Naja als ie iets dikker is kan ik m even afdraaien Maar het is een set voor de GT dus als ie niet goed is krijgen ze m retour.
Voorruit is bij renault 110 euro ex btw inclusief de 2 rubbers netjes in een pakketje. Als je nog ergens een kleine korting kan fixen bij een bevriende dealer is het een leuke deal.
De vorm van de 19mm inner mounts is ook anders. Die past echt niet... Je kunt er inderdaad een hoop afhalen, maar ja. Beter weet je zeker dat je het goede koopt.
Vos schreef:waarom de schokbrekers niet even losgehaald???
Ja dat ziet er inderdaad wat komisch uit. Maar deze gaan er sowieso onderuit er komen ph2 schotels op. Bovendien rolt de auto nog dus ik liet ze liever zitten. Afplakken zo rondom gaat ook nergen over dus vandaar dat ik ze gewoon meegespoten heb
Wouter, hij is 2 jaar geleden al ingevoerd. GKX kenteken.
mark 5t schreef:mat wit??? daar krijg je rommel en vet nooit weer vanaf.
erg besmettelijk dus.
de rest ook mat?????
Onder de kap is gewoon 1K lak de mat optrekt, die is gewoon 'wasbaar'. Het voelt ook gewoon glad, het reflecteert alleen mat. Ik vind het erg moo hoor Buitenom komt echt mat blanke lak erover. De basiskleur is gewoon dezelfde.
Vos schreef:waarom de schokbrekers niet even losgehaald???
Ja dat ziet er inderdaad wat komisch uit. Maar deze gaan er sowieso onderuit er komen ph2 schotels op. Bovendien rolt de auto nog dus ik liet ze liever zitten. Afplakken zo rondom gaat ook nergen over dus vandaar dat ik ze gewoon meegespoten heb
Wouter, hij is 2 jaar geleden al ingevoerd. GKX kenteken.
ik dacht wat een luie flikker....
afplakken is altijd meer werk dan het spuiten zelf....
ziet er strak uit! ben zeer benieuwd hoe de gt eruit ziet als hij af is...
Hij is helemaal gestript en gepoetst van binnen en buiten, klaar voor te schuren. Als hij dan bij de spuiter is kan ik fijn verder met de remmen en het opruimen van deze zooi
Erg ghetto, maar niet met gewone bussen Als je professionele spuitbussen laat maken heb je én een brede straal en constante druk tot ie leeg is. Natuurlijk heb je wat last van de neerslag maar 1) dat veeg je er later vanaf en 2) dat zie je niet op dat mat. Het is gewoon praktisch op deze manier. Kan i.e.g. de motor er weer in
Ook waren de schijven en blokken binnen, van de week de fusee's met adapterplaten in elkaar zetten en dan is de voorwielophanging klaar. Alles voorzien van Polyurethaanbussen.
Toch wel groot, eigenlijk. Heb die nooit in mijn handen gehad.
Alleen jammer dat je een pas gespoten rolkooi niet meer zo mooi houdt voor dat je m erin hebt ... jezusmina wat een geemmer... Krak schuur bonk bonk schuur shit Dat wordt weer wat kwasten. Maar goed dat ik dat doe voordat de auto gespoten is