Advies Renault Megane RS

Post hier al je vragen over de Renault Mégane
Plaats reactie
reir
Contacteer:

Al een tijdje loop ik met het idee rond om een Megane RS te kopen, 2 jaar geleden was ik bezig met een Clio Sport, maar door omstandigheden ging dat niet door. Nu lees ik echt elke test van de nieuwe Megane RS en hij komt erg positief naar voren. Maar vanochtend las ik een test waarbij ik toch even achter de oren ging krabbelen.

http://www.driving-fun.com/521/the-know ... ellow.aspx

Wat een negatieve insteek zeg van die testrijder. Bijna op het belachelijke af :gun:
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Vergeet niet dat de tester eigenlijk altijd duits rijdt. Ik ken de heren via internet fora eigenlijk vrij goed en ik persoonlijk krijg de indruk dat ze altijd een duitse maatstaf hanteren. Dit zie je heel duidelijk terug in deze test.

Er zijn veel meer professionele testers aan de haal gegaan met de nieuwe Megané RS en die spreken met een hele andere insteek als de tester. Ik denk dat de Megané z'n mannetje staat gezien de prestaties tov de Focus RS waar die vaak mee vergeleken wordt.

Ik zou persoonlijk voor een testrit kiezen als je serieus aan het nadenken bent over deze auto. :)
Maarten-Jan
Car: R19.R

Die is dan ook een geschreven door een of andere lokale bagger toko, zie de met dank aan melding. Journalistiek onverantwoord, en zoals iedereen weet krijg je alleen maar minder bij de 18000 euro duurdere focus RS. Niet serieus nemen dus deze review.
Robke
Car: Lexus IS250

Ik bladerde net toevallig door een autoblad waar een test in stond tussen de Megane RS en Scirocco R (ik dacht de Autoweek ofzo).
De Megane is dik €10.000,- goedkoper en beter uitgerust waardoor deze als absolute winnaar uit de bus kwam. Wél was de Scirocco wat soepeler en sneller in de acceleraties, maar de Megane heeft een veel hoger fun-gehalte.
Martijn Kool

golf r
leon cupra
mazda 3mps
renault megane rs

dit was in week 9 in de autoweek. Las hem net deze week op mn werk. Megane wederom als best getest.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

en vergeet de focus RS niet, die de auteur zelf al in de test zet. :wink:
ik geloof dat er zowiezo al 18.000 redenen zijn om voor de megane te gaan. :D
Riël
Über-Spammer

Niet voor niks heeft de megane het baanrecord FWD op de nurburgring staan?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Maarten-Jan
Car: R19.R

Dat is de R26R, dat lukt deze (nog?!?) niet...
alexs
Contacteer:

Wanneer ik te horen krijg dat ik een Renault zal testen begin ik al enigszins sip te kijken
Lekker objectief dus.. NEXT!
Waardeloze review bij uitstek.
Plaats reactie