Neuh.... daar kom ik helemaal niet.-jacco- schreef:En mijn turbo weigert op dit moment ook serieus dienst, slechts 4 storingen in die bak vol elektronicaArco Straver schreef: Ik rij daar nooit hard, want m'n motor is dan nog niet warm ...![]()
Maar goed... Als je bij Nieuwegein Zuid pas de A2 op gaat kom je ook niet op de plek die ik bedoel
Werkzaamheden tussen afslag Everdingen en afslag Vianen, die alweer veeuullllll te lang duren
ACT: Geflitst!
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Staat het kreng al
Twee weken geleden storing op de A50 bij Apeldoorn, niet verder rijden, afgevoerd... Taxi naar huis ad €255
(Wat zijn die duur he
)
Vorige week dinsdag gehaald na vervangen klep op de turbo...
Na 14 km was de storing weer terug
Gebeld, ik mocht er mee verder rijden, maar als ie niet meer startte enzo, dan niet meer...... ??????
Tja... Ik heb even een kwartiertje dubbel gelegen, accupool er ff afgegooid om de storing eruit te krijgen, helaas zonder resultaat...
Ding in Nieuwegein neergezet, storing werd veroorzaakt door defect koelmotortje van de turbo...
Verder rijden... Eergisteren was er bijna niet meer mee te rijden, niet vooruit te branden
Slechts 4 storingen inmiddels
Maar goed... Om het ontopic te houden:
Zonder turbo, weinig kans om geflitst te worden

Twee weken geleden storing op de A50 bij Apeldoorn, niet verder rijden, afgevoerd... Taxi naar huis ad €255

(Wat zijn die duur he

Vorige week dinsdag gehaald na vervangen klep op de turbo...
Na 14 km was de storing weer terug

Gebeld, ik mocht er mee verder rijden, maar als ie niet meer startte enzo, dan niet meer...... ??????
Tja... Ik heb even een kwartiertje dubbel gelegen, accupool er ff afgegooid om de storing eruit te krijgen, helaas zonder resultaat...
Ding in Nieuwegein neergezet, storing werd veroorzaakt door defect koelmotortje van de turbo...
Verder rijden... Eergisteren was er bijna niet meer mee te rijden, niet vooruit te branden

Slechts 4 storingen inmiddels

Maar goed... Om het ontopic te houden:
Zonder turbo, weinig kans om geflitst te worden

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
AyehTom schreef:altijd fijn, een kapotte auto. Jij moet toch ook wel weten wat een taxi kost volgens mij

I know, ik had alleen liever zelf achter het stuur gezeten

Wat reed die gast als een ongelooflijke zaadcel

Die wordt ook niet snel geflitst iig

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
Niet geflitst, maar wel aangehouden tijdens koninginnendag door de jutte..
Ik moest heel erg pisse dus ik plas tegen een gebouw aan.. ik was halverwege en toen zag ik dat er met een zaklamp op mij werd geschenen. dus ik denk k*t nee he geen politie.. en ja hoor politie die vroeg wat ik aan het doen was... Duhhhh aan het pisse klote zooi weer €96 lichter voor wildplasse
Ik moest heel erg pisse dus ik plas tegen een gebouw aan.. ik was halverwege en toen zag ik dat er met een zaklamp op mij werd geschenen. dus ik denk k*t nee he geen politie.. en ja hoor politie die vroeg wat ik aan het doen was... Duhhhh aan het pisse klote zooi weer €96 lichter voor wildplasse

Megane Coupé 2.0 8v
Lol
Pissen is pissen
Zeker tegen gebouwen, dat doe je tegenwoordig niet meer, we leven toch niet in de middeleeuwen 
Pissen is pissen

-
- Moderator
- Car: MB
in de binnenstad en zeker tegen een gebouw zie je het mij ook niet doen.
Ik stond ver van de binnenstad (maar nog wel in de bedouwde kom) langs de waterkant (zuid willemsvaart) en hinderde niets of niemand. Blijkbaar wel 1 agent die niet met zijn beste been uit bed was gestapt.
Ik stond ver van de binnenstad (maar nog wel in de bedouwde kom) langs de waterkant (zuid willemsvaart) en hinderde niets of niemand. Blijkbaar wel 1 agent die niet met zijn beste been uit bed was gestapt.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
lullig 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
je had er ook nog 1 kunnen krijgen voor het illegaal dumpen van afvalstoffen in de zuid willemsvaart
die was vast hoger geweest 

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Bij Tom weet je het nooitAnthonyR schreef:is toch steriel

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Ik niet.Johan schreef:stja, wie heeft de wildplas bekeurig niet gehad.

-
haha 

Megane Coupé 2.0 8v
-
Ja dan moet je wel ergens tegenaan pisse.. maar dat zou ik dan tog niet tegen een politieauto doen 

Megane Coupé 2.0 8v
als je toch een boete krijgt, zou ik het niet laten nee 

4 voeters pissen en schijten overal, die krijgen toch ook geen boete 

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Even afkloppen. Al ruim 2 jaar geen "liefdesbrief" van het CJIB gehad.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Dit jaar nog geen papiertje van het CJIB. Wel uit Duitsland, maar daar heb ik na 2 brieven nog niet op gereageerd 

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Doe dat maar wel. Overigens zal het geen extra boete zijn, maar ze houden je vrij gauw staande in duitsland en dan kun je alsnog betalen, ter plekke met alle comfort van dienAdinsx schreef:Dit jaar nog geen papiertje van het CJIB. Wel uit Duitsland, maar daar heb ik na 2 brieven nog niet op gereageerd

Die gasten hebben regelmatig grenscontroles.
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Gaat om 15 euro
Een flitspaal die er al tig jaar staat even over het hoofd gezien op de terugweg van de wintersport. ik meen 60 ipv 50.
Maar ze hebben geen goede foto van wie er achter het stuur zit en dat moeten ze wel hebben. Ik wilde eerst nog bericht terugsturen dat ik geen zak van het duits versta en dat ik niet weet wie er reedt.
Door wat drukte (verhuizen etc.) ben ik dat vergeten, dus nu laat ik het maar zo.
Mocht er alsnog een brief komen dan ga ik het maar afhandelen

Een flitspaal die er al tig jaar staat even over het hoofd gezien op de terugweg van de wintersport. ik meen 60 ipv 50.
Maar ze hebben geen goede foto van wie er achter het stuur zit en dat moeten ze wel hebben. Ik wilde eerst nog bericht terugsturen dat ik geen zak van het duits versta en dat ik niet weet wie er reedt.
Door wat drukte (verhuizen etc.) ben ik dat vergeten, dus nu laat ik het maar zo.
Mocht er alsnog een brief komen dan ga ik het maar afhandelen

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Ja maar je kunt je wel koppig opstellen, maar daar hebben die Duitsers niet echt boodschap aan.
Drie keer per jaar ofzo is er wel een fuik op de snelwegen, vorig jaar ook nog ingereden en dan wordt je gewoon doorgelicht.
Als je die 15 euro dan niet op zak hebt, kun je de boel laten staan
En ja in Duitsland kom je nog wel es toch, vandaar, t is maar een tip. Die Duitse boetes zijn sowieso wel mild.
Drie keer per jaar ofzo is er wel een fuik op de snelwegen, vorig jaar ook nog ingereden en dan wordt je gewoon doorgelicht.
Als je die 15 euro dan niet op zak hebt, kun je de boel laten staan