

Is de fuelrail van de 1.8 verder hetzelfde? Of moet ik dan de brandstofslangen ook nog verleggen? In dat geval kan ik beter zelf een fuelrail maken of de megane fuelrail omknutselen en/of injectioren zoeken die goed passen.