Dennis' Williams --- :( :( :( ---
wat is er niet origi aan dan?
heb niet veel verstand van willy's en ken deze ook niet goed maar voor zover ik gezien heb is deze willy wel super strak!
heb niet veel verstand van willy's en ken deze ook niet goed maar voor zover ik gezien heb is deze willy wel super strak!
Geen originele stickers op de wielkasten achter
Meegespoten deurklinken
Opgefokt blok
Angel eyes
Geen originele spoiler
Verlaagd
Achterklep
Dat is hetgeen wat ik effe snel kan zien... Is geen verwijt, laat ik effe duidelijk zijn. Maar het is wel een feit.
Hij is strak, absoluut! Maar niet origineel...
Meegespoten deurklinken
Opgefokt blok
Angel eyes
Geen originele spoiler
Verlaagd
Achterklep
Dat is hetgeen wat ik effe snel kan zien... Is geen verwijt, laat ik effe duidelijk zijn. Maar het is wel een feit.

de stickers vind ik eerlijk gezegd mooier, achterklep is gevlakt ofzo? das dan wel weer zonde! net als de spoiler....
verlaagd en blok opgefockt lijkt mij geen down, maakt het niet meer of minder willy vind ik....
verlaagd en blok opgefockt lijkt mij geen down, maakt het niet meer of minder willy vind ik....
zit wat in 

Hé Merijn, die stomme lampen zijn al 1,5 jaar geleden vervangen voor nieuwe hoor
Ben het met je eens dat de auto niet helemaal orgineel is, maar ik vind het zo mooier. Moet uiteraard wel iemand vinden die deze mening met mij deelt
Helaas denken veel mensen voor een duppie op de 1e rij te kunnen zitten, heb al genoeg mensen afgeblaft omdat ze met bedingen van 1000 euro komen. Ik wil beginnen met motorrijden, liefst deze zomer nog, dan de auto maar voor wat minder de deur uit, maar men moet wel redelijk blijven.

Helaas denken veel mensen voor een duppie op de 1e rij te kunnen zitten, heb al genoeg mensen afgeblaft omdat ze met bedingen van 1000 euro komen. Ik wil beginnen met motorrijden, liefst deze zomer nog, dan de auto maar voor wat minder de deur uit, maar men moet wel redelijk blijven.
Wees blij dat je nog een mailtje hebt gehad! Ik had er laatst een die zaterdagochtend belde of hij 's middags langs kon komen. Ik had eigenlijk andere afspraken maargoed, die helemaal omgegooid en de Clio netjes gemaakt, want hij zou om 16:00 komen. Je raad het al... nooit gekomen en heb hem ook even vriendelijk bedankt in een smsje (aan de telefoon kreeg ik hem niet te pakken)
Hopelijk gaat het morgen wel goed bij mijn verkoop, maar toch blijf ik tot ik het geld in handen heb niet zeker van verkoop tegenwoordig...
Hopelijk gaat het morgen wel goed bij mijn verkoop, maar toch blijf ik tot ik het geld in handen heb niet zeker van verkoop tegenwoordig...
Mijne was 1,5 maand geleden ook verkocht, uiteindelijk om de meest stomme dingen ook niet door gegaan. En je raad het al, via de mail daar achter gekomen...
Genoeg mensen die de auto het geld waard vinden, alleen nog geen één die het er voor neer wil leggen.
Genoeg mensen die de auto het geld waard vinden, alleen nog geen één die het er voor neer wil leggen.
-
- Über-Spammer
Goed zo, als jij hem verkocht hebt, funkyfresh had een wat hogere prijs, dan komt de mijne ook ooit aan de beurt

-
Gefeliciteerd Dennis!
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Feli met de verkoop Dennis.
Blijf het een mooie bak vinden...
Blijf het een mooie bak vinden...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
eindelijk verkocht
wat een opluchting zal het zijn
3 auto's is toch wel veel 

wat een opluchting zal het zijn

mijn 2 wieler gaat de deur uit
is ondertussen een project van 3 jaar lang (staat meer dan dat er aan gedaan word) en ben nu toch helemaal verkocht aan de auto's....

is ondertussen een project van 3 jaar lang (staat meer dan dat er aan gedaan word) en ben nu toch helemaal verkocht aan de auto's....
Als 3 al veel is
Rijdend of niet
Parkeerplek is altijd wat weinig hier voor de deur
(5 auto's van ons, waarvan 3 van mij)
En dan staan er nog een paar te trappelen
Maargoed, Dennis... Gefeliciteerd met de verkoop

Rijdend of niet

Parkeerplek is altijd wat weinig hier voor de deur

(5 auto's van ons, waarvan 3 van mij)
En dan staan er nog een paar te trappelen

Maargoed, Dennis... Gefeliciteerd met de verkoop

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
hier ook gewoon 3rijdend.
hobby kost geld.
een veel toelatende echtgenote nog meer
hobby kost geld.
een veel toelatende echtgenote nog meer

*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*
Gefeliciteerd Dennis! Hopelijk zien we hem weer binnen de club verschijnen! 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Ja ik kan ze zelf van het slotje afhalen
Voor de toekomst kunnen mensen deze info er dan ook over vinden.
De auto was echt netjes nog toen, ook helemaal hard etc. Ik wist wel dat ie niet meer zo netjes was als toen ik 'm had, maar dat ie gestipt zou worden...
Cas wordt overgezet begreep ik van de verkoper

De auto was echt netjes nog toen, ook helemaal hard etc. Ik wist wel dat ie niet meer zo netjes was als toen ik 'm had, maar dat ie gestipt zou worden...

Cas wordt overgezet begreep ik van de verkoper

Het kan niet meer toeval zijn dit:
Ik wordt net gebeld door iemand die de cas idd over wil nemen een een phase 2 op te lappen. Blijkt dat deze kerel zijn bedrijf 100 meter bij ons huis vandaan heeft, dus de Williams komt gewoon weer terug naar het oude nest
Dan het 2e deel: hoe komt hij aan mijn nummer? Hij herkende mij GTT, hij staat nog buiten met het te koop bordje en mijn nummer erop. Hij was de oude eigenaar van Joost zijn zwarte GTT
Ik wordt net gebeld door iemand die de cas idd over wil nemen een een phase 2 op te lappen. Blijkt dat deze kerel zijn bedrijf 100 meter bij ons huis vandaan heeft, dus de Williams komt gewoon weer terug naar het oude nest

Dan het 2e deel: hoe komt hij aan mijn nummer? Hij herkende mij GTT, hij staat nog buiten met het te koop bordje en mijn nummer erop. Hij was de oude eigenaar van Joost zijn zwarte GTT