Hallo
ik hebeen vraag mijn toerental blijft op 1500 rpm zowel warm als koude motor wat kan dat wezen heb de stappenmotor al schoongemaakt de ecu de hele nacht er af maar niks helpt
oja en de map sensor vervangen
graag jullie hulp
Erik
betreft clio baccara 92 u9 1.4 ecoblok
toerental vraag
-
is je rpm ook 1500 bij koude start na een tijdje zonder te rijden?
als namelijk je km teller signaal niet goed is richting ecu, dan zie de ecu nooit wanneer je stil staat en gooit de ecu constant het toerental wat omhoog. het kan ook aan de massa van deze stekker liggen
en hoe heb je de stappenmotor schoongemaakt?
als namelijk je km teller signaal niet goed is richting ecu, dan zie de ecu nooit wanneer je stil staat en gooit de ecu constant het toerental wat omhoog. het kan ook aan de massa van deze stekker liggen
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
ja zo wel koudestart en als hij op bedrijf temp isMartijn Kool schreef:is je rpm ook 1500 bij koude start na een tijdje zonder te rijden?
ja heb ik schoongemaakt
-
zal wel een slang losliggen naar het inlaatspruitstuk, hoor je ook een sissend geluid onder de kap bij het lopen???
-
kwam de gaskabel blijkbaar niet ver genoeg terug, heb ik met me 16v ook wel eens last van na het sleutelen, dan ligt hij tegen de accu aan waardoor de gasklep iets open gaat staan.